Neh, was kidding omdat ik met een volle party met vrienden speelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:06 schreef Godtje het volgende:
Zit je nou serieus te zeiken dat je ook een killstreak wilt gebruiken?
Zoals ik al zei, we spelen in een volle party, en hebben daarin allemaal onze eigen task, vaak laten we de enemy 1 vlag houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef FUUUU het volgende:
Lekker aan het killwhoren jammer dat je de objective totaal negeert. Je had makkelijk A kunnen cappen maar die vlag raak je niet eens aan.
Tering 4 minuten gewoon niet gekilled worden.quote:
Dit is zever als je wint met twee vlaggen moet je never nooit alles cappen omdat de spawns al zo vertiefd zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef FUUUU het volgende:
Lekker aan het killwhoren jammer dat je de objective totaal negeert. Je had makkelijk A kunnen cappen maar die vlag raak je niet eens aan.
Je bent dan ook niet slim bezig om alle vlaggen te pakken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef FUUUU het volgende:
Wel nice, al is de enemy niet al te goed ..quote:
Als je uit het potje gaat komt er hostmigrationquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:49 schreef woozi het volgende:
[..]
Wel nice, al is de enemy niet al te goed ..
ff iets anders, ik las eerder hier in dit topic dat mensen soms host zijn, maar hoe weet je dat je host ben?
Wel nice. Range of Damage?quote:
Gast, denk eens na voor je dingen zegt, of neem op zn minst het volgende in overweging.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Men zit te ads'en en kan nu nog sneller mikken dus het helpt ze 200%. Het is gemaakt voor smg's maar zo wordt het bijna nooit gebruikt.
Geweldig inderdaad, op internet verguist omdat er zoveel betere shotguns zijn, maar ik kan alleen met de USAS raakschietenquote:
Je hebt zelf ook een auav aan... Kut camperquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Nice vids!
In dit (redelijk) campy filmpje zie je écht goed de kracht van de USAS imo, als je de enemy gewoon perfect binnen je crosshair hebt is het op een redelijke afstand nog steeds een OHK. Ter verdediging van het campy gedeelte, er staat een AUAV aan, en dan ga ik écht niet rushen
Nu je t zegt hahaha idd..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een auav aan... Kut camper
Waarom niet nemen. Omdat het best mee valt hoeveel uavs er in de lucht zitten. En ik anderen perks beter vind.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef FUUUU het volgende:
Ik speel amper nog zonder Assasin, sporadisch eens wat anders zoals Hardline. Het levert je zoveel op dat ik geen reden kan bedenken waarom je geen Assasin neemt, of je nou aan het campen of rushen bent.
Ik doelde ook op onze eigen AUAV kutnewb, als ik weet waar en wanneer ze komen, dan ga ik toch niet een hal in rushen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een auav aan... Kut camper
Klopt maar als je een hoekje omloopt en je bent gelijk dood is het minder leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef Timmos het volgende:
Ik gebruik assassin alleen in het begin totdat ik hardline heb.. Heb assassin unlocked in het begin tot ik overschakelde naar hardline.. Laat ze maar lekker op me af komen, goed voor de killscore..
En toch gebruik ik met mijn MP7 veel liever Stalker. Je merk het echt als je de vijanden flankt, dat je ingezoomd veel en veel sneller gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Gast, denk eens na voor je dingen zegt, of neem op zn minst het volgende in overweging.
SMG's hebben geen stalker nodig want die hebben al versnelde ADS movement, steady aim pro is veel beter voor een SMG.
AR's hebben veel meer baat bij Stalker, daarom worden ze veel op de scar/acr gebruikt omdat je dan juist makkelijker kan rushen en corner of objectivecampers ambushen, heb je uberhaubt mijn vid bekeken?
overigens hoef je niet te dropshotten met stalker.
Een echte camper zit met zn ADS naar 1 punt te kijken, bvb een deur ofzo, dan heb je aan stalker geen ene reet, eerder aan sitrep pro (wat jij aangaf alleen maar te gebruiken) zelfs de pro effect van stalker is voor rushers gemaakt...
Oh dat kan ik geloven, maar dat stalker puur voor SMG's is gemaakt is onzin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:43 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
En toch gebruik ik met mijn MP7 veel liever Stalker. Je merk het echt als je de vijanden flankt, dat je ingezoomd veel en veel sneller gaat.
newb?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik doelde ook op onze eigen AUAV kutnewb, als ik weet waar en wanneer ze komen, dan ga ik toch niet een hal in rushen?
Net of jij pro bentquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Als je pro was snapte je het wel, kutnewb.
Daar had ik ook last van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:20 schreef OverRated het volgende:
USAS is de enige shotgun die ik nog gebruik ja. Wordt alleen nog wel eens doodgesprayed door een striker
Ben jij een troll?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Terriroty het volgende:
Zal ik Mw3 kopen? Of is mw2 kopen.. Want ik heb gehoord dat mw3 niet zoveel toevoegd
Sowieso is MW3 voor een tientje beter om te kopen. Denk aan updates, dlc's etc.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Terriroty het volgende:
Zal ik Mw3 kopen? Of is mw2 kopen.. Want ik heb gehoord dat mw3 niet zoveel toevoegd
Free weekend hequote:Op zondag 19 februari 2012 02:24 schreef rickyszz het volgende:
Jemig wat een bende campers zitten er op de pc
Lijkt dus net als op de PS3 en X-BOX.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:24 schreef rickyszz het volgende:
Jemig wat een bende campers zitten er op de pc
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 19 februari 2012 17:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Mijn liefdesverhouding voor MW3 is in een half uurtje veranderd naar een haatverhouding.![]()
Dat je tachtig keer moet schieten, dat mensen weten waar je zitten en dat je quickdraw gebruikt hebben toch helemaal niets met elkaar te maken?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme waarom kan je helemaal geen reet met ACR + quickdraw? Je moet 80 keer schieten voordat je iemand raakt en die ander mensen weten ALTIJD waar je zit godverdomme.
Nope.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat je tachtig keer moet schieten, dat mensen weten waar je zitten en dat je quickdraw gebruikt hebben toch helemaal niets met elkaar te maken?
Captain obvious.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat je tachtig keer moet schieten, dat mensen weten waar je zitten en dat je quickdraw gebruikt hebben toch helemaal niets met elkaar te maken?
MW3 heeft geen zombiesquote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Effe snel, heeftw mw3 wii, zombies en/of kun je met 2 man? Sorry als ik dom overkom/eroverheenlees
Infected?quote:
Moab die je haalt in het gametype infected.quote:
Nee hier in ieder geval nog nietquote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Albert86 het volgende:
Is infected al beschikbaar voor de pc?
Ja, zoek maar in steam bij de servers.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Albert86 het volgende:
Is infected al beschikbaar voor de pc?
Deze kerel weet het!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:29 schreef tochweerhenk het volgende:
PP90M! blijft wel gewoon een bazenwapen.
Neh, de MP7 wint het er echt van. Net weer een 20 gunstreak mee op Bakaara, wordt ik weer gekilledquote:
Deze man snapt het! MP7quote:Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Neh, de MP7 wint het er echt van. Net weer een 20 gunstreak mee op Bakaara, wordt ik weer gekilled
Het was terecht omdat je 'wordt ik' schrijft.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Neh, de MP7 wint het er echt van. Net weer een 20 gunstreak mee op Bakaara, wordt ik weer gekilled
Damn, normaal maak ik nooit zulke foutjesquote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was terecht omdat je 'wordt ik' schrijft.
oooh, lang geen cod gespeeld, daarom wist ik het niet :p wat zijn de nieuwe modes? Is dat drop zone ook? Die heb ik wel eens gespeeld in een private matchquote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Moab die je haalt in het gametype infected.
Precies!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef Lastpost het volgende:
PP90M1 is enkel op korte afstand echt de betere van de MP7, zeker mét Steady Aim Pro.
In kleine maps i.c.m rapid fire en extended mags vind ik de PP90M1 relaxter om mee te rushen, echter is de MP7 meer allround en beter op midden en lange afstand en het verschil op korte afstand is te verwaarlozen, zeker met dezelfde setup maar dan met Stalker i.p.v Steady Aim.
Al met al ga ik voor de MP7, maar het is zeker niet in ieder opzicht de betere naar mijn mening, in ieder geval voor mijn gevoel en n.a.v speeltijd met beiden.
Ja. Die twee.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oooh, lang geen cod gespeeld, daarom wist ik het niet :p wat zijn de nieuwe modes? Is dat drop zone ook? Die heb ik wel eens gespeeld in een private match
Mp7 natuurlijk, pp90 unlock je als wat? 3e smg?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
PP90M1 met RapidEcht heerlijk idd.
Ik zit alleen te bedenken of ik de PP90M1 of de mp7 ga meenemen met een prestige token.
Lastige keuze
Ja, daarom zou ik denk ik de MP7 kiezen want die komt wel heeeeel erg laat.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Mp7 natuurlijk, pp90 unlock je als wat? 3e smg?
Als het echt een glitch was hadden ze het wel gefixtquote:Op maandag 20 februari 2012 11:53 schreef woozi het volgende:
Op lvl 28 heb je al PP90, dat is na 10 potjes ongeveer?
Als je goed gaat dan
Neem zelf altijd 2 uurtjes dubbel XP
En dan in die tijd Sitrep pro halen met de trophy system glitch, tikt lekker aan.
Heb k inderdaad ook gedaan. Alleen mijn vorige prestige wist ik niet wat ik zou nemen dus heb ik hem gebruikt voor de FAD. Grote fout geweestquote:
Ik bedoelde eigenlijk bug.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het echt een glitch was hadden ze het wel gefixt
Ik weet wel wat je bedoelde. Ik denk dat het geen bug is want hij is alom bekend. Dan hadden ze het wel gefixt lijkt me.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:43 schreef woozi het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk bug.
zelf trophy system neerzetten en dan knifen telt als het kapot maken van enemy equipment.
doe het 50x en je heb sitrep pro
dan spelen we vanaaf ff een rondje toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef SunTzu het volgende:
Ow yeah ik ben terugggg PS3 is aan het updaten en dan kom ik online niggas
Ja is goed, ik bak er niks meer vanquote:Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef BzP het volgende:
[..]
dan spelen we vanaaf ff een rondje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |