SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
broodpoeppapquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor toetje zal ik eens gaan maken morgen?
tiramisu?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor toetje zal ik eens gaan maken morgen?
Dat is helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach dat jij het een culinair hoogstandje vindt.
Oe Giann is dat niet keimoeilijk? Zo maar eens de laptop erbij pakken.
volgens mij valt dat best mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach dat jij het een culinair hoogstandje vindt.
Oe Giann is dat niet keimoeilijk? Zo maar eens de laptop erbij pakken.
Ze horen juist sompigquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:14 schreef Myraela het volgende:
Je moet dan alleen van die lange vingers weken in koffie met drank. Alleen dat weken moet je dus niet echt laten weken. Maar gewoon heel snel er even doorheen halen, want die dingen worden kei snel sompig.
Maar niet te erg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ze horen juist sompig
En die mascarpone
supersloganquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:50 schreef Flippiee het volgende:
omo wast door en door schoon niet duur
neem het op en zet het op YT!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ken dat hele nummer mee bleren jawohllllll
Nee moet nog kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
Al de nieuwe PLL gezien? Ik heb er nu geen concentratie voor mij te ingewikkeld atm.
Als iedereen alles op YT zou zetten wat ie mee kon zingen zou YT stuk grappiger zijn denk ik zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neem het op en zet het op YT!
Ik ben tot de intro gekomenquote:
waarom zo kort danquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als iedereen alles op YT zou zetten wat ie mee kon zingen zou YT stuk grappiger zijn denk ik zo.
En irritanter.
[..]
Ik ben tot de intro gekomen
Maar jij bent geen meisje, daar komt het door.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
is die serie zo goed dan?
ik heb de pilot gekeken en vond er niet zo veel aan
te ingewikkeld voor mijn concentratie atmquote:
Mwa. Er zijn weinig series die echt goed zijn maar PLL is wel te doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
is die serie zo goed dan?
ik heb de pilot gekeken en vond er niet zo veel aan
jij wel dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jij bent geen meisje, daar komt het door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |