Doe dat eens combineren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou zo een broodje bapao bij je komen eten MMhadden we in de kantine
yum
We mochten weer met de ratten spelen!
bapao met rattenvulling?quote:
Ja, waarom niet.quote:
scherpquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die rat dat liever andersom ziet...
De officiële Bapao is met varkensvlees (char sieuw mmmmm).quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
De officiële Bapao is met varkensvlees (char sieuw mmmmm).
Ik vind die pasteitjes van de Vietnamese kraampjes ook altijd zo lekker. Beetje zoet.
Moeten jullie deze menukaart eens zien. http://restaurantfullmoon.nl/dimsum
Ik hoop inderdaad dat dat straks tijdens de persconferentie gezegd gaat worden. Maar het schijnt dat de baas een andere tekst in gedachte heeft.quote:
Nieuws van UN.nl vertrouw ik niet echt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:26 schreef Etcetera het volgende:
http://subform.net/NU/
Hier staat dat het door gaat. Stom internet met voorpublicaties
SPOILER: HeheOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zo heel veel met schaatsen, en ik denk ook niet dat ik ga kijken, misschien alleen 'de finish'.
Maar ik vind het machtig mooi dat het land op z'n kop staat voor zoiets. De spanningen, de speculaasies, de rayonhoofden (klinkt zo plechtig). Het is een traditie, echt iets van ons land.![]()
Fuck, eigenlijk moet ik gewoon weer even op natuurijs gaan staan, for old time's sake.
Het gevoel van saamhorigheid, met z'n allen kneuterig doen over hoe dik het ijs wel niet is. Heerlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Daarom vind ik de Elfstedentocht ook zo mooiNederland wordt knettergek met voetbal, maar ook knettergek met schaatsen. Is toch tof
Ach, Fanny Blankers kreeg een fiets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef wyccie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reinier_Paping
He, mijn neef in beeld!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef Etcetera het volgende:
http://nos.nl/dossier/338157-elfstedentocht/tab/361/live/
Link naar de stream van de persconferentie
Grijs haar?quote:
Nee.quote:
Ja.quote:
Foto's maken voor De Volkskrant.quote:
Ik zag maar 1 met zwart shirtquote:
Stond links in beeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 met zwart shirtopgestroopte mouwen?
Ah ik keek naar iemand in het midden die rechts uit beeld liepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef Whiteguy het volgende:
En ze starten een projector... en laten de pers het volgende zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Wel tof eigenlijk. Meer dan 30 minuten aandacht voor de Elfstedentocht in het Acht Uur Journaal. Dan krijgt men zelfs niet met het voetbal voor elkaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Daarom vind ik de Elfstedentocht ook zo mooiNederland wordt knettergek met voetbal, maar ook knettergek met schaatsen. Is toch tof
Maar ik ziet dit niet gebeuren in een jaar dat het NL elftal niet naar het EK/WK mag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:33 schreef wyccie het volgende:
Vooral omdat er niet elk jaar kans op een Elfstendentocht is.
Laat dát maar aan een stel nuchtere Friezen overquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef iamredleader het volgende:
Jammer dat het (vooralsnog) niet doorgaat, maar verstandig dat ze niet toegeven aan de gekte van de menigte.
Goede zaak.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laat dát maar aan een stel nuchtere Friezen over
Nee, wat voor het voetbal hebben we tijdens een EK of WK al elke dagquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel tof eigenlijk. Meer dan 30 minuten aandacht voor de Elfstedentocht in het Acht Uur Journaal. Dan krijgt men zelfs niet met het voetbal voor elkaar.
Net zoals het voorstel om de toertochtrijders en de wedstrijdrijders te splitsen: nee. punt. Mooi tochquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Net zoals het voorstel om de toertochtrijders en de wedstrijdrijders te splitsen: nee. punt. Mooi toch
En wat meer Friezen in de politiek kan vast ook geen kwaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef iamredleader het volgende:
Daarom, goede zaak. Jammer, maar verstandig. Kunnen we niet een handvol Friezen als bestuurders van wat bedrijven neerzetten? Ik denk aan ABN Amro, Elvestia, en nog wat van die bedrijven die negatief in het nieuws waren of zijn vanwege wanbestuur
Sorry als ik net op je tenen heb gestaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, wat voor het voetbal hebben we tijdens een EK of WK al elke dag
-Drie uur VI oranje
-Anderhalf uur studio voetbal
-Een uur studio sport
-Diverse malen sportjournaal
Daar wilde ik net wat over zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef Etcetera het volgende:
En wat meer Friezen in de politiek kan vast ook geen kwaad.
Wat meer nuchterheid kan de Tweede Kamer wel gebruiken, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En wat meer Friezen in de politiek kan vast ook geen kwaad.
Wat!?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Omg.
Gereageerd op een huis. Sta nu nummer 1. Maar ik durf eigenlijk nog niet zo goed, met zonder contract enzo. Kak
OMGquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Omg.
Gereageerd op een huis. Sta nu nummer 1. Maar ik durf eigenlijk nog niet zo goed, met zonder contract enzo. Kak
quote:
Ja fuck jongensquote:
Koudwatervrees?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Omg.
Nee ik wil iets goed doen of niet doenquote:
WTF! Da's 3 x zo groot als mijn huisje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik wil iets goed doen of niet doen
http://markt.actiumwonen.(...)604Ybenhaer%2027.pdf plattegrond
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Omg.
Vergeet het park niet te checken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Voor hetzelfde geld is de buurt niks, ben aan het checken
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Geweldig! En laten we eerlijk zijn: dat contract komt echt wel. Misschien kun je dit gebruiken om degenen die dat contract moeten goedkeuren wat meer onder druk te zetten?
quote:
Als je weet dat jullie er niet willen wonen, waarom dan inschrijven?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Buurt is niet best als ik het goed heb, zit achter een straat waar we niet heen wilden
Helemaal nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry als ik net op je tenen heb gestaan.Of niet.
![]()
Eerst inschrijven, dan buurt checkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je weet dat jullie er niet willen wonen, waarom dan inschrijven?
Ik las dan even te snel. Mijn excuus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Helemaal nietIk probeer alleen maar aan te geven dat de hoeveelheid aandacht voor een evenement totaal geen indicator is voor wat dan ook
Kan nog steeds toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Bij huis nummer 2 ben ik natuurlijk nummer 2
Waarom staan jullie dan #1?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerst inschrijven, dan buurt checkenEn toen we vonden dat we er niet wilden wonen, heb ik de reactie verwijderd
Als de eerste weigertquote:
Deze man uit t Noorden is ook altijd nuchter gebleven. En ambieerde aardig wat bestuurlijke en politieke functies.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef iamredleader het volgende:
Daarom, goede zaak. Jammer, maar verstandig. Kunnen we niet een handvol Friezen als bestuurders van wat bedrijven neerzetten? Ik denk aan ABN Amro, Elvestia, en nog wat van die bedrijven die negatief in het nieuws waren of zijn vanwege wanbestuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een ander huisquote:
Ah, zijn dat de verschijnselen rond afkicken.quote:
Ze bieden trouwens ook een hoop aan in Assen. Is dat OV-technisch (en stad-technisch) niet interessanter ? Of woon je liever in 'n durp?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is de 2de een gevalletje voorgevel = eigenlijk de achtergevel. Zo'n huis had m'n ex z'n moeder ook. De voordeur bij de woonkamer komt uit in de tuin, ipv op straat. De deur aan de achterkant heeft ook de brievenbus.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
Ik zou ook voor de tweede gaan: tweede toilet én een raam in je badkamer en een zolder.
En de keuken is veel groter, daar kun je een eettafel neerzetten.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
Ik zou ook voor de tweede gaan: tweede toilet én een raam in je badkamer en een zolder.
En de keuken is veel groter, daar kun je een eettafel neerzetten.
De kreet "Voorgevel" hoort gewoon bij de geveltekening, niet bij de plattegrond.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is de 2de een gevalletje voorgevel = eigenlijk de achtergevel. Zo'n huis had m'n ex z'n moeder ook. De voordeur bij de woonkamer komt uit in de tuin, ipv op straat. De deur aan de achterkant heeft ook de brievenbus.
ziet er beter uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Even overlegd, we gaan voor huis nummer 2 (plattegrond: http://markt.actiumwonen.(...)Mastenbroek%2042.pdf )
Zeg, ik loop geen stage hequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:33 schreef B.ertha het volgende:
Etc, wat zijn de maandlasten?
Wij betalen met zijn tweeën 650 inclusief, met 2x stufi en 1 bijbaan. Dat ging prima. Straks betalen we iets meer, maar dan met 1x fulltime en 1x stufi. Waarom zouden jullie het dan niet op 1 inkomen en 1 stagevergoeding kunnen doen?
De huur is iig 574,- als ik het internet mag geloven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:33 schreef B.ertha het volgende:
Etc, wat zijn de maandlasten?
Wij betalen met zijn tweeën 650 inclusief, met 2x stufi en 1 bijbaan. Dat ging prima. Straks betalen we iets meer, maar dan met 1x fulltime en 1x stufi. Waarom zouden jullie het dan niet op 1 inkomen en 1 stagevergoeding kunnen doen?
Bijnaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef B.ertha het volgende:
Nee, maar je kreeg toch eeen inkomen gelijk aan de stagairs op je afdeling? Zoiets zei je toch laatst?
Handig als je wat grofvuil wilt dumpenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef B.ertha het volgende:
De buurt lijkt me trouwens oké, alhoewel het nogal een volksbuurt lijkt. Wel je achtertuin aan het water
Dat laatste had ik ook gezienquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef B.ertha het volgende:
De buurt lijkt me trouwens oké, alhoewel het nogal een volksbuurt lijkt. Wel je achtertuin aan het water
Een goede volksbuurt betekent aparte mensen maar ook een goede sociale controlequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef B.ertha het volgende:
Elke keer als ik dit soort lijstjes voorbij zie komen, prijs ik me gelukkig met mijn woonsituatiequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Reken op zo'n 100-150 euro aan g/w/l en internet, toch?
Dan heb je nog de dingen zoals ziektekosten (als dat niet door je oudersbetaald wordt), abonnementskosten van mobiel, eten, gemeentelijke belastingen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier dan. Een exclusieve preview van mijn foto's die op de tentoonstelling komen:
https://plus.google.com/p(...)thkey=CMz_8Pep-4vHSA
(NSFW)
Nice!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier dan. Een exclusieve preview van mijn foto's die op de tentoonstelling komen:
(NSFW)
(NSFW)
Ik kan niet helemaal lezen wat er op de kont van Emma staat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(NSFW)
De tekst op de arm van Pete wel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan niet helemaal lezen wat er op de kont van Emma staat.
La vie en rosequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal lezen wat er op de kont van Emma staat.
Ik weet ook niet wat het zegtquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dacht dat dat gewoon een streep was
Iemand anders op mijn strikte instructie. Doodeng.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
Jij staat er ook goed op, PS. Zelfontspanner of mocht iemand anders de foto maken?
http://www.nu.nl/boek/273(...)-suske-en-wiske.htmlquote:Suske heette in de strip nog Rikki, maar werd na dit eerste boekje omgedoopt omdat zijn originele voornaam te veel leek op die van stripheld Kuifje.
Dayumquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:50 schreef MaJo het volgende:
Ik word net wakkerwas om half 6 gaan tukken
Ja, wonder boven wonder geen problemen met mijn treinquote:Alles goed gegaan met de NS nem?
Inderdaad, basic S&Wquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik haat het als mensen slecht geinformeerd zijn over Suske en Wiske en dat dan toch op Nu.NL plempen.
[..]
http://www.nu.nl/boek/273(...)-suske-en-wiske.html
Dat is dus gewoon niet waar.
Thanks. Ik ben het geloof ik ongeveer met je eens qua keuzes, al vind ik die van het stevigere meisje op haar zij ook erg gaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind die foto waar die kerel zijn zakie vast houdt eigenlijk het beste. Qua belichting en qua pose(doet Romeins/bodybuilder aan)
Dan die foto van dat meisje in startpositie op de renbaan, maar die past helemaal niet in de serie.
En als derde je eigen foto eigenlijk
quote:Op donderdag 9 februari 2012 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En toen was het weer morgen vandaag
Broer toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik haat het als mensen slecht geinformeerd zijn over Suske en Wiske en dat dan toch op Nu.NL plempen.
[..]
http://www.nu.nl/boek/273(...)-suske-en-wiske.html
Dat is dus gewoon niet waar.
whutttt?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb echt de meest kloterige avond achter de rug. Geprobeerd te praten met iemand die me volledig de rug heeft toegekeerd en dat was geen goed idee
(NSFW)
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Maak je die helemaal zelf ende alleen, incl. belichting e.d.?
Heb het al eerder gezegd, maar ik hou van dit soort foto's omdat ze zo puur zijn.quote:
Oh dankjewelquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het al eerder gezegd, maar ik hou van dit soort foto's omdat ze zo puur zijn.
Mijn complimenten!!
Bij gebrek aan C4: PICS!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Succes RedIk kruip in bed met een vriendin
ik wilde het al roepenquote:
Mooi. Met name die zittende van het stelletje vind ik erg mooi!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(NSFW)
Geniaalquote:
quote:
Oeh, dat klinkt als een PS een goed verhaal...quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:27 schreef Mark het volgende:
Zo, even diep ademhalen en dan wat van me af gaan schrijven.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt als een PS een goed verhaal...
Pff wat heftig zeg. Krijg er kippenvel van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:40 schreef Mark het volgende:
Helaas, het wordt een erg triest verhaal.... Niet voor mij persoonlijk maar wel voor goede vrienden.
Anyway: deze vrienden zitten in dezelfde suituatie als wij: eerst zoontje daarna tweeling meisje-jongetje. Deze tweeling is vorige maand geboren. Afgelopen week zijn ze echter opgenomen in het ziekenhuis, naar nu blijkt met kinkhoest. Het jongetje heeft het niet gered en is overleden. Zijn zusje vecht voor haar leven, en wordt door machines in leven gehouden. Pas als de infecties wat gezakt zijn, kan men zien of er nog gezond longweefsel over is, of dat ook zij zal overlijden.
Toen ik het hoorde, cried like a bitch.....
Lucebert schreef het al: alles van waarde is weerloos. Maar kindjes van 1 maand die overlijden, het zou niet mogen.
Ik denk dat dat wel de nachtmerrie van iedere ouder isquote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel de nachtmerrie van iedere ouder isIk zou totaal flippen
Dat was mijn 1e gedachte eigenlijk... worden baby's daar niet tegen ingeent ...quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:44 schreef Mark het volgende:
Blijkbaar is kinkhoest weer aan een revival bezig (dat ga je natuurlijk achteraf allemaal opzoeken), dacht zelf altijd dat het met de DKTP prik wel goed zat.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was mijn 1e gedachte eigenlijk... worden baby's daar niet tegen ingeent ...
Pas na 2 maanden dusquote:DKTP | Difterie, Kinkhoest, Tetanus en Polio
In het Rijksvaccinatieprogramma wordt een acellulair kinkhoestvaccin gebruikt. Dat is opgenomen in combinatievaccins voor baby’s en kleuters.
DKTP-Hib-vaccin: op de leeftijd van 2, 3, 4 en 11 maanden. (Kinderen met een verhoogde kans op hepatitis B krijgen bij 2, 3, 4 en 11 maanden het DKTP-Hib-HepB-vaccin.)
DKTP-vaccin: op de leeftijd van 4 jaar.
DTP-vaccin: op de leeftijd van 9 jaar.
Revaccinatie met DTP bij reizen naar gebieden met difterie.
Tetanusvaccinatie op indicatie na verwonding
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:47 schreef Mark het volgende:
Ik moest het gewoon even kwijt, laten we het maar snel weer over wat leukere dingen hebben
oud:quote:
Hoezoquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:58 schreef Mark het volgende:
Je blijft een vreemde eend in de byte, Etcie
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:58 schreef Mark het volgende:
Je blijft een vreemde een in de byte, Etcie
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:40 schreef Mark het volgende:
Helaas, het wordt een erg triest verhaal.... Niet voor mij persoonlijk maar wel voor goede vrienden.
Anyway: deze vrienden zitten in dezelfde suituatie als wij: eerst zoontje daarna tweeling meisje-jongetje. Deze tweeling is vorige maand geboren. Afgelopen week zijn ze echter opgenomen in het ziekenhuis, naar nu blijkt met kinkhoest. Het jongetje heeft het niet gered en is overleden. Zijn zusje vecht voor haar leven, en wordt door machines in leven gehouden. Pas als de infecties wat gezakt zijn, kan men zien of er nog gezond longweefsel over is, of dat ook zij zal overlijden.
Lucebert schreef het al: alles van waarde is weerloos. Maar kindjes van 1 maand die overlijden, het zou niet mogen.
quote:
Mja, aan de andere kant gebeurt er dan misschien weinig. Maargoed, ik ben meer van het: ik spring gewoon en zie wel of ik blijf drijven of verzuip.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik wil iets goed doen of niet doen
http://markt.actiumwonen.(...)604Ybenhaer%2027.pdf plattegrond
Ik ben ook gesprongenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Mja, aan de andere kant gebeurt er dan misschien weinig. Maargoed, ik ben meer van het: ik spring gewoon en zie wel of ik blijf drijven of verzuip.![]()
En nu zie ik dat jullie voor het tweede huisje gaan.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ook gesprongenwe zullen het zien. Even kijken of ik nog 2de sta
Lijkt mij een jongetje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
Is dat irritante kind ("Komt wel goed schatje") nou een jongen of een meisje? Ik denk zelf meisje, maar ik heb anderen het ook wel eens een jongetje horen noemen
Lijkt mij een jongetjequote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
Is dat irritante kind ("Komt wel goed schatje") nou een jongen of een meisje? Ik denk zelf meisje, maar ik heb anderen het ook wel eens een jongetje horen noemen
jongetjequote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
Er zijn jongetjes die prima voor meisje kunnen doorgaan...quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
heb ik gezien jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn jongetjes die prima voor meisje kunnen doorgaan...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn jongetjes die prima voor meisje kunnen doorgaan...
Wat is dan de toegevoegde waarde van Barbie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die moet samen met Barbie een programma gaan maken...
Ik vermoed dat ze allebei minder hersens bevatten dan een frikadelquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:38 schreef CaLeX het volgende:
Britt heeft nog enige inhoud, maar Barbie is echt te dom om te poepen....
Het pand waar ik woon gebruikt men ook nog al eens voor dergelijke fotoshootsquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Soempie het volgende:
Goede foto's PS.Sluit me aan bij MM. En ik vind die foto's in dat verlaten pand gaaf, omdat het zo onheilspellend is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze allebei minder hersens bevatten dan een frikadel
Ik vind het duidelijk een jongetje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:58 schreef B.ertha het volgende:
Hmm, eigenlijk vind ik het toch wel duidelijk. Alleen de eerste zou een jongensachtig meisje kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Dammitquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:39 schreef Etcetera het volgende:
Tv-serie House verdwijnt van de buis
[..]
Kut nieuws manquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:44 schreef Mark het volgende:
Blijkbaar is kinkhoest weer aan een revival bezig (dat ga je natuurlijk achteraf allemaal opzoeken), dacht zelf altijd dat het met de DKTP prik wel goed zat.
dus jij zet er 200 euri bij op en dat heb je ook gekregen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Whiteguy het volgende:
Pff.. Verkoop ik net een laptop via marktplaats.
Gisteren mail contact gehad. Daarna telefonisch contact.
Vandaag komt die kerel hem ophalen.. 'welke prijs hadden we ook al weer afgesproken?'
Alsof ie dat niet meer weet
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dus jij zet er 200 euri bij op en dat heb je ook gekregen?
Proberen verkopers bij mij ook weleens. Tjaquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Whiteguy het volgende:
Pff.. Verkoop ik net een laptop via marktplaats.
Gisteren mail contact gehad. Daarna telefonisch contact.
Vandaag komt die kerel hem ophalen.. 'welke prijs hadden we ook al weer afgesproken?'
Alsof ie dat niet meer weet
Goeie voor de volgende keerquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dus jij zet er 200 euri bij op en dat heb je ook gekregen?
Meteen gevraagd wanneer ze je een pers kaart of medewerkerskaart opsturen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
En dan ook nog vragen of IK even contact op wil nemen met het ANP omdat het daar blijkbaar fout vermeld isTerwijl iedere andere bron het wel goed meldt.
quote:Evidently, I ALSO work at a grocery store.
You bring it up, you ring it up, you pay me, you put it in a bag, you get the fuck out of my store.
Ik vond het eigenlijk wel getuigen van enorme luiheid en niet kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:42 schreef Whiteguy het volgende:
Meteen gevraagd wanneer ze je een pers kaart of medewerkerskaart opsturen?
Tja, als ze blijkbaar alles al copy/pasten van ANP, dan vraag ik me af of de mensen die daar zitten nog wel journalistiek bedrijven. Dit kan immers iedere droplul wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel getuigen van enorme luiheid en niet kunnen.
Nou, dat is het stomme. Alle andere nieuwsberichten die ik hierover gelezen heb, waren wel correct.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, als ze blijkbaar alles al copy/pasten van ANP, dan vraag ik me af of de mensen die daar zitten nog wel journalistiek bedrijven. Dit kan immers iedere droplul wel.
Moet je voor de gein eens ad.nl kijken. Daar moet je het nieuws met een vergrootglas zoeken tussen alle bullshit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vond het eigenlijk geen nieuws
Ik had in mij email ook gezegd: "ik begrijp dat het maar een stripboek is, maar we moeten wel bij de fieten blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vond het eigenlijk geen nieuws
En ook die fout viel ze niet op?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had in mij email ook gezegd: "ik begrijp dat het maar een stripboek is, maar we moeten wel bij de fieten blijven"
en/ of Telegraaf. Kloptquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens ad.nl kijken. Daar moet je het nieuws met een vergrootglas zoeken tussen alle bullshit.
Oei Mark, wat een vreselijk verhaal. Dit zou inderdaad niet moeten kunnen. Sterkte.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:40 schreef Mark het volgende:
Dat lijkt me zo nutteloosquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie ze er voor aan
![]()
Het idee is volgens mij vooral reageren als mensen tegen een probleem aanlopen (boeken die niet binnen zijn gekomen ofzo) en dat ze dan zeggen: neem contact met ons op oid.
Ik zie vooral gebeuren dat er 10 mensen tegelijk reply geven op 1 berichtquote:
Geeft nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
Tweeps.. ik moest 3 keer lezen voor ik het begreep.
Ik vind hem echt geniaal bedacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb hem al drie keer gezien maar het kwartje valt nu pas![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind hem echt geniaal bedacht.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:02 schreef MaJo het volgende:
Een goede vriend van mijn vader kreeg drie weken geleden te horen dat hij ongeneeslijk ziek was. Net komt de rouwkaart binnen dat hij is overleden. Wat is het leven soms oneerlijk
Ik lees net ook jouw bericht over die kindjes. Het is een slechte dag vandaagquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:10 schreef Mark het volgende:
Ik geloof dat ik daar niets meer aan toe te voegen heb
Had de fles afgelopen week al aangeboden gekregen om te kopen...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
MM, wel iets voor jou.
http://www.bbc.co.uk/news(...)ey-shetland-16912422
Hier ook tranen in mijn ogen van jouw verhaal, en MaJoquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:10 schreef Mark het volgende:
Ik geloof dat ik daar niets meer aan toe te voegen heb
Waarom dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier ook tranen in mijn ogen van jouw verhaal, en MaJo![]()
![]()
Maar ik heb sowieso een jankdag
Dat zuigtquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:02 schreef MaJo het volgende:
Een goede vriend van mijn vader kreeg drie weken geleden te horen dat hij ongeneeslijk ziek was. Net komt de rouwkaart binnen dat hij is overleden. Wat is het leven soms oneerlijk
Life sucks en 3 weken is niet lang.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:02 schreef MaJo het volgende:
hormonen.quote:
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #111quote:
quote:
Toe maarquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #111
[..]![]()
Maar ik ben sowieso al emotioneel incontinent sinds we met de IUI begonnen
Dat kan enthousiasterquote:
Ja, die moet gewoon zo spoedig mogelijk volgen.quote:
Nou ja, ik wil niet te voorbarig feliciterenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kan enthousiaster
[ afbeelding ]
Daar had jojo het toch net over?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
In Engeland is het zover: TomTom heeft een deal gesloten met een verzekeraar. Je rijgedrag wordt in de gaten gehouden. Als je een nette rijder bent, dan krijg je kortingen.
Zit wat in, maar het geeft me wel een beetje een Big Brother gevoelquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
In Engeland is het zover: TomTom heeft een deal gesloten met een verzekeraar. Je rijgedrag wordt in de gaten gehouden. Als je een nette rijder bent, dan krijg je kortingen.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren tot dat ze de incentive omdraaien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Als alles bij de echo begin maart goed blijkt is een goed momentquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil niet te voorbarig feliciteren
Heb ik ook. Het is een logisch concept maar geen fijn idee. Wat Wg hierboven zegt o.a.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zit wat in, maar het geeft me wel een beetje een Big Brother gevoel
Nem wordt ook een jaartje ouderquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar had jojo het toch net over?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kan enthousiaster
[ afbeelding ]
Oh ja ik heb niet het hele topic gelezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar had jojo het toch net over?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil niet te voorbarig feliciteren
Oke, en dan tot die tijd..quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als alles bij de echo begin maart goed blijkt is een goed moment
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb hier gisteren zo'n kilozak paaseitjes in de serveerschaal gekieperd. Dat heeft zo zn goede en zn slechte kanten...quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Fuck it. Ondanks mijn niet-snoepen-door-de-week voornemen: ik ga chocola halenecht wat een kutdag is dit. Niet productief, hoofdpijn en niks schiet op
Eerst carnaval nog over een dag of 10quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren zo'n kilozak paaseitjes in de serveerschaal gekieperd. Dat heeft zo zn goede en zn slechte kanten...
Beetje dit idee...
[ afbeelding ]
Oh, en is het trouwens binnenkort pasen? Echt geen idee wanneer dat soort dingen zijn
Nee en supermarkten zijn ook niet zo op de hoogte van de data van de feestdagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, en is het trouwens binnenkort pasen? Echt geen idee wanneer dat soort dingen zijn
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-helpt-afvallen.htmlquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Fuck it. Ondanks mijn niet-snoepen-door-de-week voornemen: ik ga chocola halenecht wat een kutdag is dit. Niet productief, hoofdpijn en niks schiet op
Maar dit dan!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Het moet rijk aan proteïnen zijn en zoet. Chocolademousse (verse, van eieren dan wel) als ontbijt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-helpt-afvallen.html
Bij het ontbijt, niet als ontbijtquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het moet rijk aan proteïnen zijn en zoet. Chocolademousse (verse, van eieren dan wel) als ontbijt?
Rijstwafeltje erbij, heeft ook veel proteïnen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij het ontbijt, niet als ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |