quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef ScudRaket het volgende:
Week 3
[ afbeelding ]
Dus daarom wilde je meedoen Xummon
no1 bitchesquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:17 schreef ScudRaket het volgende:
Week 9:
[ afbeelding ]
Lekker schuppen![]()
N.B. Puala had 2 WO's
jammerquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef ScudRaket het volgende:
Aan alle VJ/GL spelers,
Jullie hebben wellicht al opgemerkt dat ik de laatste tijd niet vaak online ben, en dat de wekelijkse standen vaak laat zijn. Door mijn baan en vriendinnetje in het buitenland is mijn aandacht dan ook meer verschoven naar het leven buiten internet. Deze post geeft me dan ook de gelegenheid om mijn afscheid aan te kondigen als organisator van VJ/GL.
Tot het einde van het Hattrick seizoen zal ik de scores blijven bijhouden, Volgend seizoen draag ik graag het stokje over aan iemand anders. Ik probeer wel HT te blijven spelen en dan vanzelfsprekend me ook in te schrijven voor de VJ/GL.
ScudRaket
Dit!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer
Bedankt voor de organisatie al die seizoenen![]()
Jammer idd...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef ScudRaket het volgende:
Aan alle VJ/GL spelers,
Jullie hebben wellicht al opgemerkt dat ik de laatste tijd niet vaak online ben, en dat de wekelijkse standen vaak laat zijn. Door mijn baan en vriendinnetje in het buitenland is mijn aandacht dan ook meer verschoven naar het leven buiten internet. Deze post geeft me dan ook de gelegenheid om mijn afscheid aan te kondigen als organisator van VJ/GL.
Tot het einde van het Hattrick seizoen zal ik de scores blijven bijhouden, Volgend seizoen draag ik graag het stokje over aan iemand anders. Ik probeer wel HT te blijven spelen en dan vanzelfsprekend me ook in te schrijven voor de VJ/GL.
ScudRaket
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |