Waarom niet nemen. Omdat het best mee valt hoeveel uavs er in de lucht zitten. En ik anderen perks beter vind.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef FUUUU het volgende:
Ik speel amper nog zonder Assasin, sporadisch eens wat anders zoals Hardline. Het levert je zoveel op dat ik geen reden kan bedenken waarom je geen Assasin neemt, of je nou aan het campen of rushen bent.
Ik doelde ook op onze eigen AUAV kutnewb, als ik weet waar en wanneer ze komen, dan ga ik toch niet een hal in rushen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een auav aan... Kut camper
Klopt maar als je een hoekje omloopt en je bent gelijk dood is het minder leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef Timmos het volgende:
Ik gebruik assassin alleen in het begin totdat ik hardline heb.. Heb assassin unlocked in het begin tot ik overschakelde naar hardline.. Laat ze maar lekker op me af komen, goed voor de killscore..
En toch gebruik ik met mijn MP7 veel liever Stalker. Je merk het echt als je de vijanden flankt, dat je ingezoomd veel en veel sneller gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Gast, denk eens na voor je dingen zegt, of neem op zn minst het volgende in overweging.
SMG's hebben geen stalker nodig want die hebben al versnelde ADS movement, steady aim pro is veel beter voor een SMG.
AR's hebben veel meer baat bij Stalker, daarom worden ze veel op de scar/acr gebruikt omdat je dan juist makkelijker kan rushen en corner of objectivecampers ambushen, heb je uberhaubt mijn vid bekeken?
overigens hoef je niet te dropshotten met stalker.
Een echte camper zit met zn ADS naar 1 punt te kijken, bvb een deur ofzo, dan heb je aan stalker geen ene reet, eerder aan sitrep pro (wat jij aangaf alleen maar te gebruiken) zelfs de pro effect van stalker is voor rushers gemaakt...
Oh dat kan ik geloven, maar dat stalker puur voor SMG's is gemaakt is onzin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:43 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
En toch gebruik ik met mijn MP7 veel liever Stalker. Je merk het echt als je de vijanden flankt, dat je ingezoomd veel en veel sneller gaat.
newb?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik doelde ook op onze eigen AUAV kutnewb, als ik weet waar en wanneer ze komen, dan ga ik toch niet een hal in rushen?
Net of jij pro bentquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Als je pro was snapte je het wel, kutnewb.
Daar had ik ook last van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:20 schreef OverRated het volgende:
USAS is de enige shotgun die ik nog gebruik ja. Wordt alleen nog wel eens doodgesprayed door een striker
Ben jij een troll?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Terriroty het volgende:
Zal ik Mw3 kopen? Of is mw2 kopen.. Want ik heb gehoord dat mw3 niet zoveel toevoegd
Sowieso is MW3 voor een tientje beter om te kopen. Denk aan updates, dlc's etc.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Terriroty het volgende:
Zal ik Mw3 kopen? Of is mw2 kopen.. Want ik heb gehoord dat mw3 niet zoveel toevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |