SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:
Wat is er?quote:
Gezouten roomboter, the best in town!quote:
Kan ik je ook in de oven gooien?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gezouten roomboter, the best in town!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan ik je ook in de oven gooien?
Van mij mag je weer opbokken.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef HappyBob het volgende:
Kom ik op het verkeerde moment binnen?
en het schelden met kanker mag ook wel dalen qua frequentiequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
Kunnen we twee dingen afspreken? Niet lapohunten en de maker van de (dus per ongelukke) lapo opent het nieuwe deel.
Godverdomme.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stop volgen doei veel plezier, kleuters.
Ik dacht dat ik de lapo hadquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
Kunnen we twee dingen afspreken? Niet lapohunten en de maker van de (dus per ongelukke) lapo opent het nieuwe deel.
Jammerquote:
Ik verwelkom altijd nieuwe mensen en verdedig ze ook nog regelmatig hier. Maar met die plastic zak snap ik dat mensen hem hier niet willen. Wat een achterlijk aandachtshoertje is datquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef Beach het volgende:
wat zijn jullie weer aardig voor nieuwe mensen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik verwelkom altijd nieuwe mensen en verdedig ze ook nog regelmatig hier. Maar met die plastic zak snap ik dat mensen hem hier niet willen. Wat een achterlijk aandachtshoertje is dat
Ohquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik verwelkom altijd nieuwe mensen en verdedig ze ook nog regelmatig hier. Maar met die plastic zak snap ik dat mensen hem hier niet willen. Wat een achterlijk aandachtshoertje is dat
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ow ow was ik maar mod
ik zou het wel wetenIk zou jou allemaal notes gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Tuurlijk joh, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de lapo hadsorry
Gast rot opquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja ik maakt een post het werd meteen rood dan denk ik gewoon dat ik de lapo had hoor.
Godverdommequote:
Als ze geen schijtirritante posts maken, wil ik er best over nadenken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:07 schreef Beach het volgende:
Jongens doe gewoon lief tegen de nieuwe mensen dan is er niks aan de hand.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als ze geen schijtirritante posts maken, wil ik er best over nadenken.
huh?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Godverdomme.
Daar gaat onze reeks.
niet echt een warm welkomquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:07 schreef Beach het volgende:
Mooi, dan kan je nu weg wezenquote:
Ik doe lief tegen iedereen. Tenzij ze achterlijk doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:07 schreef Beach het volgende:
Gewoon optiefen met je trollkop satanische feeks.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:09 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
huh?
[..]
niet echt een warm welkom
flikker op ik haat jou het meest hier op fokquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:09 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aaa beach sgatje ik weet dat ju niet meent![]()
Niks tegen Satan jij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon optiefen met je trollkop satanische feeks.
Braaf.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh nee. Gewoon superlatief.
Wat doe je dan op fok?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef Zweetteef het volgende:
ik vind het hier iets te veel autist-tjes
Rot op, achterlijk wijf.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef Zweetteef het volgende:
ik vind het hier iets te veel autist-tjes
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou jou allemaal notes gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben je hondje nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben je hondje nietWEOF WEOF WEOFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Geef maar toe, je achtervolgt me.
Aww shit nigga.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zo 1 met lipjes getuit, 1 hand links 1 hand rechts. that's me
Pics?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zo 1 met lipjes getuit, 1 hand links 1 hand rechts. that's me
En dat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
en het schelden met kanker mag ook wel dalen qua frequentie
Kun je mijn kontje ook even likken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
remlof, mijn favo mod, hier, zomaar in het wild! ik hou nu al van dit topic
Dan mogen zij wel stoppen met het topic hier te komen verziekenquote:
dat doe ik pas nadat je bans voor me gefixed hebtquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kun je mijn kontje ook even likken?![]()
is echt lekker om te doen fktwk mag ik je helpen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kun je mijn kontje ook even likken?![]()
ja. oefen maar op henkiequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is echt lekker om te doen fktwk mag ik je helpen?![]()
Ik zal Yvonne even PM'en dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat doe ik pas nadat je bans voor me gefixed hebtpuur opportunisme dit dat.
sgoequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is echt lekker om te doen fktwk mag ik je helpen?![]()
Fktwzemmel is wel liev though.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mogen zij wel stoppen met het topic hier te komen verzieken
Die wel ja, goeien knul. Veel kusjes en liefde voor die beer.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zal Yvonne even PM'en dan.
[..]
sgoe
Hij is mijn grizzlybeer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die wel ja, goeien knul. Veel kusjes en liefde voor die beer.
Verzieken? ik post gwn en jullie gaan meteen haten. :S :Squote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mogen zij wel stoppen met het topic hier te komen verzieken
Gast, rot op met je kutgetroll, incapabel kutkneusje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verzieken? ik post gwn en jullie gaan meteen haten. :S :S
jij doet echt niet aardig hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gast, rot op met je kutgetroll, incapabel kutkneusje.
Donder godverark toch eens opquote:
Dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
nu hossel ik die smatjes samen met P_z in holly
Het is in ieder geval duidelijk waar het is misgegaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
nu hossel ik die smatjes samen met P_z in holly
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk waar het is misgegaan.
Jammer van dit soort dingen in onze maatschappij.quote:
?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer van dit soort dingen in onze maatschappij.
ik mis ze ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
jammer dat Klinker, Jan en Bloempje weg zijn
Hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
jammer dat Klinker, Jan en Bloempje weg zijn
Wat heeft mevrouw gegeten?quote:
Vast te vinden in dat inteelttopic.quote:
voorbeeld ? van zinnenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het taalgebruik in het echte leven? Op fok zie je regelmatig teksten voorbij komen die je niet echt Nederlands kunt noemen. Zelf kom ik echter vrijwel nooit mensen tegen die op deze manier spreken. Nu bestaat mijn vriendenkring voornamelijk uit 20 plussers met een (afgeronde) universitaire opleiding, dus daar verwacht ik het ook niet van. Maar hoe zit dat in andere 'lagen' van de samenleving?
ik zeg gwn in elke zin wollah en ik noem al mijn matties g, swa, baas e.d.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het taalgebruik in het echte leven? Op fok zie je regelmatig teksten voorbij komen die je niet echt Nederlands kunt noemen. Zelf kom ik echter vrijwel nooit mensen tegen die op deze manier spreken. Nu bestaat mijn vriendenkring voornamelijk uit 20 plussers met een (afgeronde) universitaire opleiding, dus daar verwacht ik het ook niet van. Maar hoe zit dat in andere 'lagen' van de samenleving?
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zeg gwn in elke zin wollah en ik noem al mijn matties g, swa, baas e.d.
Zelfs als ik mij in de lagere kringen van onze samenleving waag, dan nog hoor ik niets wat ik op FOK! lees.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
De meeste mensen praten gewoon normaal. Alleen heb je soms tuig uit VMBO dat serieus "wolla G ik ben skaffa" enzo gebruikt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
Wutwat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er, je negeert me wel op msn, dus nee.
Dat heb ik niet, dat is voor wijven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, zoete witte wijn alsjeblieft.
Waarom doen deze mensen dat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
De meeste mensen praten gewoon normaal. Alleen heb je soms tuig uit VMBO dat serieus "wolla G ik ben skaffa" enzo gebruikt.
Graag, voor mij ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, zoete witte wijn alsjeblieft.
Daarom moet je het in huis hebben. Anders lok je ze nooit je grotje in.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, dat is voor wijven.
Was aan, helemaal online enzulks. Op Facebook was je actief. Dus geen excuses.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wutwat?Msn is uit, ik was eten enzo
Kan ik het nog goed maken?
ik vind katoen plukken wel stoerquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vinden ze leuk denk ik. En stoer. Want als je doet alsof je een neger bent, ben je stoer.
Daar heb ik andere middelen voor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom moet je het in huis hebben. Anders lok je ze nooit je grotje in.
Gewoon even spanken, dat zal haar leren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Was aan, helemaal online enzulks. Op Facebook was je actief. Dus geen excuses..
Ik ben meer een doe-het-zelver. Ik heb geen vrouwen nodig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom moet je het in huis hebben. Anders lok je ze nooit je grotje in.
En word je door de rest van de maatschappij uitgelachenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vinden ze leuk denk ik. En stoer. Want als je doet alsof je een neger bent, ben je stoer.
Oh. Nou, het spijt me diepquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Was aan, helemaal online enzulks. Op Facebook was je actief. Dus geen excuses..
Klopt. Maar dat boeit ze niks, want ze zijn "fokking stoer jeweet".quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben meer een doe-het-zelver. Ik heb geen vrouwen nodig.
[..]
En word je door de rest van de maatschappij uitgelachen
Fucking racist.quote:
Ik zal de melkboer ff vertellen waar je bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben net zo wit als de sneeuw buiten. En dan de echt witte sneeuw. Niet die vieze zwarte/gele shit.
Hoi, ik ben de melkboer. Wie moet ik melken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zal de melkboer ff vertellen waar je bent.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Henkie94 het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile, in Friesland.
Je moet Bloempje even melken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi, ik ben de melkboer. Wie moet ik melken?
Uhu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]. Dit zou zomaar echt kunnen gebeuren he.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik val niet te melken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet Bloempje even melken.
[..]
Uhu.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Beach het volgende:
Friezen zijn stomOfficieel ben ik dat al lang niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
Hopelijk stoppen ze dan ook met die onzin bij het nieuwsquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Henkie94 het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile, in Friesland.
Geboren in Friesland betekent dat je een Fries bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Officieel ben ik dat al lang niet meer..
Alsof iemand een neuk geeft om 14 uur schaatsen in Friesland.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hopelijk stoppen ze dan ook met die onzin bij het nieuwsHet gaat toch niet door.. val ons dan ook niet lastig.
Ach dan maar. Niks mis mee ook, wij omarmen tenminste wel andere culturen, zoals de Hollandse.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Geboren in Friesland betekent dat je een Fries bent.
Kijk uit dat Klip je niet hoort.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Alsof iemand een neuk geeft om 14 uur schaatsen in Friesland.
bullshitquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
Hey, ik weet nog dat toen ik met fok begon, ik hier in ARG7 begon
Het boeit me geen ene tyfus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
Hey, ik weet nog dat toen ik met fok begon, ik hier in ARG7 begon
Zullen vast wel een aantal mensen zijn. Maar al die andere mensen hoeven niet bij elk programma weer aan te horen of het nu wel of niet doorgaatquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Alsof iemand een neuk geeft om 14 uur schaatsen in Friesland.
toch wel eens met deze jongedamequote:
Wel jammer dat sommige/de meeste Friezen zo ongelooflijk nationalistisch zijn. Hurr hurr Friesland is een eigen landje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach dan maar. Niks mis mee ook, wij omarmen tenminste wel andere culturen, zoals de Hollandse.
Bring it on.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijk uit dat Klip je niet hoort.
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zullen vast wel een aantal mensen zijn. Maar al die andere mensen hoeven niet bij elk programma weer aan te horen of het nu wel of niet doorgaatElk jaar weer hetzelfde gezeur en elk jaar gaat het toch niet door.
a mattie ga niet haten dan op glee tfoe zemmelquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef Trollscience het volgende:
Glee![]()
![]()
Kutcovers van oude hits door een stel theaterhomo's (No offence)
Kun je nagaan dat er mensen zijn die denken dat er een aantal liedjes uit Glee zijn gecovered door bands.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef Trollscience het volgende:
Glee![]()
![]()
Kutcovers van oude hits door een stel theaterhomo's (No offence)
de tocht staat op de tochtquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Henkie94 het volgende:
Schijnbaar is de tocht officieel afgelast Bob.
Lolquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er mensen zijn die denken dat er een aantal liedjes uit Glee zijn gecovered door bands.![]()
nee ik ook niet wrrm ga je schaaten in 2012 oprotte dat doe je maar als je een boer bennt ofzoquote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Henkie94 het volgende:
Schijnbaar is de tocht officieel afgelast Bob.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee ik ook niet wrrm ga je schaaten in 2012 oprotte dat doe je maar als je een boer bennt ofzo
quote:
GTST.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie hetHierdoor moet ik godverdomme nog langer op GTST wachten
Echt he.quote:
Dat je haat op Glee kan ik goed begrijpen, maar haten op GTSTquote:
Een shit sc zeker lololwutquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
beach g zullen we een nieuwe sc opstarten???
Ik vind soaps echt ruk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat je haat op Glee kan ik goed begrijpen, maar haten op GTSTDat hoort gewoon niet als echte Nederlander
We hoeven ook niet alles samen te doen. Vind het wel fijn als we ook allebei onze eigen dingetjes hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vind soaps echt ruk.Hou je nog wel van me?
Dat vind ik nou lief van je.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We hoeven ook niet alles samen te doen. Vind het wel fijn als we ook allebei onze eigen dingetjes hebben
kus grquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij bent ook een goeie knaap henkst0r
grossquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
I will come over you if you wish
dit als er papi's zijn die poepen op brood verplicht weghaalt ga ik tr makenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
volgende topic wordt [ARG7] #537 poepen op brood verplicht #4
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
Je moederquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dit als er papi's zijn die poepen op brood verplicht weghaalt ga ik tr maken
Dan kun je er van maken wat je wil..quote:
Wie beweert zoiets? Leer begrijpend lezen.quote:
wrrm zou ik? heb je aandelen in deze reeks gekocht?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Henkie94 het volgende:
P_z, kun je niet gewoon oprotten? Kthx.
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wrrm zou ik? heb je aandelen in deze reeks gekocht?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan kun je er van maken wat je wil..
[..]
Wie beweert zoiets? Leer begrijpend lezen.
Donder op en krijg zwarte pest.quote:
Ok.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan niet he wollah maar gwn niet zo haten g dan is er niks aan de hand
Een klein buikje is best heet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben nu koekjes aan het eten omdat ik nog geen zin heb in koken![]()
Henkie, hou je van een buikje?
Chocolate Chip Cookiesquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een klein buikje is best heet.
Wat voor koekjes?
Ik drink nu al iets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
FLIPSELS OMG.
Wanneer gaan we iets drinken dan?
Hey wolfjerolfje och grutjes is het zo ver.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heey appel welkom in de baggerbende van plastic_zak
Bietsjjj, heb je al gekeken?quote:
Euhmm ik heb alle dinsdagen en woensdagen tijd. Dus roep maar een datumquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
FLIPSELS OMG.
APPEL OMG.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
FLIPSELS OMG.
waarnaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey wolfjerolfje och grutjes is het zo ver.
[..]
Bietsjjj, heb je al gekeken?
Hoi!quote:
Oh, oei, ehm. Ik sta voor volgende week dinsdag en woensdag ingepland van half 12 tot half 8.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhmm ik heb alle dinsdagen en woensdagen tijd. Dus roep maar een datum
Appelien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Spankje.
[..]
Euj Psiego.
Ja, omg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
APPEL OMG.
Wanneer is onze strandmeet dan?
PLL toch.quote:
a zemmelquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Appel is er en je doet ineens weer normaal.
Hihi.quote:
Deed ie niet normaal dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Appel is er en je doet ineens weer normaal.
zo snel mogelijk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, omg.Als het warmer is toch?
[..]
PLL toch.
waarom haat je zo?quote:
Het wordt alweer wat warmer volgende week toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, omg.Als het warmer is toch?
Kun je even zorgen dat P_z en Boterbartje opflikkeren?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Appel appel! wanneer is de bikinimeet?
En jij erbij ook? Was aangenaam hoor die week ban van je.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kun je even zorgen dat P_z en Boterbartje opflikkeren?
Zaterdagen en zondagen kan ik ook wel ansich. En anders keertje afwachten tot je beter ingepland bent op dinsdag/woensdag hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Oh, oei, ehm. Ik sta voor volgende week dinsdag en woensdag ingepland van half 12 tot half 8.
jij bent natuurlijk ook uitgenodigdquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
strandmeet? dan kom ik ook
bicepsen showen
Vandaag mijn rijbewijs gehaald, volgende week kan ik 'm ophalen. Kom ik je hosselen met de oto, is dat goed?quote:
PLLquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slaat dit op de meet of op PLL?
Dat vind ik nou heel erg niet lief van je.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En jij erbij ook? Was aangenaam hoor die week ban van je.
thx brah ik kom met een fles massageolie dan smeer ik mezelf ermee in dan gaan chimeidsquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk ook uitgenodigd
Ik heb zo het gevoel dat de uitnodiging ook niet bij jou aankomtquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk ook uitgenodigd
Als hij zo door gaat niet nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat de uitnodiging ook niet bij jou aankomt
Ja, snel snel Cosmo! Als het wat warmer is, of willen jullie in de kou het strand op?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Appel appel! wanneer is de bikinimeet?
Ohja? Ik volg geen weerberichten meer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het wordt alweer wat warmer volgende week toch?
In het weekend zit ik in principe gewoon thuis of bij Furdinand. Dus dat wordt geen mini strandmeet dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zaterdagen en zondagen kan ik ook wel ansich. En anders keertje afwachten tot je beter ingepland bent op dinsdag/woensdag haha
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat de uitnodiging ook niet bij jou aankomt
Oh, nice, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vandaag mijn rijbewijs gehaald, volgende week kan ik 'm ophalen. Kom ik je hosselen met de oto, is dat goed?
Ok ok.quote:
Bikini kan ook binnen toch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, snel snel Cosmo! Als het wat warmer is, of willen jullie in de kou het strand op?
[..]
Ohja? Ik volg geen weerberichten meer.
[..]
In het weekend zit ik in principe gewoon thuis of bij Furdinand. Dus dat wordt geen mini strandmeet dan.Net wat jij wilt. Ik zal het laten weten als ik een keer een andere dienst moet draaien op dinsdag of woensdag!
Elfstedentocht gaat niet door hequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja? Ik volg geen weerberichten meer.
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
of willen jullie in de kou het strand op?
Ik mag ook komen toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
Zal ik dan ook een prachtige uitnodiging fotosoepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |