Doe dat eens combineren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou zo een broodje bapao bij je komen eten MMhadden we in de kantine
yum
We mochten weer met de ratten spelen!
bapao met rattenvulling?quote:
Ja, waarom niet.quote:
scherpquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die rat dat liever andersom ziet...
De officiële Bapao is met varkensvlees (char sieuw mmmmm).quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
De officiële Bapao is met varkensvlees (char sieuw mmmmm).
Ik vind die pasteitjes van de Vietnamese kraampjes ook altijd zo lekker. Beetje zoet.
Moeten jullie deze menukaart eens zien. http://restaurantfullmoon.nl/dimsum
Ik hoop inderdaad dat dat straks tijdens de persconferentie gezegd gaat worden. Maar het schijnt dat de baas een andere tekst in gedachte heeft.quote:
Nieuws van UN.nl vertrouw ik niet echt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:26 schreef Etcetera het volgende:
http://subform.net/NU/
Hier staat dat het door gaat. Stom internet met voorpublicaties
SPOILER: HeheOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zo heel veel met schaatsen, en ik denk ook niet dat ik ga kijken, misschien alleen 'de finish'.
Maar ik vind het machtig mooi dat het land op z'n kop staat voor zoiets. De spanningen, de speculaasies, de rayonhoofden (klinkt zo plechtig). Het is een traditie, echt iets van ons land.![]()
Fuck, eigenlijk moet ik gewoon weer even op natuurijs gaan staan, for old time's sake.
Het gevoel van saamhorigheid, met z'n allen kneuterig doen over hoe dik het ijs wel niet is. Heerlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Daarom vind ik de Elfstedentocht ook zo mooiNederland wordt knettergek met voetbal, maar ook knettergek met schaatsen. Is toch tof
Ach, Fanny Blankers kreeg een fiets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef wyccie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reinier_Paping
He, mijn neef in beeld!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef Etcetera het volgende:
http://nos.nl/dossier/338157-elfstedentocht/tab/361/live/
Link naar de stream van de persconferentie
Grijs haar?quote:
Nee.quote:
Ja.quote:
Foto's maken voor De Volkskrant.quote:
Ik zag maar 1 met zwart shirtquote:
Stond links in beeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 met zwart shirtopgestroopte mouwen?
Ah ik keek naar iemand in het midden die rechts uit beeld liepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef Whiteguy het volgende:
En ze starten een projector... en laten de pers het volgende zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Wel tof eigenlijk. Meer dan 30 minuten aandacht voor de Elfstedentocht in het Acht Uur Journaal. Dan krijgt men zelfs niet met het voetbal voor elkaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Daarom vind ik de Elfstedentocht ook zo mooiNederland wordt knettergek met voetbal, maar ook knettergek met schaatsen. Is toch tof
Maar ik ziet dit niet gebeuren in een jaar dat het NL elftal niet naar het EK/WK mag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:33 schreef wyccie het volgende:
Vooral omdat er niet elk jaar kans op een Elfstendentocht is.
Laat dát maar aan een stel nuchtere Friezen overquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef iamredleader het volgende:
Jammer dat het (vooralsnog) niet doorgaat, maar verstandig dat ze niet toegeven aan de gekte van de menigte.
Goede zaak.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laat dát maar aan een stel nuchtere Friezen over
Nee, wat voor het voetbal hebben we tijdens een EK of WK al elke dagquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel tof eigenlijk. Meer dan 30 minuten aandacht voor de Elfstedentocht in het Acht Uur Journaal. Dan krijgt men zelfs niet met het voetbal voor elkaar.
Net zoals het voorstel om de toertochtrijders en de wedstrijdrijders te splitsen: nee. punt. Mooi tochquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Net zoals het voorstel om de toertochtrijders en de wedstrijdrijders te splitsen: nee. punt. Mooi toch
En wat meer Friezen in de politiek kan vast ook geen kwaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef iamredleader het volgende:
Daarom, goede zaak. Jammer, maar verstandig. Kunnen we niet een handvol Friezen als bestuurders van wat bedrijven neerzetten? Ik denk aan ABN Amro, Elvestia, en nog wat van die bedrijven die negatief in het nieuws waren of zijn vanwege wanbestuur
Sorry als ik net op je tenen heb gestaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, wat voor het voetbal hebben we tijdens een EK of WK al elke dag
-Drie uur VI oranje
-Anderhalf uur studio voetbal
-Een uur studio sport
-Diverse malen sportjournaal
Daar wilde ik net wat over zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef Etcetera het volgende:
En wat meer Friezen in de politiek kan vast ook geen kwaad.
Wat meer nuchterheid kan de Tweede Kamer wel gebruiken, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En wat meer Friezen in de politiek kan vast ook geen kwaad.
Wat!?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Omg.
Gereageerd op een huis. Sta nu nummer 1. Maar ik durf eigenlijk nog niet zo goed, met zonder contract enzo. Kak
OMGquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Omg.
Gereageerd op een huis. Sta nu nummer 1. Maar ik durf eigenlijk nog niet zo goed, met zonder contract enzo. Kak
quote:
Ja fuck jongensquote:
Koudwatervrees?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Omg.
Nee ik wil iets goed doen of niet doenquote:
WTF! Da's 3 x zo groot als mijn huisje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik wil iets goed doen of niet doen
http://markt.actiumwonen.(...)604Ybenhaer%2027.pdf plattegrond
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Omg.
Vergeet het park niet te checken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Voor hetzelfde geld is de buurt niks, ben aan het checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |