Na afkoelen in de vriezer gezet en pas begin van de middag laten ontdooien maar mijn vriezer staat dus niet zo hard dus ontdooit het sneller. Het feit dat hij niet zo hard staat vind ik dus een beetje eng dat het eigenlijk niet meer te eten is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe lang is 'een tijd'? En heb je het destijds direct in de vriezer gezet (na afkoelen) en vanaf gisteravond in de koelkast laten ontdooien?
Hmm, lastig om er iets over te zeggen. Hoe lang heeft het in de vriezer gestaan en op welke temperatuur staat de vriezer?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Na afkoelen in de vriezer gezet en pas begin van de middag laten ontdooien maar mijn vriezer staat dus niet zo hard dus ontdooit het sneller. Het feit dat hij niet zo hard staat vind ik dus een beetje eng dat het eigenlijk niet meer te eten is.
Zeker 2 maanden en ik weet de temperatuur niet. Er zit een knop in de koelkast en die staat op 2 (heeft 7 standen). Misschien moet ik er maar eens aan draaienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hmm, lastig om er iets over te zeggen. Hoe lang heeft het in de vriezer gestaan en op welke temperatuur staat de vriezer?
Bleeeeehquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, voor jullie omdat het zo koud is!
Een gegeven paard in de bek kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BleeeeehIk zal wel de enige mensch op aard zijn die dat niet lekker vind maar geef mij maar dit :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Heet water met Citrosan en een schep suiker om het weg te krijgen!
dan bak je het toch rustig op?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn avondeten wordt een Casa di Mama pizza uit de vriezer want de bami is nog halfbevroren. Of het komt morgen nog goed of niet maar ik kan niet meer wachten tot ie ontdooid is!
Nou, na jouw verhaal over dat je al twijfelde of die bami nog goed is, zou ik als ik jou was, de bami niet ook nog tot morgen bewaren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn avondeten wordt een Casa di Mama pizza uit de vriezer want de bami is nog halfbevroren. Of het komt morgen nog goed of niet maar ik kan niet meer wachten tot ie ontdooid is!
Dat klinkt goed. Recept?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond een snelle pasta met feta, paprika, tomaatjes en basilium
Ziek worden komt nooit uit...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Thanks Fairy!
Wordt daar toch zo stront chagerijnig van! In oktober, net voor een vakantie met mijn vrijwilligerswerk, zat ik precies zo. Redelijk tegen kunnen houden, daarna 2 weken goed verkouden geweest. Afgelopen maand juist gezond gedaan. Goed gezond eten, wat meer bewogen, niets vreemds gedaan. En precies wanneer ik een aantal leuke dingen op de agenda heb staan, zit ik hier WEER te snotteren. Alsof me lichaam niet wil dak wat leuks doe!![]()
Ontopic: Glas water...en 2 spraytjes voor me neus!
De thee of een echte peer?quote:
de thee, 24Kitchen-reclame doet zn werkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De thee of een echte peer?
De thee is de eerste smaakjesthee die ik lusHiervoor lustte ik alleen English Breakfast
.
quote:De diepvriespizza was overigens best smakelijk. Straks een schaaltje vla toe.
Bami komt morgen! En die reclame komt mn strot uit. Ken em volledig uit mn hoofd en zodra ik die vrouw al zie zap ik gelijk over. Dat moet wel zo'n 5x per dagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de thee, 24Kitchen-reclame doet zn werkcinnamon is ook smakelijk
[..]zonde van de bami
ik ook, of ik ga dan thee zettenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bami komt morgen! En die reclame komt mn strot uit. Ken em volledig uit mn hoofd en zodra ik die vrouw al zie zap ik gelijk over. Dat moet wel zo'n 5x per dag
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde bescheiden blijven maar eigenlijk 50x. Sowieso ELKE reclame op 24Kitchen maar op andere zenders ook
. Die vrouw stalkt me, net als dat mens met haar worteltjestaart
Pasta koken, ondertussen 150-250 gr. cherrytomaatjes halveren, paprika klein snijden, in de pan gooien samen in wat olijfolie. Na een paar minuten gas uit, 100-150 gr. verbrokkelde feta erbij en een berg fijngesneden basilicum. ff door elkaar husselen. Pasta afgieten als-ie klaar is. In de pan en ff door elkaar husselen en dan op het bordquote:
Ik heb de thee op bijna elke zender gezien helaas. En ik heb die worteltjestaart al gegeten (mn zus had e voor haar verjaardag gemaakt). Hielp niet om van die fobie af te komen helaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]op andere zenders nog niet gezien
en ik ga zeker die worteltjestaart een keer maken
misschien kom ik dan over mn fobie voor dat vrouwtje heen
Tijd voor nog een beker met ' al die lekkernijen en specerijen'
was het binnen te houden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb de thee op bijna elke zender gezien helaas. En ik heb die worteltjestaart al gegeten (mn zus had e voor haar verjaardag gemaakt). Hielp niet om van die fobie af te komen helaas.
Ik heb ook een kop peer thee nu
quote:
Dat ziet er niet rot uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bietjes met walnoten, zachte geitenkaas en wat balsamicoazijn
Best lekker maar de combi weet ik alleen nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef The_Hives het volgende:
raspatatje pindasaus en warme chocomelk met vers geklopte slagroom
tijdens patatje een colaquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Best lekker maar de combi weet ik alleen niet. Drink liever yoki ofzo bij patat
.
Ik moet nu eigenlijk mn bami/pangang eten maar heb nog geen trek. Neem dat wel na het sporten, om 22u.
Denk maar een zakje noodles nu.
dat ontbijt was voor 3 personen neem ik aan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Hotelontbijt:
2 bruine pistoletjes (warm!) met van alles wat: hagelslag, ham, kaas, komijnkaas, smeerkaas, jam, hazelnootpasta e.d.
1 kaiserbroodje met kaas
2 boterhammen met ham
1 geroosterde boterham met boter en suiker
1 plak krentenbrood met boter en kaas
2 beschuiten met boter en hagelslag
2 kommen vers fruit
STraks: stamppot boerenkool met rookworst, tartaar, mosterd, azijn, creme fraiche, zilverui en augurken
Kan wel wat eten, dus echt helemaal voor mijzelf alleen maar meer heb ik vandaag ook niet meer gegeten hoor (oja, gekookt eitje)quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat ontbijt was voor 3 personen neem ik aan?
Lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bietjes met walnoten, zachte geitenkaas en wat balsamicoazijn
Beterschap!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:54 schreef Mirjam het volgende:
ik ben niet lekker, belabberd, verkouden, keelpijn.
dus ga ik voor mezelf een grote pan verse kippensoep maken
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan wel wat eten, dus echt helemaal voor mijzelf alleen maar meer heb ik vandaag ook niet meer gegeten hoor (oja, gekookt eitje)
niet zo heel gekquote:Gelukkig niet elke dag want ben nog steeds wel vol
hij is lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Gecarameliseerde peertheeVond het weer zo'n idiote theesoort dat ik hem maar gekocht heb
Yup, gewoon dat!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker
Alleen de ingredienten die jij daar noemt gaan daar in?
lolzquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef minilot het volgende:
Ik kon geen wodka vinden, dus nu maar aan een flink glas Yeni Raki. Moet *iets* doen om warm te worden na van mijn werk naar huis lopen omdat ik de bus gemist had, in een rokje en een panty.![]()
warme chocomel hier als lunchquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:14 schreef _Loki het volgende:
Warme chocomel, zo prettig als ontbijt.
Haha ja lijkt me tof!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT, zal wel lachen zijn, 2 slanke vrouwen uit eten en dan steeds extra's vragen
Bak je dat in de oven? Klinkt kazig en alles met kaas is heerlijk!quote:Nu: handje cheese/union chips met geraspte kaas erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |