<13 dan? kan ik nog net aan mijn postcount werken hierquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan de hoeveelheid Ajacieden ligt. Binnenkort maar eens een poll houden of er een max. moet komen op Ajacieden hier, en een minimum leeftijd.
Ik stem voor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan de hoeveelheid Ajacieden ligt. Binnenkort maar eens een poll houden of er een max. moet komen op Ajacieden hier, en een minimum leeftijd.
He?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik stem voor.
Wat een kansloos kinderachtig gezeik van die ventjes.
Precies, Jojoortje ..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Minimiem leeftijd op 18 dan blijven er hooguit 2 overquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
2 nog? Wie dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Minimiem leeftijd op 18 dan blijven er hooguit 2 over
Dan val jij er net buiten, je was 50 toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik kan evt. mijn oudere broer wel vragen of hij voor me post.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Minimum leeftijd voor ajacieden,quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan val jij er net buiten, je was 50 toch?
ben je wel 50?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Minimum leeftijd voor ajacieden,
en ik ben minimaal 18
Nee, dat niet. Ik word volgende maand 31quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het mooiste bouwjaar evah.
EK '88
Ik ben echt jaloersquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
EK '88
WK '90 was anders ook best boeiend te noemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
EK '88
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Ja wat een feest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WK '90 was anders ook best boeiend te noemen.
Welke sport?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het Nederlands elftal won een EK of WK wedstrijd op mijn geboortedag, dat kan niet iedereen zeggen
Ik zou dat nooit kunnen zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het Nederlands elftal won een EK of WK wedstrijd op mijn geboortedag, dat kan niet iedereen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |