Ja leuk, dat toernooi niet bewust meegemaakt hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het mooiste bouwjaar evah.
EK '88
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja leuk, dat toernooi niet bewust meegemaakt hebben
En de anekdotes van Bos61.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog.
En de herinneringen van een 7 jarige Bos81.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Daarom maakte ik er ook maar 61 van met zijn fascinerende posts.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de herinneringen van een 7 jarige Bos81.
In de finale van Duitsland verliezen lijkt me ook wel 'leuk'. Kijken hoe dat voelt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
Het wordt wel eens weer tijd dat Nederland een EK/WK gaat winnen.
Wil weten hoe dat voelt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom maakte ik er ook maar 61 van met zijn fascinerende posts.
Nein nein nein.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de finale van Duitsland verliezen lijkt me ook wel 'leuk'. Kijken hoe dat voelt.
Lingo is minder gewordenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef Muto het volgende:
Zijn toch geen tijden. Ik moet Spangas en Lingo eerst nog zien.
Ja.quote:
Dit.quote:
Wijze woorden.quote:
Spangas bezorgt mij zoveel plaatsvervangende schaamte dat ik het op Man Bijt Hond houd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef Muto het volgende:
Het leven is net als Lucille Werner.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef Muto het volgende:
Duuuuudequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het leven is net als Lucille Werner.
Wat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Duuuuude
Je wilde wel wat anders zeggen. Zeg eerlijk![]()
Dat ze van de trap af mag flikkeren. Wat een slapenloze nachten heb ik door dat wijf gehad omdat ze het altijd zo spannend houdt met die ballen tonen.quote:
Het moet onder nul zijn om ergens aan te roesten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ah jammer, maar het zou me eigenlijk aan de kont roesten.
Waar was je om mij terecht te wijzen in het DWDD topicquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe gaat het bij AZ? zijn ze al het veld afgelopen met als reden: 'angst wegens kou'.
Ik ga vanavond de herhaling bekijken, heb even geen tijdquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar was je om mij terecht te wijzen in het DWDD topic
Speciaal voor jou zitten geilen op een minderjarige.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de herhaling bekijken, heb even geen tijd![]()
Wat heb je nou weer gedaan dan?
Dat 15 jarige mokkel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zitten geilen op een minderjarige.
Speciaal voor mij?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zitten geilen op een minderjarige.
Ik Hou Van Holland?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een gehypete onzin is het toch weer. Wat is er nu nog zo authentiek en volks aan iets dat zo massaal wordt gepusht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |