ik hoop voor je dat dit een grap is eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef Arman1994 het volgende:
Oke ik heb het nodig voor iets belangrijks, voor een neuscorrectie namelijk en vroeg me af of het kon, maar het zou irrelevant zijn om het hier neer te zetten, Ik doe het alsnog.
Ja je kan beter het geld voor bier gebruiken. Snapje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef _Loki het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat dit een grap is eigenlijk.
Lenen voor zoiets, al helemaal voor iets wat eigenlijk voor studie en opleiding is, is gewoonweg totaal niet slim.
Het is altijd nog slimmer dan dit geld bij een bank lenen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef _Loki het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat dit een grap is eigenlijk.
Lenen voor zoiets, al helemaal voor iets wat eigenlijk voor studie en opleiding is, is gewoonweg totaal niet slim.
maar lenen voor zoiets vind ik sowieso geen top planquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is altijd nog slimmer dan dit geld bij een bank lenen.
Ligt eraan, als TS zich hierdoor beter voelt en meer zelfvertrouwen krijgt vind ik het geen slecht idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar lenen voor zoiets vind ik sowieso geen top plan
dat is een argument voor of tegen de operatie niet voor of tegen lenenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als TS zich hierdoor beter voelt en meer zelfvertrouwen krijgt vind ik het geen slecht idee.
Ja, als beginnende student even 5000 euro sparen, dat is niet echt reeel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een argument voor of tegen de operatie niet voor of tegen lenen
je kunt er namelijk ook gewoon voor sparen hoor
dat is het inderdaad niet dus dan kun je beter even wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, als beginnende student even 5000 euro sparen, dat is niet echt reeel.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:12 schreef Arman1994 het volgende:
Wil het geld voor mijn spaarrekening hebben, voor het geval dat.
Zo gek is dat niet eens, de rente op je spaarrekening is hoger dan de rente die de IB-groep vraagt, kan je er nog winst op maken ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef UltraR het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik ooit opgelucht zou zijn dat iemand geld wil lenen voor een cosmetische ingreep...
Maar na deze opmerking is het dan toch echt zo.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geld lenen voor op je spaarrekening. Heb je ooit zoiets gehoord?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet eens, de rente op je spaarrekening is hoger dan de rente die de IB-groep vraagt, kan je er nog winst op maken ook.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef UltraR het volgende:
[..]Welke spaarrekening is dat?
Als dat zo is zou namelijk iedereen max. lenen bij DUO en het op die spaarrekening zetten, dus lijkt me stug.
Elke spaarrekening dus.. Het kan dit jaar zomaar een verschil zijn van 2%.quote:Beste student,
Het rentepercentage voor de studiefinanciering van 2012 is bekend. Het is vastgesteld op 1,39 procent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |