Deze buitenlandse dame in Nederlandse dienst is overigens nog niet geraden, maar ik zat even 'klem' bij Burgerzaken voor een nieuw paspoort...quote:
Ik zit nog even klem met het antwoord.quote:Deze buitenlandse dame in Nederlandse dienst is overigens nog niet geraden, maar ik zat even 'klem' bij Burgerzaken voor een nieuw paspoort...
Ik zag het...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:00 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik zit nog even klem met het antwoord.
quote:was 14 jaar toen ze begon met dansen, op haar 17e ging ze werken bij Charles Taylor & The Bronze Mannikens. De groep had een show die reisde door het zuiden van de Verenigde Staten. Ze kwam in New York terecht en had verschillende baantjes zoals serveerster en taxichauffeur, ook was ze nog steeds danseres. Ze kocht een gitaar en leerde zichzelf gitaar spelen. Eddie Coombs hoorde haar spelen en nodigde
uit om in zijn band te spelen. Later verliet ze de band en leerde ze zichzelf saxofoon en drums spelen. Ze speelde voor anderen zoals Little Richard, Cab Calloway, Ben E. King en Lionel Hampton. Ze kreeg haar eigen band en kwam naar Amsterdam met een soulshow. Ze verliet New York en verhuisde naar Amsterdam. Rainer Black (basspeler) - die haar had zien spelen in Amsterdam - wilde met haar een band opzetten en zo was
&
geboren. De kracht van de band was dat ze altijd een groot feest maakten tijdens het spelen op festivals en tijdens concerten.
Dat werkt niet met romeinse cijfers.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Wordt de titel niet automatisch opgehoogd?
dubbele punten ronde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog 1 deel voor een speciale ronde, toch?
nog 30 topics de tijd, dus dat duurt nog een klein half jaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:28 schreef Mark het volgende:
Animo wel, maar zou best kunnen dat ondergetekende dan erg weinig tijd heeft. Eens kijken of ik wat vooruit kan maken
en hoe lang gaat dat zo denk je?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:38 schreef Mark het volgende:
Nou, volgens mij was de algemene mening dat we het tempo op gingen schroeven
Daarom:quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:38 schreef Mark het volgende:
Nou, volgens mij was de algemene mening dat we het tempo op gingen schroeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |