Jouw gejank.quote:
IJswater! En ben jij mod hier? Mogen hier toch gewoon over de Elfstedentocht ouwehoeren, ofwa?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
welk water gebruik je dan kan ik misschien ook eens voelen
We mogen hier best over het weer en het festijn der festijnen babbelen hoor, we bijten elkaar toch niet? Het is nu eenmaal zo dat bij extreem weer 'de burger' wij dus, massaal naar dit topic komt. Over een week zijn we weer weg hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef DonGorgon het volgende:
Heren, dames, jongens, meisjes:
Hier een aantal mooie topic over 11steden gezwets.
Gaarne dit topic over ons ontploffende atmosfeer gebruiken waarvoor het bedoeld is:)
Lief doen hierquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw gejank.
Tot over een week als je de drukte/verandering hier niet aan kan als rasautist.
[..]
IJswater! En ben jij mod hier? Mogen hier toch gewoon over de Elfstedentocht ouwehoeren, ofwa?
Excusi. Maar je bent het wel met mijn punten eens zie ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief doen hierDit is een lief forum en dit is een lief topic
ONZ is een paar deurtjes verderop.quote:
Ow sorry, kom ik nooitquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ONZ is een paar deurtjes verderop.
Dat is m'n weermattie hoorquote:
quote:Bewolking tempert 's nachts de afkoeling, maar beschermt het ijs overdag tegen de warme zon. Is de lucht echter droog dan is ook de verdamping groot, waardoor veel warmte aan het water wordt onttrokken. Onder die omstandigheden zal het ijs ook bij een luchttemperatuur van iets boven het vriespunt aangroeien. In vochtiger lucht is dat niet het geval en zal bij temperaturen boven nul water op het ijs komen te staan.
Wind versnelt het bevriezingsproces als er al een laagje ijs aanwezig is, omdat de warmte die vrijkomt bij bevriezing dan snel wordt afgevoerd.
Dat wel ja. Ik heb ook liever -10 met geen wind, dan dit weer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef yvonne het volgende:
Het kan allemaal wel zijn, maar het is hier -3 en ik heb het kouder dan van de week met dat -10
Toneelspelerquote:15:17 uur:
Ondanks het geslonken optimisme van voorzitter en ijsmeester is de tocht natuurlijk nog niet officieel afgezegd. Daarom blijven we ijzerenheinig de tussenstanden van de ijsdikten in de diverse rayons doorgeven. Rayon Dille: 12 centimeter...
http://www.lc.nl/frieslan(...)kan-nachtwerk-wordenquote:Elfstedenclub: vergadering kan nachtwerk worden
LEEUWARDEN - De vergadering van woensdagavond van de 22 rayonhoofden en het bestuur van de elfstedenvereniging kan zomaar nachtwerk worden.
Dit laat het bestuur van de vereniging De Friesche Elf Steden weten.
De kwaliteit van het ijs van de rayons wordt besproken. Als er problemen zijn, worden er mogelijke oplossingen voor aangedragen. Uiteindelijk hakt het bestuur de knoop door.
Na afloop van de vergadering geeft de vereniging een persconferentie.
Neejoh, RTL heeft niet voor niets een heel avondprogramma ingelastquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:18 schreef aloa het volgende:
Die vergadering kan wel nachtwerk worden lees ik net. Ik dacht dat we het om 19.00 uur hoorden.
Nee het begint om 19:00h, ze zullen wel lang moeten ruziemaken en touwtrekken...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:18 schreef aloa het volgende:
Die vergadering kan wel nachtwerk worden lees ik net. Ik dacht dat we het om 19.00 uur hoorden.
[..]
http://www.lc.nl/frieslan(...)kan-nachtwerk-worden
Komt een vrouw bij de docter, zegt de docter het komt door kluun'nquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neejoh, RTL heeft niet voor niets een heel avondprogramma ingelast![]()
Het gaat gewoon door, hier en daar een stukje alternatief en soms wat klunen
Als het zolang duurt begeven ze zich wel op glad ijs. Ik neem aan dat ze zich wel goed beslagen ten ijs willen laten komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee het begint om 19:00h, ze zullen wel lang moeten ruziemaken en touwtrekken...
Een hele show eromheen, waarna uiteindelijk wordt verteld dat het niet doorgaat...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neejoh, RTL heeft niet voor niets een heel avondprogramma ingelast![]()
Het gaat gewoon door, hier en daar een stukje alternatief en soms wat klunen
Dan hebben we iig een hoop voorpret gehadquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Een hele show eromheen, waarna uiteindelijk wordt verteld dat het niet doorgaat...
Misschien beslissen ze morgen pas, naar aanleiding van wat vannacht er bij vriest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het zolang duurt begeven ze zich wel op glad ijs. Ik neem aan dat ze zich wel goed beslagen ten ijs willen laten komen.
Maar goed, hopelijk laten ze de beslissing niet over één nacht ijs gaan
En dát is het enige dat er veranderd lijkt te zijn door het internettijdperk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan hebben we iig een hoop voorpret gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |