Je hebt er ook goeie bij.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:56 schreef Tommeke het volgende:
Dokkum
Was zo mooi, toen van Benthem daar met de toerrijders doorkwam in 1997. Echt een ererondje. Was kippenvel
Mark Tuitert maakt alles goed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar even voor de goede orde. Ik kijk al een paar dagen niet meer omdat ik dat Elfstedengedoe niet trek met TELKENS dezelfde gasten.
Hoe vinden jullie dat hier?
Woonachtend in Roermond Limburg geniet ik met volle teugen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar even voor de goede orde. Ik kijk al een paar dagen niet meer omdat ik dat Elfstedengedoe niet trek met TELKENS dezelfe gasten.
Hoe vinden jullie dat?
Die 15 jarige dochter maakt alles goed.quote:
Ik stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dat kapsel van MarkDoe normaal man.
Ik heb hoop om een paar minuten na de persconferentie een dodelijke sfeer aan tafel te zien, liefst met een suicidale Hulzebosch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar even voor de goede orde. Ik kijk al een paar dagen niet meer omdat ik dat Elfstedengedoe niet trek met TELKENS dezelfe gasten.
Hoe vinden jullie dat?
ben je lesbisch ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het een schande!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar even voor de goede orde. Ik kijk al een paar dagen niet meer omdat ik dat Elfstedengedoe niet trek met TELKENS dezelfde gasten.
Hoe vinden jullie dat hier?
Ik vind het wel sexyquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Nee tenzij ik een Ajax provocatie kan plaatsen, maar Ajax Kampioen 2011-2012 leek me niet echt toepasselijk hier.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
We beslissen morgenavond hoor ik iemand zeggen.
Koos zei dat jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Dat was Postema toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Zie jij voetbal of andere niche-sporten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef k_man het volgende:
WTF... Kijk ik naar DWDD of naar Studio Sport?
Als man naar de dochter van de verliezer 1997 en als vrouw naar Mark.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef k_man het volgende:
Iets ertussen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef k_man het volgende:
Nog geen inderdaadquote:
En we zijn al weer klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |