quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:00 schreef loezzzje het volgende:
Heet die toiletjuffrouw Edit? Serieus?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:00 schreef loezzzje het volgende:
Heet die toiletjuffrouw Edit? Serieus?![]()
Ik moest meteen denken aan edet pleepapierquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heel veel fantasie hadden ze niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 10:50:26 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door loezzzje op 09-02-2012 10:53:34 ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar die sponsoren het ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan edet pleepapier
Oh, dat wist ik dus niet, hahaquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:43 schreef loezzzje het volgende:
Een bitch en een relnegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze passen wel goed bij elkaar
![]()
Dat wel ja. Zijn beiden vol van zichzelf!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een bitch en een relnegerZe passen wel goed bij elkaar
Lucas ging hardquote:
ik denk dat ze zelfs vergeten zijn dat De Koning eigenlijk van Maxime is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dus ik hoop dat Jack BingBong met zijn commandomoves het huis uit gooit
Maar volgens mij weten de schrijvers dat zelfs niet meer
Misschien is ze dat al kwijt, anders wist ze wel dat ze daar aan geld kon komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef cleany het volgende:
[..]
ik denk dat ze zelfs vergeten zijn dat De Koning eigenlijk van Maxime is.
dat sowieso iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef cleany het volgende:
[..]
ik denk dat ze zelfs vergeten zijn dat De Koning eigenlijk van Maxime is.
Maar dan zou de Koning toch eerst te koop moeten hebben gestaan ofzo, daar hebben we nooit wat van gehoord. Schrijvers zijn het gewoon vergeten, zoals ze wel vaker doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien is ze dat al kwijt, anders wist ze wel dat ze daar aan geld kon komen.
Ja, ik weet het ook niet. Wat me niet denkbaar lijkt, is dat Maxime daar dan nog niet op terug zou zijn gekomen. Ze wist het wel, want ze zei nog tegen Jef iets in de strekking van "ik heb jou ook ooit geholpen".quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dan zou de Koning toch eerst te koop moeten hebben gestaan ofzo, daar hebben we nooit wat van gehoord. Schrijvers zijn het gewoon vergeten, zoals ze wel vaker doen
Dat zei ik ook al. En dat pijpsmoeltje toen hij naar dat vuur keekquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Die gelaatsuitdrukkingen van Lucas... ik dacht even dat ie het downsyndroom had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |