Kon ik doen, maar had ik niet zoveel zin in.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef Schpast het volgende:
\Maak er gewoon een leuk gesprek van dan
I mean yesquote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
I don't understand what that means.
No shit mang.quote:
Jamaar kom op, hij is 30, ik ken hem niet, en kennelijk wil hij iets van mij. ENGquote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS wat is de bedoeling van dit verhaal?
Dat je geen manieren kent en die man een hand weigert en wegloopt?
Wat heb je tegen homo'squote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik vraag dat ook altijd op dat evenement en als ze ja zeggen trap ik ze tegen de grond.
Pas op dat je niet de verkeerde tegenkomt die je eerst een facelift geeft en je daarna anaal vernedert.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik vraag dat ook altijd op dat evenement en als ze ja zeggen trap ik ze tegen de grond.
Ze proberen mij altijd te regelen omdat ik er zo lekker uit zie maar ik ga die kant niet opquote:
Kan tochquote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Een dikke twee jaar later besluit je er een topic voor te maken?
Ik durf het alleen bij die vrouwelijke te doen!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Schpast het volgende:
[..]
Pas op dat je niet de verkeerde tegenkomt die je eerst een facelift geeft en je daarna anaal vernedert.
Gemiste kans knulquote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Toen kende ik Fok! nog niet. Ik dacht er nu pas weer aan.
Wat is je punt?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Een dikke twee jaar later besluit je er een topic voor te maken?
Jaha, terechte klachtquote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef themole het volgende:
Beetje laat, verder wel een terechte klacht.
Duh waarom zijn jullie homosuelen daar anders dan? Om op mannen te jagen toch.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jamaar kom op, hij is 30, ik ken hem niet, en kennelijk wil hij iets van mij. ENG
Hoe is dit een terechte klacht?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef themole het volgende:
Beetje laat, verder wel een terechte klacht.
Heel slimme manier van verleiden ookquote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hoe is dit een terechte klacht?![]()
Wat is de klacht? Iemand maakte een praatje.. en dat was het.
Deze man snapt het!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik durf het alleen bij die vrouwelijke te doen!
ja heel slim want het heeft perfect geholpen...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Heel slimme manier van verleiden ook
Misschien probeerde hij dat wel helemaal niet. Joh.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Heel slimme manier van verleiden ook
NOTquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja heel slim want het heeft perfect geholpen...
Geweest is geweest. TS is op een haar na aangerand, Bob heeft een mooie dag gehad.quote:
Zou kunnen van nietquote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij dat wel helemaal niet. Joh.
?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Groninger. het volgende:
TS beseft nu pas dat dit zijn enige kans is geweest in de komende 20 jaar
hij speelt graag het vrouwtjequote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dus stel je niet aan, je lijkt wel wijf.
Ach ja, twas de gaypride he. Ik dacht, waarom niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Is het van belang dat je shirt paars was?
Dan moet je toch rose aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ach ja, twas de gaypride he. Ik dacht, waarom niet.
Dat is alleen voor volwassenen. Onder de 18 mag je daar nog niet drinken en moet je een paars shirt aan. Ze hebben het met roze armbandjes geprobeerd maar dat was geen succes, erg verwarrend.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is alleen voor volwassenen. Onder de 18 mag je daar nog niet drinken en moet je een paars shirt aan. Ze hebben het met roze armbandjes geprobeerd maar dat was geen succes, erg verwarrend.
Niet waarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef Confetti het volgende:
TS is natuurlijk op zoek naar vers vlees.
Rubber is sowieso verstandig in de gayscene.quote:
Beide, ben biquote:Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS waarom zou je liever in bed willen liggen met een kerel ipv een zacht meisje dat naar bloemetjes ruikt?
quote:
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het is óf het een óf het ander.
http://upload.wikimedia.o(...)chutzstaffel.svg.pngquote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je bent ook niet tegelijkertijd fan van Ajax én van Feyenoord....
Oeps verkeerde linkquote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
http://upload.wikimedia.o(...)chutzstaffel.svg.png
Learn your lesson
tenxquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:40 schreef xChar het volgende:
homo's zijn top! zulke lieve mensen!
Loveeee you TS!!!!
16 jarig?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:40 schreef Timooon het volgende:
TS is 16 jarig Fries hommotje en gebruikt [ afbeelding ] als standaard PI.
Niet weten wat je op je clipboard hebtquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Catkiller het volgende:
Aansteller: kan bestquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:53 schreef Harry_Bakker het volgende:
En wat is de klacht nu? Behalve dat je een aansteller bent en je bang bent voor sociale interactie.
Nou en, als 't een geile man is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Aansteller: kan best![]()
Bang voor sociale interactie: Ja, ik had verder kunnen praten met die meneer, maar ik concludeerde dat die man mij leuk vond en daarom naar me toe kwam. Als een man van dertig die ik nog nooit heb gezien om die reden op me afkomt terwijl ik op 16-jarige leeftijd alleen door hartje Amsterdam loop, ben ik snel weg.
Maar dat was 't niet. Bovendien te oud.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou en, als 't een geile man is.
battyman JohannesKozijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
ooooh ooo, domme vraag. Lezen!
Dan is je klacht terecht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Maar dat was 't niet. Bovendien te oud.
Ah, ik ken dat niet. Ik heb geen hyves.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
http://draagpaars.hyves.nl/
Geen idee, maar justin bieber en jochum van der woude vind ik superlekkrquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef Fascination het volgende:
Maar waar val je precies op dan qua man?
Ben je christelijk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Lees de bijbel eens TS
Leviticus deel 18 en 20
Ben je nu serieus? Can't tell met die PI.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar justin bieber en jochum van der woude vind ik superlekkr
Ik geloof niet in bijbeltekstenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar daar hoor je je wel aan te houden
<< Leviticus 20:18 >>quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Piss off.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In de oude stond dat hun leven tot een einde moest worden gebracht, in Jamaica is dit nog hoog aan de orderquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
<< Leviticus 20:18 >>
New International Version (©1984)
"'If a man lies with a woman during her monthly period and has sexual relations with her, he has exposed the source of her flow, and she has also uncovered it. Both of them must be cut off from their people.
Ik ben ook serieusquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Piss off.
Ja, maar tegenwoordig doen ze in Jamaica hele andere dingenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In de oude stond dat hun leven tot een einde moest worden gebracht, in Jamaica is dit nog hoog aan de order
Nee, luister maar naar de muziek..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig doen ze in Jamaica hele andere dingenmoet je ook eens doen. Houdt je rustig.
Jajaja, en volgend jaar varen ze lekker mee op de Gaypride, lekker op de stoomboot. Moet kunnen toch. Maar goed, blijkbaar luister jij dit, prima. Echter, je punt is wel gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, luister maar naar de muziek..
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jajaja, en volgend jaar varen ze lekker mee op de Gaypride, lekker op de stoomboot. Moet kunnen toch. Maar goed, blijkbaar luister jij dit, prima. Echter, je punt is wel gemaakt.
Als kind neem je vaak de rol van je ouders over. Als je dat onder het leerproces verstaat, ja. Op scholen nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tis gewoon niet goed, het word al van kinds af aan geleerd..
Nu je Justin Bieber zei begin ik in mijn hoofd jou ook als een Justin Bieber te zien. Terwijl je net zo goed een gorilla kan zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar justin bieber en jochum van der woude vind ik superlekkr
Op school kregen we anders ook educatie over anale shit enzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als kind neem je vaak de rol van je ouders over. Als je dat onder het leerproces verstaat, ja. Op scholen niet
Wacht maar tot het Einde der Tijden komt knul en je op de Dag Des Oordeels voor de Almachtige Heer moet verschijnen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef JohannesKozijn het volgende:
Iniedergeval, leve de homo-tolerantie!!
Alsof Jan Wolkers uit de kast komt voor zijn vader, zo klinkt jouw omschrijving.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wacht maar tot het Einde der Tijden komt knul en je op de Dag Des Oordeels voor de Almachtige Heer moet verschijnen.
Zou niet graag niet jouw schoenen staan, dat kan ik je wel vertellen.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Alsof Jan Wolkers uit de kast komt voor zijn vader, zo klinkt jouw omschrijving.
Einde der Tijden + Des Des Oordeels + Almachtige Heer = fictieve onzinquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wacht maar tot het Einde der Tijden komt knul en je op de Dag Des Oordeels voor de Almachtige Heer moet verschijnen.
Zou niet graag niet jouw schoenen staan, dat kan ik je wel vertellen.
Hohoquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, het was ook een grapje (of in iedergeval poging daartoe). Wat mij betreft mogen jullie lekker jullie gang gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Scuidward op 16-02-2012 00:19:16 ]
DrDentz kijkt ook zielig bij elke post. Maar dan met zijn UI.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Can't tell met die PI.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoho
Ik straal het uit, ben het niet. Heb al drie keer sjans gehad met een vent, maar val op vrouwen. Zie het zelf als een compliment op mijn kledingstijl.Hommo!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
En jij kan het weten stink nichtquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Einde der Tijden + Des Des Oordeels + Almachtige Heer = fictieve onzin
Stink nichtquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:16 schreef Wessell het volgende:
[..]
En jij kan het weten stink nicht
Ik denk niet dat een jankend kind in de avatar iets afdoet aan mijn mening.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
DrDentz kijkt ook zielig bij elke post. Maar dan met zijn UI.
Toch kom je op mij bestwel verdrietig over bij elke postquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een jankend kind in de avatar iets afdoet aan mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |