Zoals ik al dacht. Eigenlijk zijn ze het kwaad achter een abortus heel subtiel aan het brengen. Ik ben weg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah dit programma... (Ned 3) walgelijk programma waar de insteek eigenlijk is dat als je niet gelovig bent maar moet branden.
Ja, die komt toch dit weekend op tv?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Panic Room, kent iemand deze film?
Is er nu op, lijkt me wel leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, die komt toch dit weekend op tv?
Kan ik absoluut niet tegen. 1x gezien en ben een dag boos geweest. Het ging toen over hulp bij geestelijk gehandicapte, en eigenlijk was de conclusie van die kanker presentator dat gehandicapte eigenlijk gewoon mislukkingen van god waren. Nee geloof vind ik prima als mensen er kracht uit kunnen putten, maar dit soort EO programma'squote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
De insteek is ook wel duidelijk: abortus is vies bah fout en het kind houden is gezellig en leuk.
Saaie film.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Panic Room, kent iemand deze film?
Soms zie ik geestelijke gehandicapte die er zo erg aan toe zijn dat ik denk, waarom laat je ze nog in leven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik absoluut niet tegen. 1x gezien en ben een dag boos geweest. Het ging toen over hulp bij geestelijk gehandicapte, en eigenlijk was de conclusie van die kanker presentator dat gehandicapte eigenlijk gewoon mislukkingen van god waren. Nee geloof vind ik prima als mensen er kracht uit kunnen putten, maar dit soort EO programma's![]()
![]()
Ok en wat dan nog heeft totaal niks te maken met wat ik aansnijd. Het is uberhaupt al walgelijk hoe verkapt ze hier bijv. aan het duidelijk maken zijn hoe erg en slecht abortus plegen wel niet is, en die boodschap mogen ze godverdomme op de Publieke omroep verkondigen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms zie ik geestelijke gehandicapte die er zo erg aan toe zijn dat ik denk, waarom laat je ze nog in leven.
Als 15-jarige geen abortus plegen is juist erg =/.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok en wat dan nog heeft totaal niks te maken met wat ik aansnijd. Het is uberhaupt al walgelijk hoe verkapt ze hier bijv. aan het duidelijk maken zijn hoe erg en slecht abortus plegen wel niet is, en die boodschap mogen ze godverdomme op de Publieke omroep verkondigen?
Ja en Kapiteintje zei met een 42 jarige man? Ik vind het echt schandalig dat de EO dit mag verkondigen op de PO hoor, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 15-jarige geen abortus plegen is juist erg =/.
Alles staat op pagina 1 van het vorige topic. Of die weer daarvoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je nou al een pic van je gezicht gepost?
Niet van je gezichtquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alles staat op pagina 1 van het vorige topic. Of die weer daarvoor.
Jaaaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet van je gezicht![]()
Zal ik ook een foto plaatsen van mijn haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |