Dat heb je vaker te horen gekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Met 9 centimeter red je het natuurlijk niet...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb je vaker te horen gekregen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie de condoom past...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Hulsebos of zo gunde ik het nog wel, maar Wennemars mag door het ijs zakenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een onvervalst stukje leedvermaak - mede mogelijk gemaakt door de publieke omroep.
Joa, puntverlies was goed voor ons geweestquote:
Wij worden gewoon kampioen op eigen kracht. Niet zoals julliequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat is positief voor Feyenoord of jou omdat?
Ik gun iedereen z'n pleziertje en heb de Elfsteden-hype tot nu toe redelijk goed ontweken. Van mij had het gemogen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Hulsebos of zo gunde ik het nog wel, maar Wennemars mag door het ijs zaken
Van de Jupiler League hahahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij worden gewoon kampioen op eigen kracht. Niet zoals jullie
Op Unox-Headquarters zeggen ze "potverdikkie!"quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik gun het iedereen wel, het is ook heel mooi allemaal, maar het wordt zo uitgemolken.
Nee Eredivisie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van de Jupiler League hahahagoeie grap toch?
Nee zie het niet gebeuren. Hoe weten we pas over paar maanden, maar Ajax gaat het natuurlijk gewoon nog worden.quote:
Nah die zijn te ver afgegleden. Niet meer te redden. Bovendien krijgt Feyenoord AZ nog thuis. Dus die 5 punten zijn best te overbruggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zie het niet gebeuren. Hoe weten we pas over paar maanden, maar Ajax gaat het natuurlijk gewoon nog worden.
Mwa of ze nou op de kazerne in Drenthe zitten of een beetje schuiven. Al vind ik het wel heel ver gaan dat ze een trainingskamp in Polen hebben gelopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
Lekkere verkwisting van ons defensiebudget dit geneuzel:
[ afbeelding ]
Beter dan naar Iran sturen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Hebben ze in Friesland geen eigen landmacht ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Het grootste deel van het leger heeft al eeuwen geen zak te doen en áls ze iets doen falen ze opzichtig. Die mensen inzetten voor dit soort populisme heeft één voordeel: een tijdelijke dip in drugsggebruik, geweldsdelicten, aanrandingen en verkrachtingen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur ze maar naar Iran. Misschien gaan wij dan weer wat minder betalen aan de pomp.quote:
Ik ook, maar ik trek dat hosanna-gedoe nooit zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik gun iedereen z'n pleziertje en heb de Elfsteden-hype tot nu toe redelijk goed ontweken. Van mij had het gemogen.
Want jij bent geen meeloper. Als iedereen het leuk vindt dan "hoeft het van jou niet meer zo." Jij kende die band al toen ze nog voor 9 man en een half varkenshoofd speelden...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik trek dat hosanna-gedoe nooit zo.
Gorgoroth plaatste in hun glorie dagen wel gespiesde varkenskoppen op het podium, maar of je hen nou bedoeld?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Want jij bent geen meeloper. Als iedereen het leuk vindt dan "hoeft het van jou niet meer zo." Jij kende die band al toen ze nog voor 9 man en een half varkenshoofd speelden...
Iedereen krijgt de kriebels van kuddegedrag. En dat maakt ons allemaal, ironisch genoeg...
![]()
Nee hoor. Alleen als ik tv kijken en ik moet 8 kanalen zappen om een iets te zien dat NIET met de Elfstedentocht te maken heeft heb ik m'n buik er wel een beetje vol van. Dat bedoel ik ermee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Want jij bent geen meeloper. Als iedereen het leuk vindt dan "hoeft het van jou niet meer zo." Jij kende die band al toen ze nog voor 9 man en een half varkenshoofd speelden...
Iedereen krijgt de kriebels van kuddegedrag. En dat maakt ons allemaal, ironisch genoeg...
![]()
Wat voor programma was het? Of bedoel je dat stukje na de persconferentie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:15 schreef DonRaja het volgende:
Plaatsvervangende schaamte net bij het gesprek met Mart Smeets. Wat een kwal!
Stuk na persco inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor programma was het? Of bedoel je dat stukje na de persconferentie?
We moeten van Mart allemaal respect hebben voor de openheid, eerlijkheid en kundigheid van die friezen. En de toon waarop...quote:
Blij zijn als je 'concurrent' voorstaat.quote:
Ik vind Mart sowieso een walgelijke man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten van Mart allemaal respect hebben voor de openheid, eerlijkheid en kundigheid van die friezen. En de toon waarop...
Die wind deed vandaag gewoon pijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Blij zijn als je 'concurrent' voorstaat.
Wat een verschrikkelijke kou in het stadion, en dan is die Elfstedentocht ook nog eens officieel afgesteld. Prima avondje zo.
Je weet er weer een mooie draai aan te geven. Blijft staan dat ADO kansloos met 0-6 op de broek heeft gehad en dat AZ daarmee zelfs nog tekort is gedaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kou in het stadion, en dan is die Elfstedentocht ook nog eens officieel afgesteld. Prima avondje zo.
Jammer dat het niet gelukt is tegen AZ, zij zijn gewend aan die troosteloze ambiance.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Baggerwedstrijd. Eerste helft zag er wel degelijk uit, na rust stort het helemaal in. Die laatste 3 doelpunten in het 'Haags kwartiertje' kunnen er dan ook wel bij op deze trieste avond.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet er weer een mooie draai aan te geven. Blijft staan dat ADO kansloos met 0-6 op de broek heeft gehad en dat AZ daarmee zelfs nog tekort is gedaan.
Hij wordt ieder jaar erger.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Mart sowieso een walgelijke man.
Moet je nagaan hoe irritant jij bezig bent dat wij gewoon blij zijn als ADO met grote cijfers verliest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Baggerwedstrijd. Eerste helft zag er wel degelijk uit, na rust stort het helemaal in. Die laatste 3 doelpunten in het 'Haags kwartiertje' kunnen er dan ook wel bij op deze trieste avond.
Doet niks van het feit af dat het belachelijk blijft dat je een concurrent graag ziet winnen.
Dat noemen ze realisme.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Baggerwedstrijd. Eerste helft zag er wel degelijk uit, na rust stort het helemaal in. Die laatste 3 doelpunten in het 'Haags kwartiertje' kunnen er dan ook wel bij op deze trieste avond.
Doet niks van het feit af dat het belachelijk blijft dat je een concurrent graag ziet winnen.
Vond dat wel leuk met Eva Jinek toenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Hij wordt ieder jaar erger.
Alleen de avondetappe kon ik wel waarderen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |