SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
broodpoeppapquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor toetje zal ik eens gaan maken morgen?
tiramisu?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach dat jij het een culinair hoogstandje vindt.
Oe Giann is dat niet keimoeilijk? Zo maar eens de laptop erbij pakken.
volgens mij valt dat best mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach dat jij het een culinair hoogstandje vindt.
Oe Giann is dat niet keimoeilijk? Zo maar eens de laptop erbij pakken.
Ze horen juist sompigquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:14 schreef Myraela het volgende:
Je moet dan alleen van die lange vingers weken in koffie met drank. Alleen dat weken moet je dus niet echt laten weken. Maar gewoon heel snel er even doorheen halen, want die dingen worden kei snel sompig.
Maar niet te erg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ze horen juist sompig
En die mascarpone
supersloganquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:50 schreef Flippiee het volgende:
omo wast door en door schoon niet duur
neem het op en zet het op YT!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ken dat hele nummer mee bleren jawohllllll
Nee moet nog kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
Al de nieuwe PLL gezien? Ik heb er nu geen concentratie voor mij te ingewikkeld atm.
Als iedereen alles op YT zou zetten wat ie mee kon zingen zou YT stuk grappiger zijn denk ik zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neem het op en zet het op YT!
Ik ben tot de intro gekomenquote:
waarom zo kort danquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als iedereen alles op YT zou zetten wat ie mee kon zingen zou YT stuk grappiger zijn denk ik zo.
En irritanter.
[..]
Ik ben tot de intro gekomen
Maar jij bent geen meisje, daar komt het door.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
is die serie zo goed dan?
ik heb de pilot gekeken en vond er niet zo veel aan
te ingewikkeld voor mijn concentratie atmquote:
Mwa. Er zijn weinig series die echt goed zijn maar PLL is wel te doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
is die serie zo goed dan?
ik heb de pilot gekeken en vond er niet zo veel aan
jij wel dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jij bent geen meisje, daar komt het door.
Creme bruleequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde gisteren over hemquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Furdinand het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens dat ik cosmo ontmoettemaar hij zag er uit als een ander persoon die ik ken ook een homo ( in mijn dromen generaliseer ik dus
) oh en het was op school ofzo heel vreemd.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je arme dekbed toen je wakker werd![]()
![]()
Cosmo is ook gewoon een droomman toch.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik droomde gisteren over hemdat hij de dijk op kwam hier op een skelter.. maar er hingen ook skelters achter waar nog 2 identieke klonen van hem opzaten
dus er kwamen 3 cosmo's op een lange skelter aan
![]()
nietusquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben iedere dag spijt dat ze geen condo
om gebruikte!
Die laptop was een goede zetquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nietusze houden van mij en geven me alles
je zei: aidsquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet elke SC is op het aids-niveau dat jij kan begrijpen.
probeer het bericht ook eens verder te lezen..quote:
ik snapte ut niet maar vond aids wel grappugquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probeer het bericht ook eens verder te lezen..
Heb ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wattizdeprobleem.jpg posten hier aub
Janquote:
Haiquote:
Helemaal klaar voor het EK die vrouwquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hai
Is jouw UI nou anders? Hij/zij had toch een roze strikje?
In EK stemming tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hai
Is jouw UI nou anders? Hij/zij had toch een roze strikje?
Nee jonge dat is koudquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan er toch ook niks aan doen dat Henkie niet mag komen..
En 30 februari is het altijd warm
Bij appel haar hotel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar waar op 't stand is het precies? Strand is nogal vrij lang
Top, maar 15 minuten fietsenquote:
Gewoon lekker in de kou met stijve tepeltjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee jonge dat is koud
Ik wil in mijn blote bassie over het strand paraderen
Of 3 uur met de auto omdat je nog niet kunt autorijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Top, maar 15 minuten fietsen![]()
Of 10 minuten met de auto. [ afbeelding ]
Ik mag woensdag mijn rijbewijs ophalen johquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of 3 uur met de auto omdat je nog niet kunt autorijden
Precies mijn puntquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mag woensdag mijn rijbewijs ophalen joh
Ik hou niet van kouquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de kou met stijve tepeltjes
[..]
Of 3 uur met de auto omdat je nog niet kunt autorijden
Maar we gaan toch nog niet strandmeeten? Pas wanneer 't lekker weer is toch? tog tog togquote:
Hoeveel graden wordt het op 30 februari dan denk je ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee jonge dat is koud
Ik wil in mijn blote bassie over het strand paraderen
Maakt me niks uit. Ik ga slagroom van je stijve tepels aflikken. Of je het nu wilt of niet..quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik hou niet van kouen appel is er ook alergisch voor dus denk dat ze het met me eens is
Alsof je dan al wel fatsoenlijk kunt rijden..quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar we gaan toch nog niet strandmeeten? Pas wanneer 't lekker weer is toch? tog tog tog
Jawel jongeee dr was de hele bedoelingquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar we gaan toch nog niet strandmeeten? Pas wanneer 't lekker weer is toch? tog tog tog
Dat zal ik nooit doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alsof je dan al wel fatsoenlijk kunt rijden..En niet stiekem drinken voordat je gaat rijden he
Ik denk dat je best wel behoorlijk chilled.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jawel jongeee dr was de hele bedoelingje gaat toch niet aan het strand chillen als het koud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
We zeiken nu niet meer togtogtogquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als dat gezeik doorgaat over die hele meet weet ik niet meer of ik kom.
OK.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We zeiken nu niet meer togtogtog
Wij zijn nu lief mama KaaBee
Alleen dubbeldate jij Jan ik en appel dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als het dan maar niet awkward wordt tussen Jan en Appel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Alleen dubbeldate jij Jan ik en appel dan?
Hoi Meisje.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als het dan maar niet awkward wordt tussen Jan en Appel.
Jawel. Ik ga straks even datumprikkertje aanmaken en dan maakt Appeltje een Facebook event aan. Er is geen weg meer terugquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben ik een meisje danquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hoi Meisje.
Voeg mij eens toe op Feestboek danquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga straks even datumprikkertje aanmaken en dan maakt Appeltje een Facebook event aan. Er is geen weg meer terug
Gwngwn.quote:
Jaja, tuurlijk. Doe maar niet meisje, ik ben bang voor grote groepen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga straks even datumprikkertje aanmaken en dan maakt Appeltje een Facebook event aan. Er is geen weg meer terug
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom ben ik een meisje dan [ afbeelding ]
Omdatquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom ben ik een meisje dan [ afbeelding ]
Bakkes en terug je kooi in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gwngwn.
[..]
Jaja, tuurlijk. Doe maar niet meisje, ik ben bang voor grote groepen.
[..]Mensen die geen meisje zijn.
Fokkers op Facebookquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe op Feestboek dan
Privé event gewoon tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja, tuurlijk. Doe maar niet meisje, ik ben bang voor grote groepen.
Ik zie het al helemaal voor mequote:
Dus jij beschouwt me als een echte vriend op internet!?!?!??!/1/!?/!/ omgquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fokkers op FacebookFacebook is alleen voor m'n nepvrienden in het echte leven.
quote:
Mn broertje doet net zo fanatiek mee!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor meJij die dat de hele tijd doet
![]()
![]()
Dat zijn wel heeeele oude koeienquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb op mijn zus, een klasgenoot en mijn homoseksuele neef na alleen maar FOK!kers op Facebookquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fokkers op FacebookFacebook is alleen voor m'n nepvrienden in het echte leven.
[..]
Privé event gewoon toch
waarsdieinvitedan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb op mijn zus, een klasgenoot en mijn homoseksuele neef na alleen maar FOK!kers op Facebook.
Ja joh, schiet eens opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Wil je mij ook een uitnodiging sturen zodat ik hem kan weigeren ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb op mijn zus, een klasgenoot en mijn homoseksuele neef na alleen maar FOK!kers op Facebook.
Dat staat er nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus jij beschouwt me als een echte vriend op internet!?!?!??!/1/!?/!/ omg
Niet te hard knijpen dan hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Mag ik je handje wel vasthouden dan?
Waarom?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Op facebook, ik dacht jij en ikz ijn vrienden dit dat.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja joh, schiet eens opiyvidssdasdgasdghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hoi Meisje.
30 Februari !! ik zal er zijn !!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar ff serieus meet is echt nog laaaaanng niet dus stop met praten erover.
Mijn hart, gebroken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat staat er nietEr staat alleen dat jij geen nepvriend van me bent in het echte leven
He even tussen ons he, die meet, jij komt ook toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:54 schreef Beach het volgende:
sneu gedoe over een meet zeg, jezus hoe druk kan je je maken
Ik praat niet meer met jouquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je mij ook een uitnodiging sturen zodat ik hem kan weigeren ?![]()
Ik ken je account nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op facebook, ik dacht jij en ikz ijn vrienden dit dat.
[..]
iyvidssdasdgasdgh
30 februari lijkt me koud hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He even tussen ons he, die meet, jij komt ook toch?
Ik zie je.quote:
Jan wil je wel opwarmen.quote:
Maar iedereen schat me wel altijd ouder inquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie je.Je bent twee jaar ouder dan mijn broertje.
Poepiejong jij joh.
[..]
Jan wil je wel opwarmen.
Wordt dat niet awkward tussen ons?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie je.Je bent twee jaar ouder dan mijn broertje.
Poepiejong jij joh.
[..]
Jan wil je wel opwarmen.
Kijk eens even in je agenda op 30 februariquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:55 schreef Omdatappel het volgende:
Wat? 30 februari?
Moet ik het nog organiseren of wat?
Geen idee wat het is, maar nee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
http://mtvk.com/ doet die bij jullie het ook niet?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar iedereen schat me wel altijd ouder in.
Ik kom niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Wordt dat niet awkward tussen ons?
Ik ben niet dom, jongeh.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk eens even in je agenda op 30 februari
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]JHouden zo.
[..]
Ik kom niet.Teveel mensen daar, dat wordt pas awkward.
jammerquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar nee.
Waarom dan zo?quote:
wat is teveelquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]JHouden zo.
[..]
Ik kom niet.Teveel mensen daar, dat wordt pas awkward.
Watwat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom dan zo?Maar eerst even wachten tot het warmer wordt toch. Dat is altijd weer een verrassing in Nederland.
Misschien wel, ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef Furdinand het volgende:
Appel maakt wel een geheime Facebook event voor een streng besloten zomer strand meet.
Dan ondertussen wel doorgaan met FOK!ken anders voelen mensen zich buitengesloten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef Furdinand het volgende:
Appel maakt wel een geheime Facebook event voor een streng besloten zomer strand meet.
een beetje cynischer geworden meer nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:00 schreef Omdatappel het volgende:
Beach, even snel een vraagje.
Wat is er met jou gebeurd?
Zijn er meer mensen die zich dit afvragen?
En noem het 'Beach party'. Snap je, Beach partyquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef Furdinand het volgende:
Ik snap hem xDquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En noem het 'Beach party'. Snap je, Beach partyBEACH party. BEACH party
Schijtposten samen met P_z is niet gelijk aan cynisch zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
een beetje cynischer geworden meer niet
hey niet haten op P_z en bovendien vroeg Appel het aan mij en niet jijquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijtposten samen met P_z is niet gelijk aan cynisch zijn.
Ik schijtpost toch ook niet 24/7 met uitschot
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef Furdinand het volgende:
Onder deze lijn hebben we het over schattige poesjes.
Sorryquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef Furdinand het volgende:
Quote van gisterenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:00 schreef Omdatappel het volgende:
Beach, even snel een vraagje.
Wat is er met jou gebeurd?
Zijn er meer mensen die zich dit afvragen?
hihiquote:
Ik hou van subtiele grapjes die slechts enkele oplettende users opmerkenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou van subtiele grapjes die slechts enkele oplettende users opmerken
Fotoboek van Klinkerbotsingquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef Furdinand het volgende:
Ligt eraan wat je aan hebt. Ik heb wel een beetje stimulans nodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ook.
Anale versnapering?
Spijkerbroek en de V-hals van mijn pyjamaquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je aan hebt. Ik heb wel een beetje stimulans nodig
Nu je het zegt.. ik heb vandaag nog helemaal geen reclame gehoord volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:05 schreef Trollscience het volgende:
WTF die reclame over BlackBerry-muziek op Spotifty![]()
.
DIT IS ECHT EEN CHILLE TRACK JONGUH! [ afbeelding ]
Hier kan ik wel wat meequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Spijkerbroek en de V-hals van mijn pyjama.
Ik scheur de kleding van je lijf en gooi je in de hoek van je kamer waar ik tedere liefde met je bedrijf.quote:
Even mijn signature aanpassen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik scheur de kleding van je lijf en gooi je in de hoek van je kamer waar ik tedere liefde met je bedrijf.
Mijn dag is weer geslaagdquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Even mijn signature aanpassen.
Is this just fantasy?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Over 3 kwartier weer werken.
Is this real life?
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Over 3 kwartier weer werken.
Is this real life?
Albert Heijnquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Albert Heijn
En ook nog bij m'n oom zo nu en dan.
En ik heb me aangemeld bij de Duinrell alsKut voor je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badmeester![]()
[..]
Albert Heijn
En ik heb me aangemeld bij de Duinrell alsAlbert Heijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis het.Omdat peer.
[..]
Albert Heijn
En ik heb me aangemeld bij de Duinrell alsde nieuwe Benno LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik kom jou rug wel eens insmeren oké ?quote:
Mwa, ik vind 't leuker dan bij de Digros toendertijd.quote:
Ssstquote:
*jouw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kom jou rug wel eens insmeren oké ?
[..]
Mwa, ik vind 't leuker dan bij de Digros toendertijd.
Vanavond is dan ook mijn 2e keer dat ik er ben dus kan nog niet veel zeggen om eerlijk te zijn
[..]
Ssst
Hoe kan ik dat fout hebben gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
*jouw.
Schiet maar een beetje uit dan![]()
![]()
.
Wat stond hier ik was niet snel genoegquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat fout hebben gedaan![]()
![]()
Zie je, werken is slecht voor mijn mentale toestand
Hihi
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat stond hier ik was niet snel genoeg
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:21 schreef Bloempje. het volgende:
MAAMAAAAAAAAAA
JUST KILLED A MAAAAANNNN
Sorry, tofste stukje, ik weet dat we daar niet waren.
SOMETIMES WISH I WAS NEVER BORN AT ALLLLquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:21 schreef Bloempje. het volgende:
MAAMAAAAAAAAAA
JUST KILLED A MAAAAANNNN
Sorry, tofste stukje, ik weet dat we daar niet waren.
Dacht ik dat ik weer een geile foto zou zien krijg ik een of andere hondquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
TROLSAAIJENS
Ik heb je toegevoegd op Feestboek
Sorry, had me nog niet geschorenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dacht ik dat ik weer een geile foto zou zien krijg ik een of andere hond.
Ik ook, hier ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi allemaalIk ben thuis, hier is het lekker warm
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry, had me nog niet geschoren
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi allemaalIk ben thuis, hier is het lekker warm
Howdy mensen van de warmtequote:
Will do.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Negeer mij maar ok. Ben niks anders gewend.![]()
Maar Klipje dan, mag ik daar dan ook nog mee trouwen?quote:
Nee, maar ik kan ook wel met hem trouwen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar Klipje dan, mag ik daar dan ook nog mee trouwen?
Sommige mensen moeten vroeg uit bed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had je nodig vannacht, maar je was er opeens niet meer.
Maar. Maar. Nee, ik wil met m trouwenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan ook wel met hem trouwen.
Werk of school?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten vroeg uit bed..
Als je de kleuren van mijn bloempje mengt heb je oranje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar zijn jullie oranje UI's? Het EK begint bijna hoor!!
Scherp. Heel scherp.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je de kleuren van mijn bloempje mengt heb je oranje.
Ik ben er klaar voorrrrquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar zijn jullie oranje UI's? Het EK begint bijna hoor!!
Geluksvogelquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef HappyBob het volgende:
Ik liet vandaag echt keihard m'n laptop pleurenNu zit er onder een klepje achtig iets los.. maar kan 'm niet terugduwen. Ben bang dat als ik te hard druk, dat ie kapot gaat. En m'n toetsenbord, muis en oplader deden het toen niet meer. Dus even opnieuw opgestart en werkte weer helemaal prima
Inwendige bloeding dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef HappyBob het volgende:
Ik liet vandaag echt keihard m'n laptop pleurenNu zit er onder een klepje achtig iets los.. maar kan 'm niet terugduwen. Ben bang dat als ik te hard druk, dat ie kapot gaat. En m'n toetsenbord, muis en oplader deden het toen niet meer. Dus even opnieuw opgestart en werkte weer helemaal prima
Degelijke kwaliteitquote:
Even overheen plassen doet wonderenquote:
hey zoiets heeft een meisje dat ik ken ik noem geen namen ook eens met mijn laptop gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef HappyBob het volgende:
Leuk toch.quote:
Rawrrrrr.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Piratenleeuw speciaal voor jou..
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat het iemand is die hier ook post?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hey zoiets heeft een meisje dat ik ken ik noem geen namen ook eens met mijn laptop gedaan
In juni pasquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het begint op 14 februari toch?grap?
dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat het iemand is die hier ook post?
[..]
In juni pas
Ja man. Vanaf nu kijk ik niet meer op kut9gagquote:
HJBquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Furdinand het volgende:
eerste ronde liggen we er al uit joh ik weet dat nu al gewoon
Ik weet genoegquote:
Het is altijd in de zomer toch..quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof niks meer wat op 9gag staat.
Daarom ga ik gewoon lekker naar Portugalquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moeten we verdomme tegen Portugal inderdaad.![]()
![]()
En Duitsland
![]()
![]()
[..]
Ja man. Vanaf nu kijk ik niet meer op kut9gag![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom denk je mn Oranje UI alles
Hahahahaquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moeten we verdomme tegen Portugal inderdaad.![]()
![]()
En Duitsland
![]()
![]()
[..]
Ja man. Vanaf nu kijk ik niet meer op kut9gag![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom denk je mn Oranje UI alles
Daar kijk ik nooit naarquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja is inderdaad in de zomer, maar ik dacht nu al oefenwedstrijden en shit.
Even zoekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had je fantaorangesinaasappelmet baard en al ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |