quote:Scheidsrechter die slechts geel geeft.
quote:Lienen stond op om de coach van de tegenpartij terecht te wijzen. Die had degene die de overtreding maakte aangespoord om Lienen hard aan te pakken. De coach was.....Otto Rehagel.Op zaterdag 30 oktober 2010 07:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Scheidsrechter die slechts geel geeft.
quote:Hoe wist Lienen dat op dat moment dan?Op zaterdag 30 oktober 2010 07:27 schreef tong80 het volgende:
Lienen stond op om de coach van de tegenpartij terecht te wijzen. Die had degene die de overtreding maakte aangespoord om Lienen hard aan te pakken. De coach was.....Otto Rehagel.
quote:Rehagel had dat langs de lijn geschreeuwd naar zijn speler.Op zaterdag 30 oktober 2010 07:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe wist Lienen dat op dat moment dan?
quote:Ik denk dat hij na dit incident iets rustiger langs de lijn stond, niet?Op zaterdag 30 oktober 2010 07:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rehagel had dat langs de lijn geschreeuwd naar zijn speler.
quote:Lijkt me welOp zaterdag 30 oktober 2010 07:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na dit incident iets rustiger langs de lijn stond, niet?![]()
quote:Is dan ook bijna dertig jaar geleden.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:45 schreef StephanL het volgende:
WTF, ook voor het eerst dat ik dit zie.
quote:Gelukkig maar.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dan ook bijna dertig jaar geleden.
Nooit meer zoiets gezien nadien.
quote:Kun je nagaan hoe kwaad iewas.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:53 schreef LostFormat het volgende:
Kerel loopt ook rustig nog een paar rondjes terwijl het bot uit z'n vel steekt.
De top 5 van de hardste voetbalovertredingen.quote:Dit gebeurde in juni 1999. Jeffrey Taihuttu kreeg toen als speler van Helmond Sport hetzelfde strafvoorstel na een zware charge op Spartaan Jochem van der Hoeven, die een dubbele beenbreuk opliep.
Nou ja vrolijk ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:19 schreef summer2bird het volgende:
Die kerel rent ook nog vrolijk door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |