Free weekend hequote:Op zondag 19 februari 2012 02:24 schreef rickyszz het volgende:
Jemig wat een bende campers zitten er op de pc
Lijkt dus net als op de PS3 en X-BOX.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:24 schreef rickyszz het volgende:
Jemig wat een bende campers zitten er op de pc
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 19 februari 2012 17:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Mijn liefdesverhouding voor MW3 is in een half uurtje veranderd naar een haatverhouding.![]()
Dat je tachtig keer moet schieten, dat mensen weten waar je zitten en dat je quickdraw gebruikt hebben toch helemaal niets met elkaar te maken?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme waarom kan je helemaal geen reet met ACR + quickdraw? Je moet 80 keer schieten voordat je iemand raakt en die ander mensen weten ALTIJD waar je zit godverdomme.
Nope.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat je tachtig keer moet schieten, dat mensen weten waar je zitten en dat je quickdraw gebruikt hebben toch helemaal niets met elkaar te maken?
Captain obvious.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat je tachtig keer moet schieten, dat mensen weten waar je zitten en dat je quickdraw gebruikt hebben toch helemaal niets met elkaar te maken?
MW3 heeft geen zombiesquote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Effe snel, heeftw mw3 wii, zombies en/of kun je met 2 man? Sorry als ik dom overkom/eroverheenlees
Infected?quote:
Moab die je haalt in het gametype infected.quote:
Nee hier in ieder geval nog nietquote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Albert86 het volgende:
Is infected al beschikbaar voor de pc?
Ja, zoek maar in steam bij de servers.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Albert86 het volgende:
Is infected al beschikbaar voor de pc?
Deze kerel weet het!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:29 schreef tochweerhenk het volgende:
PP90M! blijft wel gewoon een bazenwapen.
Neh, de MP7 wint het er echt van. Net weer een 20 gunstreak mee op Bakaara, wordt ik weer gekilledquote:
Deze man snapt het! MP7quote:Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Neh, de MP7 wint het er echt van. Net weer een 20 gunstreak mee op Bakaara, wordt ik weer gekilled
Het was terecht omdat je 'wordt ik' schrijft.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Neh, de MP7 wint het er echt van. Net weer een 20 gunstreak mee op Bakaara, wordt ik weer gekilled
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |