SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in barre tijden steunen we ons cluppiequote:
De OP kun je HIER vinden!
quote:Advocaten Cruijff: 'Dit is een duidelijke overwinning'
Johan Cruijff en de jeugdtrainers van Ajax voelen zich winnaars, nadat het gerechtshof in Amsterdam dinsdag oordeelde dat de voorgenomen benoemingen van Louis van Gaal en Martin Sturkenboom niet rechtsgeldig zijn.
''Het hof heeft duidelijk uitgesproken dat de handelwijze van de andere commissarissen niet door de beugel kan'', aldus een verklaring van advocatenkantoor Baker & McKenzie. Dat begeleidde naast Cruijff ook de trainers Wim Jonk, Dennis Bergkamp, Bryan Roy, Ronald de Boer, John Bosman, Marc Overmars, Michel Kreek en Orlando Trustfull.
''Dat is winst voor de voetbalclub Ajax, omdat de lijn-Cruijff nu kan worden voortgezet én winst voor alle commissarissen in Nederland, omdat duidelijk is dat zij niet buitenspel gezet kunnen worden.''
De rol van Louis van Gaal bij Ajax is uitgespeeld, zo stellen de advocaten. Ajax' advocaat Peter Wakkie ziet nog wel een mogelijkheid om de procedure over te doen. "Dan zeg ik: kom maar op. Dan sturen wij een deurwaarder langs om de dwangsom te innen", toont Frank Kroes zich strijdbaar.
Volgens de advocaten van Cruijff is het ook helemaal niet mogelijk om met dezelfde raad van commissarissen nu wel tot een rechtsgeldige beslissing te komen. "Van de vrucht van overleg kan geen sprake zijn. Cruijff krijgt dan toch weer dezelfde beslissing gepresenteerd."
Ook het afgelasten van de voor vrijdag geplande bijzondere aandeelhoudersvergadering, waar Wakkie op wees, is volgens de advocaten van Cruijff niet mogelijk. "Ajax heeft alleen de agendapunten afhankelijk gemaakt van het vonnis. De vergadering is niet voorwaardelijk uitgeschreven, dus die kunnen ze niet schrappen."
Lelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sneijdertje bij die goals van Utrecht ?
http://nos.nl/video/33806(...)en-bij-sneijder.html
Als het nu zijn broertje was die scoorde had ik het nog kunnen begrijpen maar zo vrolijk als 'echte' Ajacied ?
Lees "Handboek Voor De Echte Ajacied" maar eens. Er gaat een wereld voor je open.quote:
Stom en raar maar ik blijkbaar wel oprecht want ik zou niet weten waarom hij Ajax zou willen provoceren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
Als het nu zijn broertje was die scoorde had ik het nog kunnen begrijpen maar zo vrolijk als 'echte' Ajacied ?
Laat die jongen blij zijn voor zijn broertje. Dat spastische gedoe. Als Siem Luuk feliciteert met een goede goal is hij ook niet direct Ajacied af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stom en raar maar ik blijkbaar wel oprecht want ik zou niet weten waarom hij Ajax zou willen provoceren.
Slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Laat die jongen blij zijn voor zijn broertje. Dat spastische gedoe. Als Siem Luuk feliciteert met een goede goal is hij ook niet direct Ajacied af.
Kuijt zijn broertje dat bij Vitesse speelt die het vervolgens opneemt tegen Feyenoord in de Kuip en dat Kuijt dan thuis staat te juichen bij een goal voor Vitesse al is het niet zijn broertje.quote:
dit iddquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kuijt zijn broertje dat bij Vitesse speelt die het vervolgens opneemt tegen Feyenoord in de Kuip en dat Kuijt dan thuis staat te juichen bij een goal voor Vitesse al is het niet zijn broertje.
Als mijn broertje bij Feyenoord had gespeeld, was ik ook blij geweest als hij de winnende zou maken tegen Ajaxquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
Duplan is Wes' broer?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als mijn broertje bij Feyenoord had gespeeld, was ik ook blij geweest als hij de winnende zou maken tegen Ajax![]()
Familie gaat voor, dan club
is wat anders dan een gekke fransmanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als mijn broertje bij Feyenoord had gespeeld, was ik ook blij geweest als hij de winnende zou maken tegen Ajax![]()
Familie gaat voor, dan club
Idd, stress ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Maanvis het volgende:
wat ziet keje er veel slechter uit dan ie er vorige maand uitzag.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij krijgt nog wel spijt van die video, geloof ik.
Hij wou toch ooit terug naar Ajax?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja hoor. Zal die vast van balen dat een paar klapmongolen daar boos om worden...
Zeker als hij kijkt naar zijn bank rekening en zijn vrouwtje op de bank.
Alsof men dit over 5 of 6 jaar aanhaalt. Als hij dan nog 10% is van wat hij nu is dan ontvangt iedereen hem in de arena met open armen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij wou toch ooit terug naar Ajax?Je maakt liever je carriere af bij Ajax dan bij Utrecht lijkt me en hij wou een carriere beginnen als trainer, dan precies hetzelfde. Nu ligt hij er natuurlijk niet wakker van, nee.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof men dit over 5 of 6 jaar aanhaalt. Als hij dan nog 10% is van wat hij nu is dan ontvangt iedereen hem in de arena met open armen.
Ze vergeten wel om zondag naar de wedstrijd te gaan, zag ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]Ons publiek vergeet niet zo snel hoor.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze vergeten wel om zondag naar de wedstrijd te gaan, zag ik.
Het is geen echte ajacied, begrijpelijk ook dat ie voor z'n broertje is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
En verloren van Feyenoord(quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]Ja, vond het ook wel raar. Zonnetje scheen, lekker weer. Goed voetbaldagje dacht ik zo.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
En verloren van Feyenoord(), ja dan zou ik ook niet komen naar mijn clubje inderdaad.
Ben het met je eens hierover. Maar dat punt over het "Arena publiek" is ook al jaren duidelijk helaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
En verloren van Feyenoord(), ja dan zou ik ook niet komen naar mijn clubje inderdaad.
Hoeveel sk houders heeft ajax eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben het met je eens hierover. Maar dat punt over het "Arena publiek" is ook al jaren duidelijk helaas.
Wat een onzin? Het is nooit zo leeg en toevallig was het kut weer?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben het met je eens hierover. Maar dat punt over het "Arena publiek" is ook al jaren duidelijk helaas.
Boven de 40000 iig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
Hoeveel sk houders heeft ajax eigenlijk
43 duizend begin seizoen tegen bijv. 26 van Feyenoord (Inmiddels meer door die halve kaart actie) Dus tja als dan het theaterpubliek het laat afweten door die koude betonbak en slechte resultaten is het snel leeg. Terwijl de kaartjes weldegelijk verkocht zijn alleen niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)0ste-jaarkaart.dhtmlquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)k-aan-vorig-jaar.htmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)0ste-jaarkaart.dhtml
Volgens deze bron heel veel.
Het gaat me ook niet precies hierom, al zie je trouwens bij wedstrijden tegen sommige clubs dat het maar halfvol is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat een onzin? Het is nooit zo leeg en toevallig was het kut weer?
Ach het was de 2e hit op google.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)k-aan-vorig-jaar.htm
Post dan dit artikel.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet precies hierom, al zie je trouwens bij wedstrijden tegen sommige clubs dat het maar halfvol is.
Maar vooral ook vaak het niet steunen van de ploeg als het even niet loopt en dat soort dingen. Maar daar is al vaak genoeg over gediscussieerd. Het boeit me (helaas) ook weinig verder.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
De prijzen van de eeuwige nr14, Johan Cruijff, die Ajax weer naar GROOTSE HOOGTEN zal doen leiden:
Cruijff met Ajax als speler de volgende prijzen gewonnen: • acht keer landskampioen (1965/66, 1966/67, 1967/68, 1969/70, 1971/72, 1972/73, 1981/82, 1982/83); • vijf keer de KNVB beker: 1966/67, 1969/70, 1970/71, 1971/72, 1982/83 • drie keer de Europacup I: 1970/71, 1971/72, 1972/73 • éen keer Wereldbeker: 1972 • één keer Europese Supercup: 1972 Daarnaast heeft hij de volgende individuele prijzen gewonnen: • topscorer Eredivisie: 1966/67, 1971/72 • Nederlands voetballer van het jaar: 1967, 1968, 1969, 1971, 1984 • sportman van het jaar: 1973, 1974 • europees voetballer van het jaar: 1971, 1973, 1974 • beste speler van het WK: 1974 • beste buitenlandse voetballer van de Primera División: 1976/77, 1977/78 • NASL Most Valuable Player Award: 1979 Als Trainer heeft hij de volgende prijzen gewonnen met Ajax: • KNVB beker: 1985/86, 1986/87 • Europacup II: 1986/87 met FC Barcelona: • Primera División: 1990/91, 1991/92, 1992/93, 1993/94 • Copa del Rey: 1989/90 • Supercopa: 1991, 1992, 1994 • Europacup II: 1988/89 • Europacup I: 1991/92 • Europese Supercup: 1992 Individueel: • World Soccer Manager van het jaar: 1987 • Onze Mondial Coach van het jaar: 1992, 1994 • Beste trainer van de Primera División: 1990/91, 1991/92 Verder heeft Cruijff de volgende onderscheidingen • Ridder in de Orde van Oranje-Nassau: 8 juli 1974 • Bondsridder van de KNVB: 28 oktober 1978 • Zilveren legpenning van de stad Amsterdam: november 1978 • Eerbewijs van de stad Los Angeles: december 1979 • Sport and Trade award Ministerie van WVC: juli 1992 • Erelidmaatschap Ajax: 7 april 1999 • Officier in de Orde van Oranje-Nassau: 10 april 2002 • Golden player: november 2003 • Fanny Blankers-Koen Trofee: 9 december 2005 • Laureus Lifetime Achievement Award: 2005 • FIFA Order of Merit: 2010
Het vreemde is dat de meeste ajax supporters zich dat wel realiseren maar tegelijkertijd niet bereid zijn om achter de ploeg gaan staan op momenten dat het echt nodig is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet precies hierom, al zie je trouwens bij wedstrijden tegen sommige clubs dat het maar halfvol is.
Maar vooral ook vaak het niet steunen van de ploeg als het even niet loopt en dat soort dingen. Maar daar is al vaak genoeg over gediscussieerd. Het boeit me (helaas) ook weinig verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |