Het is nog net een graadje erger dan Mentos-tv bij SYTYCD...quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:00 schreef loezzzje het volgende:
Heet die toiletjuffrouw Edit? Serieus?![]()
hè getsie nee, ik vind haar echt slecht spelen. En ze deed toen ook een keer auditie voor the voice, erg irritant was ze daar.. en die verschrikkelijke reclame over broekzakgesprekken van sizz, waarbij dr zo'n vrouw mee staat te bleren met een liedje voor de spiegel en als ze terugkomt in het cafe haar vriendinnen haar uitlachen... das zij ook...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wie ik een aanwinst zou vinden voir GTST, die roodharige actrice die in ONM de rol van Tess speelde, zou een prachtige femme fatale kunnen zijn!
vreselijk naar wijf bah.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
hè getsie nee, ik vind haar echt slecht spelen. En ze deed toen ook een keer auditie voor the voice, erg irritant was ze daar.. en die verschrikkelijke reclame over broekzakgesprekken van sizz, waarbij dr zo'n vrouw mee staat te bleren met een liedje voor de spiegel en als ze terugkomt in het cafe haar vriendinnen haar uitlachen... das zij ook...
Gruwelijke reclame ja. Ze lijkt wel gestoord.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
hè getsie nee, ik vind haar echt slecht spelen. En ze deed toen ook een keer auditie voor the voice, erg irritant was ze daar.. en die verschrikkelijke reclame over broekzakgesprekken van sizz, waarbij dr zo'n vrouw mee staat te bleren met een liedje voor de spiegel en als ze terugkomt in het cafe haar vriendinnen haar uitlachen... das zij ook...
Inderdaad, hij heeft inderdaad een hoofd als een luier. Maar dat trekt wel weg, nu hij bij Bing weg isquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:30 schreef MissN het volgende:
Volgens mij zit de bram baby in de pampers reclame! Lijkt er iig erg veel op!
Nouuuu... Let vanavond maar es op als die reclame voorbij komt...quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft inderdaad een hoofd als een luier. Maar dat trekt wel weg, nu hij bij Bing weg is
Ik ken heel die reclame niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
Ik zit je maar te dollenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef MissN het volgende:
[..]
Nouuuu... Let vanavond maar es op als die reclame voorbij komt...
Was zij die vervelende lesbo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef PeterKelder het volgende:
UNIEK MATERIAAL: de Australische bruiloft van Simon en Annette:
in Meerdijk kan alles, Jack werd ook rechercheur zonder opleiding gehad te hebben, dus Lorena is spontaan topstylist geworden zonder opleidingquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet wat Lorena met een kapsalon moet eigenlijk... Ze kan niet eens knippen en/of stylen.
En Danny liep na 4 dagen al met zijn dikke makelaarsmap.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
in Meerdijk kan alles, Jack werd ook rechercheur zonder opleiding gehad te hebben, dus Lorena is spontaan topstylist geworden zonder opleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |