SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg die TT had ik ook in gedachte.
disney op dvd hebben en niet videobandquote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
*kuch* mijn dvd's zijn ook nog aan de beurtAlleen kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om mijn disneydvd's van elkaar te scheiden. Dus die blijven samen, al kan ik dan niet beslissen of ze op alfabetische volgorde of op volgorde van uitkomen moeten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe op thema bij je dvd's gewoon![]()
Bawwwquote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
\
Blijft cute.![]()
quote:
Ik kom je enkel wel brekenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik moet donderdag verplicht 5km(!!!!!) schaatsen met mijn school, red me?
quote:
Mensen die dat nummer alleen via 9gag kennenquote:so.. 9GAG anyone?
FunLauraorNot 2 weken geleden 16
Zeg dat je niet kan schaatsen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik moet donderdag verplicht 5km(!!!!!) schaatsen met mijn school, red me?
Iedereen is verplicht om mee te doenquote:
Awhhh, lief van jequote:
Heb je wel schaatsen dan? En gewoon meteen nepvallen, klaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iedereen is verplicht om mee te doen
Tenzij je in een rolstoel zit of op krukken loopt(staat letterlijk in de mail)
[..]
Awhhh, lief van je![]()
Zeg gewoon dat je door je enkel bent gegaan. Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iedereen is verplicht om mee te doen
Tenzij je in een rolstoel zit of op krukken loopt(staat letterlijk in de mail)
[..]
Awhhh, lief van je![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die dat nummer alleen via 9gag kennen
fanta stickquote:
En dan 2 uur niks doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je door je enkel bent gegaan. Opgelost. Slotje.
Ik ga morgen nieuwe schaatsen kopen(reden om meteen te shoppenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je wel schaatsen dan? En gewoon meteen nepvallen, klaar.
Dat sobersoquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]mensen die dom zijn
mensen die dit lied tijdens de examentijd gaan zingen
[..]
fanta stick
Gewoon FOK!ken op mobiel tog tog togquote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan 2 uur niks doen?
[..]
Ik ga morgen nieuwe schaatsen kopen(reden om meteen te shoppen)
Maarja, ik kan wel gewoon schaatsen hoor, heb alleen geen zin en ben te lui
En dan naar huis gaan..quote:
Maar dan voel ik me een autistquote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon FOK!ken op mobiel tog tog tog
Alle FOK!kers zijn lui, dat is een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |