quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Precies. Feyenoord kan dat ook niet tegenhouden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Deed men al ten tijde van Nancy en dat heeft niet geholpen...
Veel bier, sos en politie.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef PIETR het volgende:
Daar heen reizen prima, maar waarom draait het dan bijna altijd op rellen uit? Hoe kankerdom ben je dan?
Dat ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
En reltoeristen die geen fuck met Feyenoord hebben.
Klopt, van mij mogen ze ook zo'n verbod instellen. Zullen alleen de echten gaan die zich waarschijnlijk wat meer kunnen gedragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar dat was niet in Lazio of Leeds. Wel in Nancy en vroeger in Duitsland.
Da's waar. Als je de zekerheid van een groepsfase wilt hebben dan moet je 2e worden. Dan speel je voorronde CL, en mocht je die verliezen dan stroom je meteen door naar de groepsfase EL.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kutte met die EL is dat je weer allerlei voorrondes moet spelen wil je in dat toernooi komen (poulefase), vanaf dat moment is het eigenlijk ook pas rendabel.
2e worden is niet onmogelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar. Als je de zekerheid van een groepsfase wilt hebben dan moet je 2e worden. Dan speel je voorronde CL, en mocht je die verliezen dan stroom je meteen door naar de groepsfase EL.
Duitsland ja. Bij Bremen en Stuttgartquote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar dat was niet in Lazio of Leeds. Wel in Nancy en vroeger in Duitsland.
Onzin.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar. Als je de zekerheid van een groepsfase wilt hebben dan moet je 2e worden. Dan speel je voorronde CL, en mocht je die verliezen dan stroom je meteen door naar de groepsfase EL.
Volgens mij als je de eerste voorronde CL verliest moet je wel die voorronde EL nog spelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat om de rellen. Dec'..?'geven aan dat twijfel is of europa gehaald wordt...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef eight het volgende:
De TT's worden steeds gekker. Eerst Kampioenskandidaat nu Europastress..
We staan 5de
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duitsland ja. Bij Bremen en Stuttgart
eerst nederlandse play offs toch ?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
en met de 5e plek gaan we ook gewoon Europa in toch
Volgens mij moeten we dan 2 of 3 voorrondes spelen. Maar ach, een heel vaag oostblokclubje ergens in augustus teken ik wel voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
en met de 5e plek gaan we ook gewoon Europa in toch
Teplice ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we dan 2 of 3 voorrondes spelen. Maar ach, een heel vaag oostblokclubje ergens in augustus teken ik wel voor.
Zuipen en hoeren wippenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we dan 2 of 3 voorrondes spelen. Maar ach, een heel vaag oostblokclubje ergens in augustus teken ik wel voor.
Dat moet echt een heldentrip zijn geweest ja, hoor ik nog wel eens verhalen over.quote:
bier is goedkoop daarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die zomerwedstrijd in juli had de oude garde juist een soort van reünie. Maar ben niet meer zo ingevoerd als vroeger. De nieuwe lichting ben ik niet zo bekend mee. Komen ook steeds meer nieuwe mensen bij. Wel leuk hoor, maar ben benieuwd hoeveel er blijven hangen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, van mij mogen ze ook zo'n verbod instellen. Zullen alleen de echten gaan die zich waarschijnlijk wat meer kunnen gedragen.
Ik ben waarschijnlijk niet zo ingevoerd als jou in die groepen, maar als ik al die gasten zag tegen Vitesse voor de bekerfinale (jong) en die zomerwedstrijd bij VVV dan heb ik echt niet het idee dat zij iets met Feyenoord hebben. Sowieso allemaal nieuwe gezichten. Alleen maar tof en gek doen met hun neppe stone island jasjes.Vaak ook erg jong.
Hmm.. effe gecheckt, en Twente speelde inderdaad twee CL-voorrondes. Toen ze er die tweede voorronde uitgeknikkerd werden, stroomden ze door naar de EL groepsfase.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij als je de eerste voorronde CL verliest moet je wel die voorronde EL nog spelen.
Oh jawel, gaan nog gewoon. Al was er toendertijd ook veel mee die helemaal niks hadden met de club of mensen waren die af en toe eens gingen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Die gasten die los gingen in Nancy, komen die nu nog steeds in de Kuip eigenlijk?
Maar van die groep heb ik nog wel enigszins het gevoel dat zij ook wel begrijpen dat er niks grootschaligs meer moet gebeuren. Er gebeuren altijd wel wat dingetjes, maar zo'n hele stad slopen en rellen in het stadion kan gewoon echt niet meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij die zomerwedstrijd in juli had de oude garde juist een soort van reünie. Maar ben niet meer zo ingevoerd als vroeger. De nieuwe lichting ben ik niet zo bekend mee. Komen ook steeds meer nieuwe mensen bij. Wel leuk hoor, maar ben benieuwd hoeveel er blijven hangen.
Bij uitwedstrijden zie je eigenlijk altijd dezelfde mensen.
Daar is bijna niemand opgepakt toch? Want toen flikkerde de politie iedereen gewoon het vak inquote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh jawel, gaan nog gewoon. Al was er toendertijd ook veel mee die helemaal niks hadden met de club of mensen waren die af en toe eens gingen.
Was overal zo, ook bij Ajax. Alleen bij PSV kwamen toen wat mensen kijken vanwege de EL1-winst. Weet niet waardoor het kwam.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom kwamen er mid-jaren 80 opeens zo weinig mensen? Was dat door die HSC-crisis of zo?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
Happel is waarschijnlijk ook een relgast. Die weet allemaal net iets teveel van al dat soort dingen af.
Valt mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef ace_eleven het volgende:
Ik zit net 'voetbalhooligans' op rtl7 te kijken, ging vandaag over Polen, nja, k kan alleen maar zeggen, t kan dus altijd erger...
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt mee.
Polen eindigen bij ons ook gewoon in de gracht.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ah ik zie nu dat Bertje Clasie in het vizier heeft ?
Zou jammer zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ah ik zie nu dat Bertje Clasie in het vizier heeft ?
Want?quote:
Laat hem zich nog maar lekker in de luwte ontwikkelen bij ons. Is imo sowieso te vroeg voor Oranje. Maarja, als zelfs Strootman daar regelmatig minuten kan maken.quote:
Zeker.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
Happel is waarschijnlijk ook een relgast. Die weet allemaal net iets teveel van al dat soort dingen af.
Lekker man. Ook voor zijn ontwikkeling en als voorbeeld naar jonge jongens toe. Als je je bij Feyenoord goed ontwikkeld komt dat Nederlands Elftal vanzelf welquote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat hem zich nog maar lekker in de luwte ontwikkelen bij ons. Is imo sowieso te vroeg voor Oranje. Maarja, als zelfs Strootman daar regelmatig minuten kan maken.
Dat is ook wel weer zo. Zou sowieso baas zijn als Clasie eerder Oranje haalt dan Fer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker man. Ook voor zijn ontwikkeling en als voorbeeld naar jonge jongens toe. Als je je bij Feyenoord goed ontwikkeld komt dat Nederlands Elftal vanzelf wel![]()
Daarnaast verdubbel je bij 2 of 3 goede interlands natuurlijk zijn transferwaarde.
Ik heb Clasie liever niet in oranje, maar mijn god wat is die zoet iddquote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Zou sowieso baas zijn als Clasie eerder Oranje haalt dan Fer.
Heb je die niet heel groot? Ga er behang van maken dan.quote:
Ik heb hem in 4000x3000. Zal hem vanavond wel uploaden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je die niet heel groot? Ga er behang van maken dan.
Als we dan nog niet winnen zondag....quote:Vitesse doet het zonder Bony en Annan zondag
Vitesse kan komende zondag in de uitwedstrijd tegen Feyenoord nog niet beschikken over Wilfried Bony en Anthony Annan. Beide spelers blijven nog zeker een week vanwege de deelname aan de Afrika Cup, meldt Omroep Gelderland.
Annan bereikte zondagavond met Ghana de halve finale van het toernooi. De middenvelder speelde de gehele wedstrijd tegen Tunesië. Ghana won na verlenging met 2-1. The Black Stars treffen woensdag in de halve finale Zambia.
Bony haalde zaterdag al de halve finale van de Afrika Cup. De spits van Vitesse viel een kwartier voor tijd in bij Ivoorkust tegen gastland Equatoriaal Guinea. Ivoorkust won eenvoudig met 3-0 en staat woensdag in de halve finale tegenover Mali.
Gaat geen probleem worden, trust mequote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als we dan nog niet winnen zondag....
Uit hebben we het anders best lastig gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat geen probleem worden, trust me.
Onderschatting tegen PSV?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Uit hebben we het anders best lastig gehad.
(En dat is meteen de valkuil: onderschatting)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dit jaar is inderdaad het jaar dat we CL wel kunnen halen. Ajax kan je afschrijven. AZ gaat ook afzakken. Heerenveen gaat het ook niet redden dan hebben we nog 3 teams, PSV, Twente en Feyenoord. Het is mogelijk!
Zou wat zijn he, CL halen, Guidetti halen, een lijpe 10 halen en doorstoten naar groepsfase om daar Barcelona van de mat te counteren
Huh?quote:
Fijn dat je 't met me eens bent, al verbaast dat me nietsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dit jaar is inderdaad het jaar dat we CL wel kunnen halen. Ajax kan je afschrijven. AZ gaat ook afzakken. Heerenveen gaat het ook niet redden dan hebben we nog 3 teams, PSV, Twente en Feyenoord. Het is mogelijk!
Hier heb je teveel lijm gesnovenquote:Zou wat zijn he, CL halen, Guidetti halen, een lijpe 10 halen en doorstoten naar groepsfase om daar Barcelona van de mat te counteren
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fijn dat je 't met me eens bent, al verbaast dat me niets. Jij en Ritmo zien 't wel vaker goed
.
[..]
Hier heb je teveel lijm gesnovenen slaat oppertunisme om in am*damse arrogantie.
Hou toch eens op met dat Calimero-gedrag!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
Hier heb je teveel lijm gesnovenen slaat oppertunisme om in am*damse arrogantie.
als echte outsider dan wel he...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]Jullie hebben het al over het kampioenschap hoor, ik weet niet
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]Jullie hebben het al over het kampioenschap hoor, ik weet niet
Je hebt me overtuigd, Wereldbeker here we cumquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat Calimero-gedrag!
We tikken die Catalanen van de mat. [ afbeelding ]
Zelfs met een ¨Joden lopen altijd weg¨ sjaal om z´n ogen heeft Bruno geen kind aan Messi!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is het wellicht verstandig om hem toch rugdekking te geven, maar ja, die details bespreken we wel in aanloop van die wedstrijdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef elCholo het volgende:
[..]
Zelfs met een ¨Joden lopen altijd weg¨ sjaal om z´n ogen heeft Bruno geen kind aan Messi!
Bruno heeft geen rugdekking nodig, die herstelt alles met zn elastieke benen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Toch is het wellicht verstandig om hem toch rugdekking te geven, maar ja, die details bespreken we wel in aanloop van die wedstrijd
BRUNO MARTINS FOXTROT!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Bruno heeft geen rugdekking nodig, die herstelt alles met zn elastieke benen.
Dat denk ik ook, net als de thuiswedtrijd tegen RKC.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Ritmo het volgende:
Volgens mij gaat het zondag een hele mooie wedstrijd worden.
Het jaar daarop het wereldkamioenschap voor clubteams, kunnen we weer ouderwets Zuid-Amerikaanse teams doormidden schoppenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:36 schreef satecl het volgende:
Weet iemand trouwens al of er alcohol wordt geschonken tijdens de huldiging? Kan niet wachten!Welke van de huldigingen bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Bij de onthulling en de daaropvolgende huldiging, van het standbeeld van Guidetti, gemaakt door Helpmefok.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke van de huldigingen bedoel je?
Oh ja, daar is zeker alcohol bijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij de onthulling en de daaropvolgende huldiging, van het standbeeld van Guidetti, gemaakt door Helpmefok.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij de onthulling en de daaropvolgende huldiging, van het standbeeld van Guidetti, gemaakt door Helpmefok.
Idd! Wat nou Xavi? Wat nou Iniesta?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen jaren ook wel een fraaie lijst technisch directeuren gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
Is echt te danken aan Van Geel, [b]onze beste transfer de afgelopen 10 jaar
quote:Feyenoord gaat samenwerken met Helsingborgs IF
Feyenoord heeft een samenwerkingsverband gesloten met Helsingborgs IF. De Zweedse kampioen zal zijn grootste talenten voortaan op stage sturen bij de opleiders op Varkenoord. Feyenoord op zijn beurt krijgt op die manier de kans de meest beloftevolle spelers van Helsingborgs van nabij te bekijken en te beoordelen.
‘Een situatie die voor beide clubs goed is’, zegt Martin van Geel, die de samenwerking vorige week in Portugal beklonk met Jesper Jansson, de sportdirecteur van Helsingborgs. ‘De opleiding van Feyenoord heeft een goede naam in Europa’, weet Van Geel.
‘Iedereen ziet dat in ons elftal veel spelers lopen die we zelf hebben opgeleid en dat valt op. Helsingborgs is geen kleine club. Behalve de titel, wonnen ze ook de Zweedse beker. Zij krijgen vaak het verzoek van clubs die spelers van hun willen testen, maar in de toekomst wil Helsingborgs nu die grote talenten graag bij ons op stage sturen.’
‘Het spel van John Guidetti helpt natuurlijk ook mee. Hij is heel enthousiast over Feyenoord en de opleiding. Dat betaalt zich nu uit’, aldus Van Geel.
Ga je nou weer beginnen? Zout even snel op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:
Helpmefok, wanneer stop je een keer met open deuren intrappen? Iedereen weet het nou wel dat van Geel een baas is, dat hoef je niet 100x te herhalen.
Wanneer stop jij met het constant reageren op Helpmefok?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:
Helpmefok, wanneer stop je een keer met open deuren intrappen? Iedereen weet het nou wel dat van Geel een baas is, dat hoef je niet 100x te herhalen.
Ik vind het vervelend als ik hier normaal mee wil lezen en een of ander figuur elk topic dezelfde posts plaatst. Of mag ik dat niet vinden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen? Zout even snel op.
Je mag vinden wat je wil, maar elke mening van je gaat over HMF. Hou je mening lekker voor je in dat geval, want dan loop je alleen maar shit uit te lokken hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend als ik hier normaal mee wil lezen en een of ander figuur elk topic dezelfde posts plaatst. Of mag ik dat niet vinden?
Mag je wel vinden. Maar Helpmefok had even zijn uurtje of fame na zijn terugkeer, nu is hij gewoon normaal aan het posten. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend als ik hier normaal mee wil lezen en een of ander figuur elk topic dezelfde posts plaatst. Of mag ik dat niet vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |