1 2 3 4 5 6 7 | geel 1 punt rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
En ik voor de GLquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Inschrijflijst:
1. ScudRaket met Ladderzatsquad [208243]
2. BrandX met FC James's [360592]
3. GotC met Filleadh Mor (213042)
4. YUR met Koning.Keizer.Admiraal. (816532)
5. MrMoon met Dynamo Groningen (504765)
6. Proud2beDiepfries met SC diepFries (1295088)
Uiteraard ga ik weer voor de VJ-award
Faalhazen dat we er zijn. Toch is het goed om ambities te hebbenquote:
Super!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef ScudRaket het volgende:
Beter laat dan nooit: Week 3:
Waar BrandX voorspoedig vertrekt
[ afbeelding ]
NB: BrandX had WO
ik zeg goed bezigquote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef ScudRaket het volgende:
Beter laat dan nooit: Week 3:
Waar BrandX voorspoedig vertrekt
[ afbeelding ]
NB: BrandX had WO
ach ja ik heb een rode en een blauwe..quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef YUR het volgende:
Drie rode sterren
en nu wachten op voorspelbare reacties![]()
Nee joh, zo zijn wij hier niet!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef YUR het volgende:
Drie rode sterren
Heb OpVullie al een tijdje hier niet meer waargenomenquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef YUR het volgende:
Drie rode sterren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Door wat privéproblemen ben ik de laatste tijd weinig online geweest. De uitslag van het seizoen ga ik nu berekenen. Voor het komende seizoen blijven de huidige deelnemers meedoen. Eenieder die nog extra mee wil doen moet dat voor komende week (31 juni) 20.00 uur aangeven!!!quote:
geen probleem man. er zijn belangrijkere zaken in het leven dan Hattrick..quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Door wat privéproblemen ben ik de laatste tijd weinig online geweest. De uitslag van het seizoen ga ik nu berekenen. Voor het komende seizoen blijven de huidige deelnemers meedoen. Eenieder die nog extra mee wil doen moet dat voor komende week (31 juni) 20.00 uur aangeven!!!
Je bent erbij!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef NelisZ het volgende:
Bij deze wil ik mij dan graag weer opgeven voor deelname
Kijken of ik na een gemist seizoen mijn derde VJ kan binnenhalen...
Ik waardeer je eerlijkheid dF! Ik heb er nog eens naar gekeken en je hebt gelijk! Ga ik nou zelf GL winnen?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
"Welkom terug" Scud, hoop dat alles inmiddels weer wat beter gaat / in rustiger vaarwater is gekomen.
Dank uiteraard ook voor het verwerken van de resterende wedstrijden en opmaken van de eindstand. Hoewel het me waarschijnlijk de 3e (??) GL-winst op rij gaat kosten, gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat je deze post volgens mij nog niet hebt verwerkt/aangepast, de competitiewedstrijd van 06/05 in ronde 11 had ik zeker geen -3..
Tenzij er bonuspunten zijn te krijgen voor mijn eerlijkheid, het feit dat er door mijn spelers in de competitie geen enkele kaart is opgelopen of je onverhoopt ook bij jezelf nog iets over het hoofd hebt gezien, lijkt me van wel, jaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid dF! Ik heb er nog eens naar gekeken en je hebt gelijk! Ga ik nou zelf GL winnen?
of je kiest 1 winnaar op basis van bijv:quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:41 schreef ScudRaket het volgende:
Houston we have a problem: Zo ziet de finale uitslag eruit!
[ afbeelding ]
3 winnaars!
Wat vindt de rest ervan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of je kiest 1 winnaar op basis van bijv:
- minst aantal scores van -3
- hoogst behaalde weekscore
Minst behaalde -3's vind ik een goedequote:
week van de mietjes...quote:Op zondag 8 juli 2012 22:55 schreef ScudRaket het volgende:
Week 4: Met weinig verandering of schoppartijen.
[ afbeelding ]
Minste -3 lijkt me het meest logisch. 1 hoge weekscore kan een toevalstreffer zijn. Overigens hebben ze allen 3x een -3 gescoord, dus schiet dat nog niet op.quote:
Maar niet zoals elby1988quote:Op maandag 30 juli 2012 12:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
YUR weer ouderwets aan het schoppen gisteravond
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef ScudRaket het volgende:
Week 12: SCHOPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
N.B. Sonnema Utd wordt een botje.
het is wel duidelijk wie het mietje van het seizoen wordt..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef ScudRaket het volgende:
Week 12: SCHOPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
N.B. Sonnema Utd wordt een botje.
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:27 schreef ScudRaket het volgende:
Eindstand seizoen 22: Gefeliciteerd aan de winnaars!!!
[ afbeelding ]
N.B. Sonnema's team bestaat niet meer, daarom een 0
Goed dat ik YUR's team nog min of meer terug kon vinden na zijn naamwijziging
Je kan je meteen weer inschrijven voor seizoen 23
Top geregeld weer! Chapeau!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:27 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig! Bedankt voor al het regelen, na zoveel seizoen is het dan toch zover:Pquote:Op woensdag 26 september 2012 12:27 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Top geregeld weer! Chapeau!
Winnaars die blij worden van avatars? Roept u dan maar!
Zelf voor de zoveelste keer op rij kleurloos in het midden, volgend seizoen beter... I'm in!
Als je het voor mekaar krijgt om dit seizoen aan m'n huidige avatar toe te voegen, mooie uitbreiding van m'n (digitale) prijzenkastquote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Top geregeld weer! Chapeau!
Winnaars die blij worden van avatars? Roept u dan maar!
Zelf voor de zoveelste keer op rij kleurloos in het midden, volgend seizoen beter... I'm in!
Jij met je mietjes;)quote:Op woensdag 26 september 2012 23:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ScudRaket, wederom bedankt voor de organisatie!
elby1988, gefeliciteerd met die schoppers van je!
Die worden allemaal diepFries genomen door Vullie en coquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die worden allemaal diepFries genomen door Vullie en co
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die worden allemaal diepFries genomen door Vullie en co
Toch wel lekker hoor, je nooit druk hoeven te maken om een mogelijke schorsing voor een belangrijke wedstrijdquote:
Maar doe je dat bewust of is het puur toeval?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Toch wel lekker hoor, je nooit druk hoeven te maken om een mogelijke schorsing voor een belangrijke wedstrijd
Met al die mietjes in je team heb je wel meer kans op een agressiviteitsblessure... En die duren over het algemeen wat langer dan een schorsing...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik kijk om die reden inderdaad wel bewust naar het karakter van de spelers die ik voor m'n A-selectie koop.
Dat lees ik inderdaad wel vaker, in de praktijk (*even afkloppen*) valt dat echter reuze mee en heb ik meer last van vormcrisissen. Gelukkig is de selectie dan weer redelijk breed, al helpt het niet wanneer 80% max redelijk vorm heeftquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:53 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Met al die mietjes in je team heb je wel meer kans op een agressiviteitsblessure... En die duren over het algemeen wat langer dan een schorsing...
Jeugd systeem heb je het meeste invloedop. Ik heb 2x gestart maar krijg er geen winst uit..;)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:54 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat is overigens de meest rendabele manier om iets aan je jeugd te doen? Een jeugdteam starten of gewoon het oude systeem?
Dus als ik het puur voor het geld doe kan ik het beste het oude systeem gebruiken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:00 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jeugd systeem heb je het meeste invloedop. Ik heb 2x gestart maar krijg er geen winst uit..;)
Waar sta ik?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:27 schreef ScudRaket het volgende:
Week 1 en 2: Met maar 11 deelnemers
[ afbeelding ]
Ah je had de overige deelnemers niet gekopieerd, daarom eroverheen gelezen. Ik voeg je nog toe!quote:
He, das niet eerlijk, nu sta ik slechts derdequote:
Moet je gaan schuppen, sta je er zo boven!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef NelisZ het volgende:
[..]
He, das niet eerlijk, nu sta ik slechts derde![]()
Wees gerust.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef NelisZ het volgende:
[..]
He, das niet eerlijk, nu sta ik slechts derde![]()
Punten van Puala en elby1988 omgedraaid? Of stonden die in de eerste versie niet goed?quote:
Nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:33 schreef ScudRaket het volgende:
Week 3, waar het lekker close is
[ afbeelding ]
Ga ik toch weer twijfelen of ik hem niet zal kopen..quote:Dinand Eikema (312313333)
Is ie van nut voor het VJ/GL-klassement?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef MrMoon het volgende:
Poeh, leuke oud-jeugdspeler van me op de TL:
[..]
Ga ik toch weer twijfelen of ik hem niet zal kopen..
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Is ie van nut voor het VJ/GL-klassement?
Super! Ik zit weer in de kansloze middenmoot.quote:Op maandag 10 december 2012 21:42 schreef ScudRaket het volgende:
Drukke tijd, maar het is weer bijgewerkt t/m ronde 10!
[ afbeelding ]
Ikzelf had een WO in ronde 8
+1quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Super! Ik zit weer in de kansloze middenmoot.
Ik sta derde voor de VJ, maar ben net zo goed kansloos om die nog te winnen... Alvast gefeliciteerd Scud met je eerste Vinnie Jonesquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Super! Ik zit weer in de kansloze middenmoot.
Ik wil wel meedoen. F.C. Wespennest (767003)quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:57 schreef ScudRaket het volgende:
Tevens zijn de inschrijvingen voor komend seizoen geopend!
Gefeliciteerd! Stiekem kijk ik toch altijd even in dit topic om te kijken hoe hetmij vergaat.. Jammer dat je niet meer in te halen was ;-)quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef ScudRaket het volgende:
Seizoen afgelopen, VJ/GL standen bekend! Gefeliciteerd diepFries! Het voelt raar om te zeggen dat ikzelf ook gewonnen heb
De eindstand!
[ afbeelding ]
Hee, doe je ook mee?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef ScudRaket het volgende:
1. Nixx- met F.C. Wespennest (767003)
2. GotC met Filleadh Mor (213042)
3. YUR met YMFC (816532)
4. Puala met FC Prutsers en Co (766192)
5. MrMoon met Dynamo Groningen (504765)
6. Elby1988 met Witte Voetjes (1230522)
7. NelisZ met Raging Bulls United (764020)
8. Gijs_ met FC Bifröst (1011663)
9. ScudRaket met Ladderzatsquad (208243)
No way!quote:
Iedereen bedankt voor de felicitaties. ScudRaket bedankt voor de organisatie (wederom) en gefeliciteerd met de overwinning in het Vinnie Jones-klassement!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef ScudRaket het volgende:
Seizoen afgelopen, VJ/GL standen bekend! Gefeliciteerd diepFries! Het voelt raar om te zeggen dat ikzelf ook gewonnen heb
De eindstand!
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad, alleen wat jammer van de 2e week!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
De eerste tussenstand:
Met een mooi debuut voor De Prof
[ afbeelding ]
Ik zal toch weer in de middenmoot staan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Na een soepel begin met 2x een score van -3 in de daaropvolgende 3 wedstrijden 1 gele kaart, 1 pleister en 2 blessures gescoord. Benieuwd waar dat me in de tussenstand na 5 rondes brengt
Werk aan de winkel zie ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
Afijn, week 6: Met lekker veel verschuivingen
[ afbeelding ]
Wat een mietjes ineens bij mij, als ik zo doorga kan ik voor het eerst de GL winnenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
[ afbeelding ]
lol.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
Week 8: Je moet de spelers schoppen, niet de scheids!
[ afbeelding ]
N.B. Witte Voetjes veroorzaakte een WO
en de anderen zijn echte bikkels?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef ScudRaket het volgende:
Week 10: Met wat tekening in de strijd. Conclusie: SC diepFries is een pussiesclub![]()
[ afbeelding ]
Ik geef je het wel te doen om al die tackles te ontwijkenquote:
En Proud2bequote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef ScudRaket het volgende:
Week 10: Met wat tekening in de strijd. Conclusie: SC diepFries is een pussiesclub![]()
[ afbeelding ]
Gezien het sterk teruglopende animo de laatste seizoenen alle begrip dat er waarschijnlijk geen nieuwe editie volgt. Niettemin ben ik nog wel benieuwd naar de eindstand van het afgelopen seizoen. Is het nog mogelijk dat die wordt geplaatst?quote:» Er is al 40 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Beetje druk de laatste tijd...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:30 schreef DeProf het volgende:
Misschien dat iemand anders het wil oppakken?
Eindelijk heb ik wat tijd. Ik ben dus bezig met de updates.quote:
Damn, met +4 tweede worden voor de Gary Linekerquote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef ScudRaket het volgende:
Allereerst Seizoen 24: Met een bekende en een (toch wel) een verrassende winnaar
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd heren!
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik wat tijd. Ik ben dus bezig met de updates.
Voor het komende (huidige) seizoen blijft iedereen ingeschreven.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik wat tijd. Ik ben dus bezig met de updates.
Voor het komende (huidige) seizoen blijft iedereen ingeschreven.
Die laatste weken is het VJ-klassement nog mooi overhoop geschud zeg. Hoop -3'tjes ook bij jou en dan met een slotscore van 8 punten er net eentje tekort komen. Zuur.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef ScudRaket het volgende:
Allereerst Seizoen 24: Met een bekende en een (toch wel) een verrassende winnaar
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd heren!
Jazekerquote:Op maandag 27 mei 2013 19:58 schreef Nixx- het volgende:
Gefeliciteerd.
Maar een team met een negatieve score?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Acceptedquote:
Da's lang geledenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef ScudRaket het volgende:
Week 4: Met Yur weer eens bovenaan![]()
[ afbeelding ]
Ik doe het relatief steeds beter. Na 1 speelronde 7 punten achterstand, na 4 speelrondes nog steeds 'maar' 7 punten achterstand. Dat hadden er voor hetzelfde geld al 28 kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef ScudRaket het volgende:
Week 4: Met Yur weer eens bovenaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef ScudRaket het volgende:
Week 3
[ afbeelding ]
Dus daarom wilde je meedoen Xummon
no1 bitchesquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:17 schreef ScudRaket het volgende:
Week 9:
[ afbeelding ]
Lekker schuppen![]()
N.B. Puala had 2 WO's
jammerquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef ScudRaket het volgende:
Aan alle VJ/GL spelers,
Jullie hebben wellicht al opgemerkt dat ik de laatste tijd niet vaak online ben, en dat de wekelijkse standen vaak laat zijn. Door mijn baan en vriendinnetje in het buitenland is mijn aandacht dan ook meer verschoven naar het leven buiten internet. Deze post geeft me dan ook de gelegenheid om mijn afscheid aan te kondigen als organisator van VJ/GL.
Tot het einde van het Hattrick seizoen zal ik de scores blijven bijhouden, Volgend seizoen draag ik graag het stokje over aan iemand anders. Ik probeer wel HT te blijven spelen en dan vanzelfsprekend me ook in te schrijven voor de VJ/GL.
ScudRaket
Dit!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer
Bedankt voor de organisatie al die seizoenen![]()
Jammer idd...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef ScudRaket het volgende:
Aan alle VJ/GL spelers,
Jullie hebben wellicht al opgemerkt dat ik de laatste tijd niet vaak online ben, en dat de wekelijkse standen vaak laat zijn. Door mijn baan en vriendinnetje in het buitenland is mijn aandacht dan ook meer verschoven naar het leven buiten internet. Deze post geeft me dan ook de gelegenheid om mijn afscheid aan te kondigen als organisator van VJ/GL.
Tot het einde van het Hattrick seizoen zal ik de scores blijven bijhouden, Volgend seizoen draag ik graag het stokje over aan iemand anders. Ik probeer wel HT te blijven spelen en dan vanzelfsprekend me ook in te schrijven voor de VJ/GL.
ScudRaket
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |