Ze houden de vinger aan de pols en als er plotseling wat veranderd wel, maar voorlopig niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef yvonne het volgende:
Komt er nog een nieuwe vergadering of dit was het?
Niks geplanned.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef yvonne het volgende:
Komt er nog een nieuwe vergadering of dit was het?
Nou heel eerlijk gezegd, ik had mij er enorm op verheugd en vind het erg jammer terwijl ik echt geen wintermens ben, maar nu hoeft het niet meer voor mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef yvonne het volgende:
Jammer, maar we blijven hopen, winter is nog niet voorbij.
En dan een fantastische lente krijgen en dan weer zo'n schijtzomer. Ja daag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd, ik had mij er enorm op verheugd en vind het erg jammer terwijl ik echt geen wintermens ben, maar nu hoeft het niet meer voor mij.
Doe nu maar lente.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
-9,5 in Stavoren...sil it toch heve?
Het koudefrontje precies over zuidwest Friesland.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
-9,2 al in Stavoren terwijl maar -7 voorspeld.
Oeps...
[ afbeelding ]
Diepvrieskist IJsselmeer zet de deur openquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het koudefrontje precies over zuidwest Friesland.
dan kan jij voorlopig niet zwemmen buitenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Stel je voor dat het dan toch door gaat!![]()
Stel he.
Nee nee, dan kan niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Stel je voor dat het dan toch door gaat!![]()
Stel he.
Dat heb ik er wel vooroverquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef franklop het volgende:
[..]
dan kan jij voorlopig niet zwemmen buiten
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Als we straks onder de -10 gaan, dan moeten ze deze beslissing gewoon herzien.
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee nee, dan kan niet.
Onmogelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |