Die heb ik ook nog ergens (zonder doos), de gesproken versie. Wat ik hieraan meesterlijk vond is dat werkelijk alles ingesproken was, ook de in-game manual. Diegene die het insprak (met zo'n Alvin The Chipmunk stemmetje) ging zelfs een paar keer diep zuchten bij die lappen tekst.quote:
Ik wilde hem nog downloaden om eens door te spelen. Maar is het ook zo als met bijvoorbeeld Beneath a Steel Sky dat sommige versies wel gesproken zijn en andere weer niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ergens (zonder doos), de gesproken versie. Wat ik hieraan meesterlijk vond is dat werkelijk alles ingesproken was, ook de in-game manual. Diegene die het insprak (met zo'n Alvin The Chipmunk stemmetje) ging zelfs een paar keer diep zuchten bij die lappen tekst.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:11 schreef L3viathan het volgende:
Overigens heb ik BASS intussen ook uitgespeeld.
Ik heb een guide gebruikt omdat ik te dom was om er zelf uit te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik ben net op de belle vue laag
Je moet adventures ook niet zo snel spelen! Gewoon af en toe een paar dagen niet doen en dan weer rond rommelen, af en toe een aha erlebnis hebben. Ik gebruik meestal pas een walkthrough als ik een paar weken vastzit. Of echt geen clue heb van wat ik moet doen. (en dan probeer ik altijd alleen maar een klein stukje verder te kijken dan dat ik zit.)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:16 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik heb een guide gebruikt omdat ik te dom was om er zelf uit te komen.![]()
Anders was het me nooit gelukt denk ik.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:30 schreef Gehenna het volgende:
ook leuk: http://forums.residualvm.org/viewtopic.php?t=100
een aantal mensen zijn bezig Grim Fandango grafisch wat up te daten
SPOILER: voorbeeldjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:47 schreef NutKees het volgende:
Tshirt, poster, doos, dvd, bluray... AAAHRGGG. Ik heb er toch maar 110 van gemaakt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
whahaha wilhelmus aan het einde als verontschuldiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |