15 is wel oud, kan erger, 12.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik flitste net even.. Ik neem aan dat ze nu ook zwanger is?
Die meisjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was het aan het kijken; 'Doe maar nomraal'. Hoezo?
Moet je ook niet willenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit permanent in de 'friend-zone', maak me al lang geen illusies meer.
Nee...er zijn 2 meisjes. Die andere chima heeft 't gehouden en is nu 16.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik flitste net even.. Ik neem aan dat ze nu ook zwanger is?
A1 doen we gewoon aan mee hoorquote:
Europese competitie, Champions League ...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A1 doen we gewoon aan mee hoor
Oh ok. Ik zag iig een meisje met een dikke buik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...er zijn 2 meisjes. Die andere chima heeft 't gehouden en is nu 16.
Nu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hm, heb dat gemist..of is dat er nu op?
Oh, dat zal wel alleen voor clubs zijn waarvan de Eerste elftallen dat ook spelen of gespeeld hebben?quote:
Nee zoals ik al zei Psv heeft ook meegedaan alleen de groepsfase niet overleefd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel alleen voor clubs zijn waarvan de Eerste elftallen dat ook spelen of gespeeld hebben?
Nee, Aston Villa deed ook mee volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel alleen voor clubs zijn waarvan de Eerste elftallen dat ook spelen of gespeeld hebben?
Nee. Ajax A1 net van Barca A1 0-3 gewonnen nu tegen Liverpool A1quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Netjes wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ajax A1 net van Barca A1 0-3 gewonnen nu tegen Liverpool A1
Ik hield het niet vol, ben maar weer weggezapt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
Die geveinsde volwassenheid ook.![]()
![]()
Niet serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |