Iedereen bedankt voor de felicitaties. ScudRaket bedankt voor de organisatie (wederom) en gefeliciteerd met de overwinning in het Vinnie Jones-klassement!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef ScudRaket het volgende:
Seizoen afgelopen, VJ/GL standen bekend! Gefeliciteerd diepFries! Het voelt raar om te zeggen dat ikzelf ook gewonnen heb
De eindstand!
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad, alleen wat jammer van de 2e week!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
De eerste tussenstand:
Met een mooi debuut voor De Prof
[ afbeelding ]
Ik zal toch weer in de middenmoot staan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Na een soepel begin met 2x een score van -3 in de daaropvolgende 3 wedstrijden 1 gele kaart, 1 pleister en 2 blessures gescoord. Benieuwd waar dat me in de tussenstand na 5 rondes brengt
Werk aan de winkel zie ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
Afijn, week 6: Met lekker veel verschuivingen
[ afbeelding ]
Wat een mietjes ineens bij mij, als ik zo doorga kan ik voor het eerst de GL winnenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
[ afbeelding ]
lol.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
Week 8: Je moet de spelers schoppen, niet de scheids!
[ afbeelding ]
N.B. Witte Voetjes veroorzaakte een WO
en de anderen zijn echte bikkels?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef ScudRaket het volgende:
Week 10: Met wat tekening in de strijd. Conclusie: SC diepFries is een pussiesclub![]()
[ afbeelding ]
Ik geef je het wel te doen om al die tackles te ontwijkenquote:
En Proud2bequote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef ScudRaket het volgende:
Week 10: Met wat tekening in de strijd. Conclusie: SC diepFries is een pussiesclub![]()
[ afbeelding ]
Gezien het sterk teruglopende animo de laatste seizoenen alle begrip dat er waarschijnlijk geen nieuwe editie volgt. Niettemin ben ik nog wel benieuwd naar de eindstand van het afgelopen seizoen. Is het nog mogelijk dat die wordt geplaatst?quote:» Er is al 40 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Beetje druk de laatste tijd...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:30 schreef DeProf het volgende:
Misschien dat iemand anders het wil oppakken?
Eindelijk heb ik wat tijd. Ik ben dus bezig met de updates.quote:
Damn, met +4 tweede worden voor de Gary Linekerquote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef ScudRaket het volgende:
Allereerst Seizoen 24: Met een bekende en een (toch wel) een verrassende winnaar
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd heren!
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik wat tijd. Ik ben dus bezig met de updates.
Voor het komende (huidige) seizoen blijft iedereen ingeschreven.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik wat tijd. Ik ben dus bezig met de updates.
Voor het komende (huidige) seizoen blijft iedereen ingeschreven.
Die laatste weken is het VJ-klassement nog mooi overhoop geschud zeg. Hoop -3'tjes ook bij jou en dan met een slotscore van 8 punten er net eentje tekort komen. Zuur.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef ScudRaket het volgende:
Allereerst Seizoen 24: Met een bekende en een (toch wel) een verrassende winnaar
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd heren!
Jazekerquote:Op maandag 27 mei 2013 19:58 schreef Nixx- het volgende:
Gefeliciteerd.
Maar een team met een negatieve score?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Acceptedquote:
Da's lang geledenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef ScudRaket het volgende:
Week 4: Met Yur weer eens bovenaan![]()
[ afbeelding ]
Ik doe het relatief steeds beter. Na 1 speelronde 7 punten achterstand, na 4 speelrondes nog steeds 'maar' 7 punten achterstand. Dat hadden er voor hetzelfde geld al 28 kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef ScudRaket het volgende:
Week 4: Met Yur weer eens bovenaan![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |