Verwacht? Morgennacht ja, maar niet vannacht. Ze voorspelden -7.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Wruijff het volgende:
Deze temperaturen waren al verwacht. Dus ik denk dat dit wel meegenomen is in de beslissing. Kennelijk zijn de factoren van invloed toch te nadelig.
Jammer dan, ik heb de lol van mijn leven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef marcodej het volgende:
Jongens, jongens, we verliezen weer de realiteit uit het oog. Waar is Svarabhaktivocaal om ons dat te vertellen?
GFS?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Nieuwste GFS druppelt binnen en zit meteen 4 graden te warm voor dit moment. Tot zover juiste voorspellingen.
Zonder die sneeuw had het ook minder streng gevroren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Tinos85 het volgende:
Zonder de sneeuw van afgelopen vrijdag had het er een stuk beter uitgezien.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder die sneeuw had het ook minder streng gevroren.
Er had eigenlijk een dunner laagje moeten liggen van 1 cm ofzo, en geen 5+....quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder die sneeuw had het ook minder streng gevroren.
Een dun laagje ja. Maar dan nog, dan vriest het niet ineens strenger.quote:
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met sneeuw vriest het harder...
Noppes. Uiteindelijk niks ingezet. NEE @2 vond ik wel value vandaag, maar 5 minuten later was die weer gedaald.quote:
Hebben we hem nodig, is hij er niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef marcodej het volgende:
Jongens, jongens, we verliezen weer de realiteit uit het oog. Waar is Svarabhaktivocaal om ons dat te vertellen?
Mwah, ik denk dat we er nog redelijk ver af zaten eigenlijk. Het kon echt nog lang niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel zonde dat we er echt zo dichtbij waren en dan net voor de finish sneuvelt alles
op zondag ligt er overal 15cm, wat is dan nog het probleem?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat we er nog redelijk ver af zaten eigenlijk. Het kon echt nog lang niet.
Dan hadden ze het nu niet afgeblazen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op zondag ligt er overal 15cm, wat is dan nog het probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |