Eva Jinek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond dat wel leuk met Eva Jinek toen
Ik weet niet of het vanuit hun volledig wederzijds is. Maar ik vind je lief hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
Door deze sc heb ik een zwak voor De kromme en Caland gekregen. Kan toch niet.
Dat hoeft ook niet. Het moet wel spannend blijven he...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vanuit hun volledig wederzijds is. Maar ik vind je lief hoor.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vanuit hun volledig wederzijds is. Maar ik vind je lief hoor.
Wordt nog druk op dat elektrische dekentje!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
It's MINE.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wordt nog druk op dat elektrische dekentje!
She's way outta ya league bro.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk ook he. Ik kon al niet meer in je achting stijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
Zit Barca - Valencia te kijken. Via een stream, dat welquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Zit iemand toevallig naar Ned 3 te kijken?
Nee, heb Barca er op staan. Geen idee waarom ik dat kijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
True...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk ook he. Ik kon al niet meer in je achting stijgen.
Shitquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, vind je alweer minder lief...
Gaat over jonge meisjes die zwanger raken. Eén meisje heeft het weg laten halen onder druk van haar vader. Ze zou in ruil daarvoor een nieuwe mobiele telefoon krijgen. De man waarvan ze zwanger was, was 42 jaar oud. Zij was toen 15.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit Barca - Valencia te kijken. Via een stream, dat wel
Wat een domme hoeren manquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat over jonge meisjes die zwanger raken. Eén meisje heeft het weg laten halen onder druk van haar vader. Ze zou in ruil daarvoor een nieuwe mobiele telefoon krijgen. De man waarvan ze zwanger was, was 42 jaar oud. Zij was toen 15.
Wat een naïeve figuren zijn dat toch altijd.
Ik zit permanent in de 'friend-zone', maak me al lang geen illusies meer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
She's way outta ya league bro.
Ik was het aan het kijken; 'Doe maar nomraal'. Hoezo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doet feye. A1 niet mee met next gen series?
Ik flitste net even.. Ik neem aan dat ze nu ook zwanger is?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat over jonge meisjes die zwanger raken. Eén meisje heeft het weg laten halen onder druk van haar vader. Ze zou in ruil daarvoor een nieuwe mobiele telefoon krijgen. De man waarvan ze zwanger was, was 42 jaar oud. Zij was toen 15.
Wat een naïeve figuren zijn dat toch altijd.
Het betreffende meisje zal nu rond de 17 jaar oud zijn en kan nog steeds niet normaal lezen of een fatsoenlijke zin uit spreken. Bijster intelligent of zelfredzaam komt ze niet over. Ik vraag me af hoe die mensen zichzelf willen redden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een domme hoeren man
Net als die loverboy figuren altijd.
15 is wel oud, kan erger, 12.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik flitste net even.. Ik neem aan dat ze nu ook zwanger is?
Die meisjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was het aan het kijken; 'Doe maar nomraal'. Hoezo?
Moet je ook niet willenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit permanent in de 'friend-zone', maak me al lang geen illusies meer.
Nee...er zijn 2 meisjes. Die andere chima heeft 't gehouden en is nu 16.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik flitste net even.. Ik neem aan dat ze nu ook zwanger is?
A1 doen we gewoon aan mee hoorquote:
Europese competitie, Champions League ...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A1 doen we gewoon aan mee hoor
Oh ok. Ik zag iig een meisje met een dikke buik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...er zijn 2 meisjes. Die andere chima heeft 't gehouden en is nu 16.
Nu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hm, heb dat gemist..of is dat er nu op?
Oh, dat zal wel alleen voor clubs zijn waarvan de Eerste elftallen dat ook spelen of gespeeld hebben?quote:
Nee zoals ik al zei Psv heeft ook meegedaan alleen de groepsfase niet overleefd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel alleen voor clubs zijn waarvan de Eerste elftallen dat ook spelen of gespeeld hebben?
Nee, Aston Villa deed ook mee volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel alleen voor clubs zijn waarvan de Eerste elftallen dat ook spelen of gespeeld hebben?
Nee. Ajax A1 net van Barca A1 0-3 gewonnen nu tegen Liverpool A1quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Netjes wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ajax A1 net van Barca A1 0-3 gewonnen nu tegen Liverpool A1
Ik hield het niet vol, ben maar weer weggezapt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
Die geveinsde volwassenheid ook.![]()
![]()
Niet serieus te nemen.
Zoals ik al dacht. Eigenlijk zijn ze het kwaad achter een abortus heel subtiel aan het brengen. Ik ben weg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah dit programma... (Ned 3) walgelijk programma waar de insteek eigenlijk is dat als je niet gelovig bent maar moet branden.
Ja, die komt toch dit weekend op tv?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Panic Room, kent iemand deze film?
Is er nu op, lijkt me wel leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, die komt toch dit weekend op tv?
Kan ik absoluut niet tegen. 1x gezien en ben een dag boos geweest. Het ging toen over hulp bij geestelijk gehandicapte, en eigenlijk was de conclusie van die kanker presentator dat gehandicapte eigenlijk gewoon mislukkingen van god waren. Nee geloof vind ik prima als mensen er kracht uit kunnen putten, maar dit soort EO programma'squote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
De insteek is ook wel duidelijk: abortus is vies bah fout en het kind houden is gezellig en leuk.
Saaie film.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Panic Room, kent iemand deze film?
Soms zie ik geestelijke gehandicapte die er zo erg aan toe zijn dat ik denk, waarom laat je ze nog in leven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik absoluut niet tegen. 1x gezien en ben een dag boos geweest. Het ging toen over hulp bij geestelijk gehandicapte, en eigenlijk was de conclusie van die kanker presentator dat gehandicapte eigenlijk gewoon mislukkingen van god waren. Nee geloof vind ik prima als mensen er kracht uit kunnen putten, maar dit soort EO programma's![]()
![]()
Ok en wat dan nog heeft totaal niks te maken met wat ik aansnijd. Het is uberhaupt al walgelijk hoe verkapt ze hier bijv. aan het duidelijk maken zijn hoe erg en slecht abortus plegen wel niet is, en die boodschap mogen ze godverdomme op de Publieke omroep verkondigen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms zie ik geestelijke gehandicapte die er zo erg aan toe zijn dat ik denk, waarom laat je ze nog in leven.
Als 15-jarige geen abortus plegen is juist erg =/.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok en wat dan nog heeft totaal niks te maken met wat ik aansnijd. Het is uberhaupt al walgelijk hoe verkapt ze hier bijv. aan het duidelijk maken zijn hoe erg en slecht abortus plegen wel niet is, en die boodschap mogen ze godverdomme op de Publieke omroep verkondigen?
Ja en Kapiteintje zei met een 42 jarige man? Ik vind het echt schandalig dat de EO dit mag verkondigen op de PO hoor, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 15-jarige geen abortus plegen is juist erg =/.
Alles staat op pagina 1 van het vorige topic. Of die weer daarvoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je nou al een pic van je gezicht gepost?
Niet van je gezichtquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alles staat op pagina 1 van het vorige topic. Of die weer daarvoor.
Jaaaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet van je gezicht![]()
Zal ik ook een foto plaatsen van mijn haar?
MI4quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die ik kan downloaden?
'Leuke film'...ik weet 't.Maar weet ff niet waar ik zin in heb nu qua genre.
American History Xquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
The Thing.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Allemaal subjectief.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Smoofie het volgende:
En met goed bedoel ik goed geacteerd en plot. En mooi opgenomen et.c
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Smoofie het volgende:
En met goed bedoel ik goed geacteerd en plot. En mooi opgenomen et.c
Ook dat ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er een overschatte film is , dan is het Avatar.
Escape from Alcatraz was beter.quote:
THe good the bad and the uglyquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand een leuke comedy of actie film dan? Ben niet in de stemming voor ingewikkelde verhaallijnen etc.
Commando van Arnold Schwarzenegger heb je beide in 1quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand een leuke comedy of actie film dan? Ben niet in de stemming voor ingewikkelde verhaallijnen etc.
The Thing, horror, heeft ook nooit een ingewikkelde verhaallijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Frank de Boer jaaroverzicht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
The thing is goedquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Thing, horror, heeft ook nooit een ingewikkelde verhaallijn.
Ben niet zo van de horrorfilms...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Thing, horror, heeft ook nooit een ingewikkelde verhaallijn.
Heb je Stepbrothers gezien?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Het is niet echt een horror, meer sci-fi achtig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben niet zo van de horrorfilms...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |