Jij woont dichterbij dan ik. Spring anders ff op het slootje en deel je ervaringen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Gaat die ene tocht door? Ben ff de naam kwijt...
De uit-tocht van RVC-leden bij Ajax? Nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
De uit-vaart dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De uit-tocht van RVC-leden bij Ajax? Nee.
Veel te koud.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij woont dichterbij dan ik. Spring anders ff op het slootje en deel je ervaringen.
Grutjes wat flauw.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb mijn raam en deur behoorlijk open staan, dus bij mij tocht het door.
Elfstedenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat het door gaat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Elfsteden
werd volgens mij vanavond besloten.
Ja die dooidelijk saaie Friezenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die denken dat het door gaat dan?
Een ouwe lul van Hools die geen sarcasme kan oppikken, grappig. Welkom.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Elfsteden
werd volgens mij vanavond besloten.
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)-elfstedentocht.htmlquote:'Vanavond geen beslissing Elfstedentocht'
AMSTERDAM – Er zal woensdagavond geen beslissing vallen over of de Elfstedentocht zal doorgaan. Dit verklaren twee rayonhoofden van de Vereniging De Friesche Elf Steden.
Volgens de rayonhoofden is het ijs nog niet dik genoeg om de tocht te rijden, zo laten ze weten aan de NOS.
In het rayon Bolsward is het ijs op de route nu 12 centimer dik. "Dat is op dit moment gewoon nog te weinig. We zullen vanavond dan ook niet kunnen zeggen of de tocht door kan gaan", aldus rayonhoofd Jan van der Klis.
.Volgens de twee liggen de grootste problemen op de route bij Woudsend (6 centimeter), Witmarsum (8 centimeter) en Balk. Op sommige delen is het ijs de afgelopen nacht zelfs dunner geworden.
De rayonhoofden van de vereniging komen woensdagavond opnieuw bijeen voor een beraad.
Autistisme hequote:Op woensdag 8 februari 2012 16:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een ouwe lul van Hools die geen sarcasme kan oppikken, grappig. Welkom.
En trouwens:
[..]
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)-elfstedentocht.html
Nog steeds op de melodie van Domino?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou haar willen neuken....
Zo heel hard in de keuken..
Ja jij snapt het.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog steeds op de melodie van Domino?
Op een asbak vol met peuken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Likken, voelen, tongen en spuiten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat past niet!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Likken, voelen, tongen en spuiten.
Lekker binnen, want het is te koud buiten.
Maakt niet uit hoor. We nemen je hier zoals je bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Autistisme heBegrijp daardoor niet altijd alles meteen...
Oh dat had ik niet meegekregen, Geen radio op het werk (bewust) en denk er niet altijd aan om naar nieuwssites te gaan..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. We nemen je hier zoals je bent.
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat het aan de hoeveelheid Ajacieden ligt. Binnenkort maar eens een poll houden of er een max. moet komen op Ajacieden hier, en een minimum leeftijd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jojoor is er weer, merk je gelijk
<13 dan? kan ik nog net aan mijn postcount werken hierquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan de hoeveelheid Ajacieden ligt. Binnenkort maar eens een poll houden of er een max. moet komen op Ajacieden hier, en een minimum leeftijd.
Ik stem voor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan de hoeveelheid Ajacieden ligt. Binnenkort maar eens een poll houden of er een max. moet komen op Ajacieden hier, en een minimum leeftijd.
He?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik stem voor.
Wat een kansloos kinderachtig gezeik van die ventjes.
Precies, Jojoortje ..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Minimiem leeftijd op 18 dan blijven er hooguit 2 overquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
2 nog? Wie dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Minimiem leeftijd op 18 dan blijven er hooguit 2 over
Dan val jij er net buiten, je was 50 toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik kan evt. mijn oudere broer wel vragen of hij voor me post.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Minimum leeftijd voor ajacieden,quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan val jij er net buiten, je was 50 toch?
ben je wel 50?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Minimum leeftijd voor ajacieden,
en ik ben minimaal 18
Nee, dat niet. Ik word volgende maand 31quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het mooiste bouwjaar evah.
EK '88
Ik ben echt jaloersquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
EK '88
WK '90 was anders ook best boeiend te noemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
EK '88
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Ja wat een feest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WK '90 was anders ook best boeiend te noemen.
Welke sport?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het Nederlands elftal won een EK of WK wedstrijd op mijn geboortedag, dat kan niet iedereen zeggen
Ik zou dat nooit kunnen zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het Nederlands elftal won een EK of WK wedstrijd op mijn geboortedag, dat kan niet iedereen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |