Dan moet je toch rose aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ach ja, twas de gaypride he. Ik dacht, waarom niet.
Dat is alleen voor volwassenen. Onder de 18 mag je daar nog niet drinken en moet je een paars shirt aan. Ze hebben het met roze armbandjes geprobeerd maar dat was geen succes, erg verwarrend.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is alleen voor volwassenen. Onder de 18 mag je daar nog niet drinken en moet je een paars shirt aan. Ze hebben het met roze armbandjes geprobeerd maar dat was geen succes, erg verwarrend.
Niet waarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef Confetti het volgende:
TS is natuurlijk op zoek naar vers vlees.
Rubber is sowieso verstandig in de gayscene.quote:
Beide, ben biquote:Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS waarom zou je liever in bed willen liggen met een kerel ipv een zacht meisje dat naar bloemetjes ruikt?
quote:
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het is óf het een óf het ander.
http://upload.wikimedia.o(...)chutzstaffel.svg.pngquote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je bent ook niet tegelijkertijd fan van Ajax én van Feyenoord....
Oeps verkeerde linkquote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
http://upload.wikimedia.o(...)chutzstaffel.svg.png
Learn your lesson
tenxquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:40 schreef xChar het volgende:
homo's zijn top! zulke lieve mensen!
Loveeee you TS!!!!
16 jarig?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:40 schreef Timooon het volgende:
TS is 16 jarig Fries hommotje en gebruikt [ afbeelding ] als standaard PI.
Niet weten wat je op je clipboard hebtquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik vraag dat ook altijd op dat evenement en als ze ja zeggen trap ik ze tegen de grond.
Aansteller: kan bestquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:53 schreef Harry_Bakker het volgende:
En wat is de klacht nu? Behalve dat je een aansteller bent en je bang bent voor sociale interactie.
Nou en, als 't een geile man is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Aansteller: kan best![]()
Bang voor sociale interactie: Ja, ik had verder kunnen praten met die meneer, maar ik concludeerde dat die man mij leuk vond en daarom naar me toe kwam. Als een man van dertig die ik nog nooit heb gezien om die reden op me afkomt terwijl ik op 16-jarige leeftijd alleen door hartje Amsterdam loop, ben ik snel weg.
Maar dat was 't niet. Bovendien te oud.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou en, als 't een geile man is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |