Ik durf het alleen bij die vrouwelijke te doen!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Schpast het volgende:
[..]
Pas op dat je niet de verkeerde tegenkomt die je eerst een facelift geeft en je daarna anaal vernedert.
Gemiste kans knulquote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Toen kende ik Fok! nog niet. Ik dacht er nu pas weer aan.
Wat is je punt?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Een dikke twee jaar later besluit je er een topic voor te maken?
Jaha, terechte klachtquote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef themole het volgende:
Beetje laat, verder wel een terechte klacht.
Duh waarom zijn jullie homosuelen daar anders dan? Om op mannen te jagen toch.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jamaar kom op, hij is 30, ik ken hem niet, en kennelijk wil hij iets van mij. ENG
Hoe is dit een terechte klacht?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef themole het volgende:
Beetje laat, verder wel een terechte klacht.
Heel slimme manier van verleiden ookquote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hoe is dit een terechte klacht?![]()
Wat is de klacht? Iemand maakte een praatje.. en dat was het.
Deze man snapt het!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik durf het alleen bij die vrouwelijke te doen!
ja heel slim want het heeft perfect geholpen...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Heel slimme manier van verleiden ook
Misschien probeerde hij dat wel helemaal niet. Joh.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Heel slimme manier van verleiden ook
NOTquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja heel slim want het heeft perfect geholpen...
Geweest is geweest. TS is op een haar na aangerand, Bob heeft een mooie dag gehad.quote:
Zou kunnen van nietquote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij dat wel helemaal niet. Joh.
?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Groninger. het volgende:
TS beseft nu pas dat dit zijn enige kans is geweest in de komende 20 jaar
hij speelt graag het vrouwtjequote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dus stel je niet aan, je lijkt wel wijf.
Ach ja, twas de gaypride he. Ik dacht, waarom niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Is het van belang dat je shirt paars was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |