NET5quote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef donald_dick het volgende:
O Noes, ze gaan toch niet The Bodyquard vandaag op SBS6 draaien he
nee, border partrolquote:
Gelukkig!quote:
Had ik wel verwacht, zoiets. Komt goed uit, wilde m toch nog een keer zien. Scheelt me een download.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef donald_dick het volgende:
Met 1 oog... ik vind er geen moer aan, ik ga NL 1 opzetten voor Studio Sport. Al heb ik al bijna de hele dag sport gekeken.quote:
Die was deze week ook al eerder te zien .... Echt nee sorry WH maar voor mij ff geen Kevin Kotser meer deze weekquote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef donald_dick het volgende:
He PrdVquote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft nog nooit gewerkt
Ik zou niet kunnen werken bij een bedrijf met een 9-5 mentaliteitquote:Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef donald_dick het volgende:
En ik ben blij van mijn 9 tot 5 baantje en ik werk geen minuut meer. Ik heb ooit eens een contract getekend voor 40 uur per week en niet 60. Dan kan je wel zeuren dat ik me flexibel moet opstellen, maar ik moet de 1ste baas nog tegenkomen die flexibel met bonussen en loonsverhoging om gaat
Klopt, bij P&W was het ook al te zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:35 schreef Marie30 het volgende:
Alberto's reportage was een hoofdpunt in het Vlaamse journaal (na Withney Houston)
Ze lieten al een stukje van de reportage zien. Hoop dat jullie een sterke maag hebben, de mijne draaide om van wat die pedo allemaal zei
Denk dat ik dan maar voetbal ga kijken of zoquote:Op zondag 12 februari 2012 19:35 schreef Marie30 het volgende:
Alberto's reportage was een hoofdpunt in het Vlaamse journaal (na Withney Houston)
Ze lieten al een stukje van de reportage zien. Hoop dat jullie een sterke maag hebben, de mijne draaide om van wat die pedo allemaal zei
Ik ga om half 7 weg. Als ik dan nog te laat ben dan hebben ze pechquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Als het maar niet glad is morgen, ik moet over een onverlichte weg waar niet meteen gestrooid wordt. Ik ga wel iets eerder op, want ik zie dat alles weer wit is buiten
Juist leuk! Beetje met de handrem de bochten door.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Als het maar niet glad is morgen, ik moet over een onverlichte weg waar niet meteen gestrooid wordt. Ik ga wel iets eerder op, want ik zie dat alles weer wit is buiten
Des te eerder je op gaat des te groter de kans groter de kans dat het glad is ...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
tot dat het een keer misgaatquote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Juist leuk! Beetje met de handrem de bochten door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |