Ik heb een save bij character creation gemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen?
Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans
?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
Engelse jochies. Zelfs irl zijn het klootzakken.
Uiteraardquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu issie hartstikke dood?
Welk lvl ben je inmiddels?
Bij mij saved het spel al automatisch daar, en omdat ik overnieuw ben begonnen met een character heb ik nu 2 saves staan van het moment dat ik uit die kar stap.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen?
Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans
quote:
Hij heeft geen benenquote:
vroeg in de 2000's was het een epic gamequote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft geen benenEn geen armen
Niet eens een nek![]()
Wat een faler
Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden
Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
Lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.
Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezetquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden
Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
Dat zou in principe wel kunnen, maar ook mijn 8k nightingale armor texture mod werkte niet meer erdoor, evenals enkele andere. Dan maar liever opnieuw allemaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Een rayman mod voor skyrim lijkt me vet! En dan kun je Archery levelen als je je vuisten gebruikt
En zachtjes landen door je haar als helikopter te gebruiken
Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken haequote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen![]()
Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
Tijd moet je wel hebben natuurlijk. Plus ik heb die skillz sowieso niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken hae
Dus ook geen knieën. Perfecte adventurer dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft geen benenEn geen armen
Niet eens een nek![]()
Wat een faler
Ik ben daar al geweest maar ik heb niks gezienquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezet
Wel humor, ik moet de map hebben, anders komt de chest niet tevoorschijn
Is er al een tijdje, dat grasmaaien zou ik maar erbij denken...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen![]()
Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |