Dat is waar, al zal het bij mij in de straat niet veel uitmaken, daar is nog geen 1 keer gestrooid en alle sneeuw is lekker aangevrorenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te eerder je op gaat des te groter de kans groter de kans dat het glad is ...
En ik moet helemaal naar Den Haag
Ja leukquote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Juist leuk! Beetje met de handrem de bochten door.
Jawel, maar de grond is diepgevroren dus de regen bevriest eigenlijk direct --> spekkieglad.quote:
waarover gaat het?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo intunen op 4, John van den Heuvel
Oh ik dacht dat, dat ook op SBS kwam. Ik hoop op robotadvocatenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo intunen op 4, John van den Heuvel
Het is niet gesponsord door DAS, dus geen robotadvocaten.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat, dat ook op SBS kwam. Ik hoop op robotadvocaten
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is niet gesponsord door DAS, dus geen robotadvocaten.
Mijne duurde ook langer dan normaalquote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als de bezorger opschiet in ieder geval...
En een nepverhuurder.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
John confronteerd een moordenaar, zo serieus
Sjon heeft klappen gehad, hopelijk te zien in deze uitzending!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
John confronteerd een moordenaar, zo serieus
Sjon is en waardeloze confrontator...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sjon heeft klappen gehad, hopelijk te zien in deze uitzending!
wordt waarschijnlijk een cliffhanger voor het hele seizoenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sjon heeft klappen gehad, hopelijk te zien in deze uitzending!
Anonymous !quote:Op zondag 12 februari 2012 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg een error bij alberto stegeman @ P&W
Hij loste wel vaak dingen op kan ik me herinneren. Maar confronteren kon hij niet nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sjon is en waardeloze confrontator...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |