quote:
Was ook de bedoeling....het is sbs6....quote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vier spelfouten in één zin, knap hoor!
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:02 schreef mister.bucket het volgende:
vergeten z'n cover weg te halen toen de keynote begon![]()
[ afbeelding ]
De topics die ik start worden meestal niet zo'n succes, maar doe je best zou ik zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:52 schreef LompeHork het volgende:
*klik* Heuj een HaJee topic!
* LompeHork zwengelt PS aan.
Mwah idem ditoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
De topics die ik start worden meestal niet zo'n succes, maar doe je best zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah idem ditoHean heeft altijd meer succes, maar dit is het zeker waard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef Mr.117 het volgende:
Alberto heeft een nieuwe baard:
http://i43.tinypic.com/35jxuv8.png
Plaatje zelf mag niet op FOK! gepost worden, link mocht wel.
Had er nog geen plaatje over voorbij zien komen..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef Mr.117 het volgende:
Jammer het occupy grapje is al gemaakt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef Mr.117 het volgende:
Jammer het occupy grapje is al gemaakt.
Ik bedoelde ook jammer voor mij, ik was ook zoiets van plan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Had er nog geen plaatje over voorbij zien komen..
Kwestie van planning, we hadden eigenlijk eerst topic 4 uit de Svenreeks moeten afronden. Maar dit topic verdient zeker een schopje en aangezien er toch al volop kruisbestuiving tussen de topics plaatsvindt, mag een beetje recycling vast welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
De topics die ik start worden meestal niet zo'n succes, maar doe je best zou ik zeggen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Tmaatje het volgende:
Hehehe ze blijven leuk...
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben ik bezig in het Elfstedentocht topic wordt dat opeens centraal gezet, de view teller staat meteen bijna stil...![]()
Dan hier maar weer verder met een lekker agressieve paint...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door DAARHEID op 11-02-2012 13:07:35 (Link in spoiler werkte niet maar nu wel) ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |