die is inderdaad geweldig, komt een beetje traag op gang, waardoor je afvraagt wat er zo goed aan is, en voor je het weet ben je na een level of 2/3 verkochtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens geen adventure maar ik ben op het moment aan het genieten van psychonauts (het kwam wat langzaam op gang maar ik ben nu bij die milkman conspiracy geweldig )
Ik hoop zo hard dat ze dat miljoen halen, zit persoonlijk harder te wachten op BASS2 dan een nieuwe Broken Sword.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Broken Sword 5 is inmiddels een feit. Nu $430.000 binnen met nog 15 dagen voor stretch goals. Bij 1 miljoen kunnen ze zoveel van het geld dat ze zelf tot nu toe in de productie hebben gestoken terughalen, dat ze alles van Kickstarter voor BS5 kunnen gebruiken en dat zelf geinvesteerde geld in Beneath A Steel Sky 2 kunnen stoppen.
hmm daar ben ik bijna we zullen zienquote:Op donderdag 6 september 2012 15:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die is inderdaad geweldig, komt een beetje traag op gang, waardoor je afvraagt wat er zo goed aan is, en voor je het weet ben je na een level of 2/3 verkocht
edit: ben nog steeds niet door die laatste level heen
net uitgespeeld... eens kijken wat ik nu ga spelen ik denk runaway 2....quote:Op donderdag 6 september 2012 15:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die is inderdaad geweldig, komt een beetje traag op gang, waardoor je afvraagt wat er zo goed aan is, en voor je het weet ben je na een level of 2/3 verkocht
edit: ben nog steeds niet door die laatste level heen
misschien moet ik binnenkort die laatste level ook maar weer eens proberen, het zit me wel dwars dat ik juist dit spel nog niet heb uitgespeeldquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
net uitgespeeld... eens kijken wat ik nu ga spelen ik denk runaway 2....
Het stuk dat jij laatst vertelde vond ik nog wel te doen maar daarna zit wel echt een kut stuk (acrobat run)quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
misschien moet ik binnenkort die laatste level ook maar weer eens proberen, het zit me wel dwars dat ik juist dit spel nog niet heb uitgespeeld
ohjee... maar ik was er toen vooral flauw van omdat ik toen de hele dag al aan het psychonauten wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het stuk dat jij laatst vertelde vond ik nog wel te doen maar daarna zit wel echt een kut stuk (acrobat run)
Ja het is wel echt zo'n breekpunt levelquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ohjee... maar ik was er toen vooral flauw van omdat ik toen de hele dag al aan het psychonauten was
welke?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef Gehenna het volgende:
uitgespeeld
Wat strontlevel die laatste zeg allemaal van die platformer elementen, en dat was juist het zwakste punt van de game, de besturing etc...
maar hoe dan ook, algemeen gezien: één van de leukste en creatiefste spellen die ik gespeeld heb
oh, Psychonauts ging de discussie nog overquote:
ok, was ik ooit aan begonnen, was wel vet, alleen actie spellen spelen lukt me niet meerquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh, Psychonauts ging de discussie nog over
Idd de besturing is ruk vooral op dat vuurspiraal stuk!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef Gehenna het volgende:
uitgespeeld
Wat strontlevel die laatste zeg allemaal van die platformer elementen, en dat was juist het zwakste punt van de game, de besturing etc...
maar hoe dan ook, algemeen gezien: één van de leukste en creatiefste spellen die ik gespeeld heb
dat was echt een verschrikking (ik kwam er ook pas vrij laat weer achter dat je ook een dubbel-jump had )quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vooral op dat vuurspiraal stuk!
http://en.wikipedia.org/wiki/Day_of_the_Deadtwitter:TimOfLegend twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 23:33:43 Happy Day of the Dead Everybody! (I mean, Dead-comma-everybody. Not the day of the Dead-Everybody.) Grim Fandango came out 14 years ago! reageer retweet
Ik hou wel van dialogen als ze leuk/goed zijn Ik vond the beast within ook geweldig en dat is toch ook heel veel gepraat....quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik vond het geweldig, maar sommige mensen noemen het ook wel The Longest Dialogue Er wordt flink geouwehoerd in het spel dus je moet wel een beetje tegen lange gesprekken kunnen. Als je snel geneigd bent dialogen door te klikken om snel verder te kunnen met het verhaal/de puzzels/de omgevingen verkennen is het niks voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |