Je hebt er ook goeie bij.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:56 schreef Tommeke het volgende:
Dokkum
Was zo mooi, toen van Benthem daar met de toerrijders doorkwam in 1997. Echt een ererondje. Was kippenvel
Mark Tuitert maakt alles goed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar even voor de goede orde. Ik kijk al een paar dagen niet meer omdat ik dat Elfstedengedoe niet trek met TELKENS dezelfde gasten.
Hoe vinden jullie dat hier?
Woonachtend in Roermond Limburg geniet ik met volle teugen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar even voor de goede orde. Ik kijk al een paar dagen niet meer omdat ik dat Elfstedengedoe niet trek met TELKENS dezelfe gasten.
Hoe vinden jullie dat?
Die 15 jarige dochter maakt alles goed.quote:
Ik stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dat kapsel van MarkDoe normaal man.
Ik heb hoop om een paar minuten na de persconferentie een dodelijke sfeer aan tafel te zien, liefst met een suicidale Hulzebosch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar even voor de goede orde. Ik kijk al een paar dagen niet meer omdat ik dat Elfstedengedoe niet trek met TELKENS dezelfe gasten.
Hoe vinden jullie dat?
ben je lesbisch ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het een schande!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar even voor de goede orde. Ik kijk al een paar dagen niet meer omdat ik dat Elfstedengedoe niet trek met TELKENS dezelfde gasten.
Hoe vinden jullie dat hier?
Ik vind het wel sexyquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Nee tenzij ik een Ajax provocatie kan plaatsen, maar Ajax Kampioen 2011-2012 leek me niet echt toepasselijk hier.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
We beslissen morgenavond hoor ik iemand zeggen.
Koos zei dat jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Dat was Postema toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Zie jij voetbal of andere niche-sporten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef k_man het volgende:
WTF... Kijk ik naar DWDD of naar Studio Sport?
Als man naar de dochter van de verliezer 1997 en als vrouw naar Mark.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef k_man het volgende:
Iets ertussen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef k_man het volgende:
Nog geen inderdaadquote:
En we zijn al weer klaar.quote:
quote:
Nee! Nog weken nakaarten hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren en zo!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef ShevaJB het volgende:
Hopelijk is dat geouwehoer nu afgelopen.
ik hou zo van die manquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef wdn het volgende:
"als er een paar door het ijs zakken is toch niet erg"
Nee hoor. We krijgen van het weekend 2, 3 dagen dooi en dan gaat het weer vriezenquote:
Doen ze toch alquote:
quote:Wielinga: 'Geen goed nieuws. Het ijs is nog te dun. Sommige ijsdiktes zijn 15 cm, maar bepaalde stukken 10cm of lager. Bovendien is de ijskwaliteit niet overal goed. Het besluit is door alle rayonhoofden genomen. De vereniging betreurt het besluit, maar het is gewoon niet veilig.' Wielinga
Het bloed wordt onder Erben's nagels gehaaldquote:
Hij is aant trollenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Gremdaat zit ze lekker op de kast te jagen
IJstransplantatie!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat als ze nou heel Friesland overkoepelen en de temperatuur kunstmatig laag houden?
En daarna krijgt Nico een hoek. Wedden?quote:
Volgende week is er weer een kansquote:
Is zuurstof goed voor ijsvorming? Anders kan je dat ook gewoon uit het overkoepelde Friesland zuigen.quote:
ja dat zal wel een vrolijk programma wordenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Die arme Wilfred Zjenee moet nu nog een programma opnemen op RTL 4.
Rustig Erben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef starla het volgende:
Dom gelul van haenen zeg...
Ook totaal niet leuk ofzo.
totenmet zondag vriest het nog, dan kan je het nog aankijken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgende week is er weer een kans
Die dooi is maar 2 dagen ofzo volgens weermannen.
Gaat gewoon regenen volgende week, kans verkeken. TOT VOLGEND JAARRRRRRR!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Die arme Wilfred Zjenee moet nu nog een programma opnemen op RTL 4.
De weervrouwen zeggen wat andersquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Hulzebosch is geen mietje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Erben is een beetje dichtgeklapt. Huls l*lt gewoon verder.
Hulzebosch is reëel en nuchter...niks mis mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Bayswater het volgende:
Door dat gezeik van Hulzenbosch smelt het ijs spontaan
Morgen sneeuw en maandag regen, dus nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Bestaat al. http://nl.wikipedia.org/wiki/Fietselfstedentochtquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef trovey het volgende:
Alternatieve Elstedentocht, gewoon op de fiets met de schaatsen aan over de weg de tocht houden, is het toch typisch Nederlands en geen kans op te dun ijs.![]()
Met de schaatsen aan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bestaat al. http://nl.wikipedia.org/wiki/Fietselfstedentocht
hebben ze wel schaatsen aan op de fiets?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bestaat al. http://nl.wikipedia.org/wiki/Fietselfstedentocht
Spuit 11-steden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef trovey het volgende:
[..]
hebben ze wel schaatsen aan op de fiets?
Elk nadeel hep se voordeel.quote:
Het was mijn voorstel hč, iemand anders moest voorkruipen.quote:
Dat hoeft niet verkeerd te zijn. Een beetje regen met daarna vorst zorgt ervoor dat er een laagje water op het ijs komt en dat dan gaat bevrieven. Dat krijg je heel snel centimers erbij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:10 schreef starla het volgende:
[..]
Morgen sneeuw en maandag regen, dus nee.
Jammer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Hulzebosch gaat dus niet zingen
Edit: Hij zingt dus toch![]()
Ik dacht dat het die PVDA-ster was, die lammequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Kijk, die Rimpelzwaan is reëel. Die pakt 'm nog wel eens op haar 143e.
nee jij trekt volle zalenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef waxmask het volgende:
Nou Friezen terug naar je hok...jullie gaan ons niet vermaken...
verdrinken wordt lastigquote:
Superbaasquote:
ja opvallende dat het accent opeens weg isquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef Tegan het volgende:
Erik zingt best aardig zeg. Zo zonder accent.
Vent kan best goed zingen idd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef Tegan het volgende:
Erik zingt best aardig zeg. Zo zonder accent.
Gewoon bij Balk op het ijs gaan springen.quote:
Ik heb geen tv-abo helaasquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Zo, en nu allemaal over naar de aangepaste Elfstedentochtprogrammering op RTL4!
DAT DIT KAN!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Want Marokkanen zijn geen mensen?
Hij vond dit de mooiste persconferentie ooit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De Mart nu op Nederland 1 jongens
I'd rather diequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Zo, en nu allemaal over naar de aangepaste Elfstedentochtprogrammering op RTL4!
Publieken zijn gewoon vrij te kijken in Nederland.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij download de afleveringen van Operation Repo?
Arrogant balletje dat 't isquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij vond dit de mooiste persconferentie ooit.
Dat ie maar in een wak zakt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De Mart nu op Nederland 1 jongens
Hater. DinosaurusMart is een baas.quote:
Ze hebben het over 15cm dik, niet 15cm lang...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Iedere keer als ik mensen hoor spreken over de gewenste 15 cm moet ik een giechel doen
quote:
Er is nog vier dagen hartstikke mooi ijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
Gaat het ijsjournaal nu wel door?
quote:- Paulien Cornelisse komt praten over haar nieuwe boek 'En dan nog iets'. Wat is het verschil tussen leuk en leuk-leuk? En wat is nouveau-kak?
- Zeroes Request is op 3FM in volle gang. Welke artiesten waren je van hét in de jaren nul? Te gast zijn dj's: Annemieke Schollaardt, Giel Beelen en Eric Corton.
Muziek is er van Natalia Jayden en tafelheer is Adriaan van Dis.
Staat tegenover: Ook geen Erben!quote:
Oh godquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lekker hip, lekker eigentijds, lekker transgender.
En: verschillig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lekker hip, lekker eigentijds, lekker transgender.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
We gaan het toch wel over Ajax hebben vanavond?
Tsja, schaatsen of voetbal, meer is er toch niet in de wereld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
AJAXquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
Schaatsen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, schaatsen of voetbal, meer is er toch niet in de wereld?
Ik kan die beelden nu ook niet meer uit mijn hoofd krijgen als ik hem ziequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie 'm toch als een puistenknjiper.
7/10quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef padlarf het volgende:
Dat is een verdomd mooie vrouw aan tafel
Volgens haar zie je bij veel culturen 's ochtends eerst je schoonmoeder en dan pas je vrouw. Ik weet niet of ik daar op zit te wachten, hoor.quote:
Hij had het alleen over de seks, daarna werd het wat breder getrokken, ik denk niet dat ze naast je bed staan te kijken als je ligt te neuken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens haar zie je bij veel culturen 's ochtends eerst je schoonmoeder en dan pas je vrouw. Ik weet niet of ik daar op zit te wachten, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |