Iedereen bedankt voor de felicitaties. ScudRaket bedankt voor de organisatie (wederom) en gefeliciteerd met de overwinning in het Vinnie Jones-klassement!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef ScudRaket het volgende:
Seizoen afgelopen, VJ/GL standen bekend! Gefeliciteerd diepFries! Het voelt raar om te zeggen dat ikzelf ook gewonnen heb
De eindstand!
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad, alleen wat jammer van de 2e week!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
De eerste tussenstand:
Met een mooi debuut voor De Prof
[ afbeelding ]
Ik zal toch weer in de middenmoot staan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Na een soepel begin met 2x een score van -3 in de daaropvolgende 3 wedstrijden 1 gele kaart, 1 pleister en 2 blessures gescoord. Benieuwd waar dat me in de tussenstand na 5 rondes brengt
Werk aan de winkel zie ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
Afijn, week 6: Met lekker veel verschuivingen
[ afbeelding ]
Wat een mietjes ineens bij mij, als ik zo doorga kan ik voor het eerst de GL winnenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef ScudRaket het volgende:
Drukte....
[ afbeelding ]
lol.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
Week 8: Je moet de spelers schoppen, niet de scheids!
[ afbeelding ]
N.B. Witte Voetjes veroorzaakte een WO
en de anderen zijn echte bikkels?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef ScudRaket het volgende:
Week 10: Met wat tekening in de strijd. Conclusie: SC diepFries is een pussiesclub![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |