Dat heb je vaker te horen gekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Met 9 centimeter red je het natuurlijk niet...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb je vaker te horen gekregen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie de condoom past...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Hulsebos of zo gunde ik het nog wel, maar Wennemars mag door het ijs zakenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een onvervalst stukje leedvermaak - mede mogelijk gemaakt door de publieke omroep.
Joa, puntverlies was goed voor ons geweestquote:
Wij worden gewoon kampioen op eigen kracht. Niet zoals julliequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat is positief voor Feyenoord of jou omdat?
Ik gun iedereen z'n pleziertje en heb de Elfsteden-hype tot nu toe redelijk goed ontweken. Van mij had het gemogen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Hulsebos of zo gunde ik het nog wel, maar Wennemars mag door het ijs zaken
Van de Jupiler League hahahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij worden gewoon kampioen op eigen kracht. Niet zoals jullie
Op Unox-Headquarters zeggen ze "potverdikkie!"quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik gun het iedereen wel, het is ook heel mooi allemaal, maar het wordt zo uitgemolken.
Nee Eredivisie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van de Jupiler League hahahagoeie grap toch?
Nee zie het niet gebeuren. Hoe weten we pas over paar maanden, maar Ajax gaat het natuurlijk gewoon nog worden.quote:
Nah die zijn te ver afgegleden. Niet meer te redden. Bovendien krijgt Feyenoord AZ nog thuis. Dus die 5 punten zijn best te overbruggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zie het niet gebeuren. Hoe weten we pas over paar maanden, maar Ajax gaat het natuurlijk gewoon nog worden.
Mwa of ze nou op de kazerne in Drenthe zitten of een beetje schuiven. Al vind ik het wel heel ver gaan dat ze een trainingskamp in Polen hebben gelopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
Lekkere verkwisting van ons defensiebudget dit geneuzel:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |