volgens mij is er nog niets bekend over een nieuwe RvC toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Cruijff wilde een team dat elkaar aanvulde, verstand van zaken had en Ajax op alle gebieden(sportief, financieel, juridisch etc.) verder kon helpen. In principe was dat gelukt, ware het niet dat het een stelletje teringlijers zijn die nogal belust op hun macht waren. Nu zal er dus een RvC komen die kwalitatief mogelijk minder goed is, maar wél voor Cruijff werkt.
Hij zat in de RvC en las zich niet eens in bij een vergadering.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij zit in de RvC? hoeveel meer verantwoordelijkheid moet hij nemen?
Nee, maar volgens mij is dat allemaal wel redelijk voorspelbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij is er nog niets bekend over een nieuwe RvC toch?
Je neemt daar geen directe verantwoordelijkheid, zie de rel waarbij de 4 muiten tegen cruijff.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij zit in de RvC? hoeveel meer verantwoordelijkheid moet hij nemen?
Goed om te zien dat dit soort mensen niet altijd winnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Alleen al nooit meer die kutkop van een Ten have zien is puur winning.
Toen Ajax laatst door Feijenoord kapot werd gespeeld was hij ook al spoorloos.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef Karina het volgende:
Peter R. is opeens opvallend stil op Twitter
Zul je zien dat hij nu bij psv aan de slag gaat.quote:
Moet de stemronde unaniem zijn of is het meeste stemmen gelden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ze kunnen zelfs alsnog de RVC bij elkaar roepen, dus incl Cruijff en dan met stemmen van Gaal en Schurkenboom etc benoemen
Meeste stemmen. Van Gaal had er dus al lang kunnen zitten als het ze het niet achter de rug van Cruijff om hadden willen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef eight het volgende:
Moet de stemronde unaniem zijn of is het meeste stemmen gelden?
Die gingen in de ledenraad zitten ja, die bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Cruijff heeft vorig jaar toch ook de touwtjes in handen gehad en ja-knikkers kunnen aannemen? Hoe is het daar fout gegaan?
Nou, dat ze er nu nog zouden zitten geeft wel iets weer van hun doorzettingsvermogen en plaat voor hun hoofd. Dus ik zou nergens meer vreemd van opkijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:20 schreef TJV het volgende:
Ik verwacht persoonlijk niet al teveel meer van die sukkels. Ik zie ze er nog wel voor aan dat ze de BAVA willen schrappen, maar dan breekt de hel echt los en staat er permanent een half leger voor hun huis. Dat lijkt het me ook niet waard.
Bij Barcelona in 2003 werkte het prima.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
beetje negatief gesteld, Cruijff wil mensen aanstellen die achter zijn visie staan en waarvan hij het idee heeft dat hij ze de dagelijkste leiding in handen kan geven zodat hij zelf dus niet dagelijks aanwezig hoeft te zijn.
Barcelona is in 2003 begonnen met het runnen van de jeugdopleiding volgens de filosofie van Johan? Ik bedoel, ik lees alleen op de fora dat johan verantwoordelijk is voor de successen van het huidige barcaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij Barcelona in 2003 werkte het prima.
Ja, ik ben dus ook voor die constructie. mensen verwijten hem dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij Barcelona in 2003 werkte het prima.
Je mag toch aannemen dat ze nu de handdoek in de ring gooien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, dat ze er nu nog zouden zitten geeft wel iets weer van hun doorzettingsvermogen en plaat voor hun hoofd. Dus ik zou nergens meer vreemd van opkijken
Aha vatte het verkeerd op dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus ook voor die constructie. mensen verwijten hem dit.
Het is ook iets wat Guardiola tot in den treurnis blijft herhalen. Het succes, het sprankelende voetbal van het huidige Barca, is te danken aan 1 man :quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Barcelona is in 2003 begonnen met het runnen van de jeugdopleiding volgens de filosofie van Johan? Ik bedoel, ik lees alleen op de fora dat johan verantwoordelijk is voor de successen van het huidige barca
Eerst zien dat de vergadering van vrijdag doorgaat, ik heb alvast een kaasje opgestokenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:28 schreef eight het volgende:
[..]
Je mag toch aannemen dat ze nu de handdoek in de ring gooien.
Ze moeten toch ook wel inzien dat het gevaarlijk gaat worden als ze nu weer gaan dwarsliggen.
Het is of de vergadering waarin ze worden weggestuurd of de rvc stapt zelf op. Succes met je kaarsjes hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eerst zien dat de vergadering van vrijdag doorgaat, ik heb alvast een kaasje opgestoken
Thanks, laten we het hopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd, na een donkere periode eindelijk een lichtpuntje voor jullie
Goh,, zou het komen omdat er nog steeds mensen in het bestuur zitten die er niet horen, er nog niemand is opgestapt en omdat we Ten Have nu niet opeens zijn koffers zien pakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:49 schreef msnk het volgende:
Waarom heeft iedereen opeens de nijging om "MAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR het is nog niet opgelost" te zeggenWtf. Wordt het jullie ingefluisterd of zo?
Omdat Ten Have morgen een nieuwe vergadering kan inplannen en de benoeming opnieuw kan doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:49 schreef msnk het volgende:
Waarom heeft iedereen opeens de neiging om "MAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR het is nog niet opgelost" te zeggenWtf. Wordt het jullie ingefluisterd of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |