Hoeveel doden tel jij precies?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Zweeffie het volgende:
poeh voetbal is gewoon levensgevaarlijk
Wat een mietjes hebben we nu op de velden lopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef D_Bosman het volgende:
Naja volgens mij is het niets de bedoeling geweest dt te doen.
Ook kwamen ze allebij vrij hard in
Lienen speelde bij Gladbach. En was een grote voetballer. In die wedstrijd was Otto Rehagel de trainer van de tegenstander Bremen. Lienen werd furieus en ging lopen omdat Rehagel even daarvoor had geschreeuwd dat ze die Lienen harder moesten aaanpakken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef Apekoek het volgende:
Whut? Ging hij nou lopen terwijl er aan de zijkant een bot naar buiten kwam?
nee dat is gelukkig niet het geval...maar jezus zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:52 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoeveel doden tel jij precies?
Er komt geen bot naar buitenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef Apekoek het volgende:
Whut? Ging hij nou lopen terwijl er aan de zijkant een bot naar buiten kwam?
Bij mij net andersom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk naar de engste horrorfilms, maar dit kan ik niet aanzien
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk naar de engste horrorfilms, maar dit kan ik niet aanzien
Of je schrijft het zelf even goedquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Of je vertaald het even goed.
Kloptquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef muzas het volgende:
Noujah, 'ergste blessure' Zo te zien loopt ie nog prima. Als je bovenbeen gebroken is huppel je niet zo hoor.
Zijn genoeg voetballers die beide botten in hun onderbeen aan gort getrapt hebben, of zelfs voor de rest van hun leven verlamd na een training.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dat van Niels Kokmeijer![]()
Maar dit ziet er gewoon heel erg vies uit.★★★
Reis?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
Die blessure van, hoe heet hij nou ook alweer, die bleef hangen met z'n voet achter het been van de keeper en z'n lichaam wel doorging in de valbeweging en even z'n halve been afbrak.
Die schreeuw....
Nee, ver voor Reis...quote:
Ah, oke.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, ver voor Reis...
Was een Ajaxied als ik het goed heb.
Ajaciedquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, ver voor Reis...
Was een Ajaxied als ik het goed heb.
Dat heet dementie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:03 schreef Digi_Djeff het volgende:
Ben je een beetje geobsedeerd over die overtreding?
Egypte, 94 toch ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:52 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoeveel doden tel jij precies?
Chirurg zou trots zijn op zo een opening.quote:
dat is het handige van tong80, voor je op het topic klikt weet je waar het over gaatquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
Tong, je valt in herhaling
Kennen jullie deze overtreding nog uit 1981 ?
Naar schatting zijn zo'n 200.000 van zijn 500.000 posts dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
Lijkt mij ook iets onnatuurlijks... te hard gegroeid, te hoge pomp, te strakke huid, SCHEURquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hoe kan zoiets? Dus geen bloed dat eruit spuit, maar het scheurt gewoon open? Vast door de anabolen ofzo. Of was het een robot danwel marsmannetje?
Bedoel je die een tijdje in de leader van Studio Sport heeft gezeten? Die is toen op verzoek van de speler eruitgehaald. Ik weet niet meer wie het was, van 't Schip? Of in ieder geval iemand uit die periode dacht ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
Die blessure van, hoe heet hij nou ook alweer, die bleef hangen met z'n voet achter het been van de keeper en z'n lichaam wel doorging in de valbeweging en even z'n halve been afbrak.
Die schreeuw....
Was het een Oost-Duitse speler? Dat zou een hoop verklaren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:54 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Lijkt mij ook iets onnatuurlijks... te hard gegroeid, te hoge pomp, te strakke huid, SCHEUR
Dat was Danny Hesp die in de leader zatquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedoel je die een tijdje in de leader van Studio Sport heeft gezeten? Die is toen op verzoek van de speler eruitgehaald. Ik weet niet meer wie het was, van 't Schip? Of in ieder geval iemand uit die periode dacht ik.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:00 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat was Danny Hesp die in de leader zat
Fred van der Hoorn kwam ff in......quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]Die was het, ik twijfelde ook aan van 't Schip maar kon er maar niet opkomen wie het was.
Ze kwamen samen in.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Fred van der Hoorn kwam ff in......
Was met een jonge Waterman of van der Sar geloof ik...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef Waaghals het volgende:
En met die keeper denk ik dat Danny Hoekman met Jan Willem van de Ede wordt bedoeld.
Maar toch. Fredje kegelde Bryan Roy ook over de zijlijn "omdat ie zich niet wou laten dollen door zo'n klein zwartje".quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze kwamen samen in.
Blijft triest.
Doordat Danny Hesp niet meer kon spelen kwam ene Frank de Boer in het elftal.
Huh z'n been ligt open maar hij kan gwn nog rustig lopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
Jackiequote:Op donderdag 9 februari 2012 16:45 schreef twi het volgende:
Ik weet dat ik dit niet kan kijken, en toch klik ik het aan.
[ afbeelding ]
Martijn Reuser : Ajax - NEC 1995quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
Die schreeuw....
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alf-Inge_Haalandquote:Håland is often remembered for his feud with Roy Keane. In September 1997, when Manchester United were losing 1-0 to Håland's Leeds at Elland Road, Keane injured his anterior cruciate ligament. As Keane lay prone on the ground, Håland criticised Keane for an attempted foul and suggested that he was feigning injury to avoid punishment. Keane was booked as he was stretchered off the field. He was out of action for nearly a year afterwards, missing the remainder of the 1997-98 season.
Three and a half years later, in April 2001, Keane' fouled Håland, high up on his right knee.[2] Initially, Keane was simply fined £5,000 and received a three-match ban. However, in his biography he admitted that he wanted to "hurt" Håland as revenge for the criticism he received years previously. After this revelation, Keane found himself subject to an FA inquiry and received an additional five game ban, and £150,000 fine.[3] Keane never apologized or showed any remorse for the foul on Håland.
Zo! dat is zeker een hele smerige!quote:
Lienen heeft nog lang door gevoetbald. Was één van de weinige links soialistische spelers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo! dat is zeker een hele smerige!
Heeftie het overleefd en wat is gebeurd met de dader?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |