SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh, pakt ie die niet automagisch mee?
Wat een gedonder ook, zo een OP
Volgende keer niet gelijk weer janken maar normaal vragen, eigenlijk reageer ik niet of schoppend op huilies, nu ben je gewaarschuwdquote:
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Die hele elfstedentocht gaat gewoon keihard falen geloof ik he
k heb me ook opgegevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh en co Kijk eens op Facebook of het postcrossing topic voor mijn vandaag binnengekomen hondenkaart
Negeren een optie? Ik merk er vrij weinig van eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al die heisa om dat geschaats echt een beetje beu
Ja, toen wij een jaar of 15 geleden nog in een andere plaats woonden, ging de Noorderrondrit bij ons voor het raam langs. Was echt leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan mij niet veel heisa genoeg zijn. Genoten van het NK Natuurijs vanmiddag.
Naar landen in Europaquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Ynske het volgende:
Ff domme vraag, die europa zegels zijn dat degene waarmee je overal buiten nederland mee kunt verzenden?
Je kan de tv niet aanzetten of geen radio luisteren of geen nieuwssite kijken of het gaat eroverquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Negeren een optie? Ik merk er vrij weinig van eigenlijk
Nee, alleen binnen Europa, buiten NLquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Ynske het volgende:
Ff domme vraag, die europa zegels zijn dat degene waarmee je overal buiten nederland mee kunt verzenden?
Leukquote:
stapeltje postzegels halen gaatquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, alleen binnen Europa, buiten NL
quote:Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:
Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (incl. Monaco), Gibraltar, Groenland, IJsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (incl. Aziatisch deel), San Marino, Servië en Montenegro, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije (incl. Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zwitserland en Zweden.
Alle overige landen vallen buiten het Europa-tarief.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk
Ik vind het erg leuk om die kaarten te schrijven en te ontvangen..
Ik ben in september begonnen en heb nu ca 70 kaarten ontvangen..
Kan ook met gewone zegels hoor.quote:
Ja maar met gewone zegels moet je dan overfrankeren, als je speciale bijplak zegels neemt kun je net zo goed Europazegels kopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan ook met gewone zegels hoor.
Niet dat je Europazegels moet hebben.
Als je maar voldoende tarief erop plakt.
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Brieven/
bekenden zijn van de mail, zelfs met kerst nauwelijks kaarten vooral via mailquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]Met vreemden trekt me echt totaal niet, maar ik schrijf en ontvang zo al veel kaarten, gewoon van bekenden
Dan klopt het niet, Het was me eigenlijk al eerder opgevallen en ik heb het even nagezocht toen ik naar Noorwegen moest sturen en toen was het gewoon Europa-Tarief, geen idee waarom het er niet tussen staatquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dunno.
Haal ik van het postcrossing topic.
Ja, dat zijn altijd van die leuke verrassingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]Met vreemden trekt me echt totaal niet, maar ik schrijf en ontvang zo al veel kaarten, gewoon van bekenden
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
bekenden zijn van de mail, zelfs met kerst nauwelijks kaarten vooral via mail
jouw kaarten hangen hier allemaal nog aan de koelkast
Maar je hebt wel altijd mooi plakband!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Mooi inpakken kan ik helaas echt totaal niet
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar je hebt wel altijd mooi plakband!
Oh ging het niet automatisch?quote:
quote:Dat heeft de gemeenteraad woensdagmorgen tegen half twee besloten.
quote:
Luttequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
Heyhey!
Zijn we weer ff! Druk druk drukMaar het gaat echt super en het wordt alleen maar beter
Hoe is het hier?
Wat gek, vorige delen ging het gewoon goed...quote:
Luhuhuhuhuhuu Luttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
Heyhey!
Zijn we weer ff! Druk druk drukMaar het gaat echt super en het wordt alleen maar beter
Hoe is het hier?
Hey allemaalquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Luhuhuhuhuhuu Luttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mooi, Het gaat dus goed met de exameperikelen. Hier beleef ik weer een paar goede dagen, maar vorige week zat ik wel aan mij tax.. Maar goed dat vallen en opstaan ben ik wel gewend..
Je hebt het misschien via Facebook meegekregen, maar ik heb vorige week Oh-Oh en de 4 honden gemeet...O+quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hey allemaal
Ja gaat super! Dankzij mijn herkansing nog geen enkele onvoldoende gehaald
Fijn dat je nu weer wat betere dagen hebt, wat je al zegt vallen en opstaan en je staat volgens mij steeds sneller weer op! Netjes
Had een week geen internet dus niet meegekregenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt het misschien via Facebook meegekregen, maar ik heb vorige week Oh-Oh en de 4 hoden gemeet...O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |