två hinkar för att hämta vatten, två hinkar pumparquote:Op maandag 6 februari 2012 13:46 schreef skunkasaur het volgende:
Holy crap
Ik heb net in het Zweeds (!) water gevraagd bij de buren van de buren die ik nog nooit eerder gezien hebEn het lukte!
![]()
Ik kwoot dit even voor het nageslacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar Lizzy, ik had bij de meet ook constant het idee dat je met mij zat te flirten. Dus je doet het onbewust heel erg!
Ik ben niet ergerlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan niet wachten tot het volgende week gaat dooien. Fietsen door deze kou is echt ergerlijk.
Nee want je bent lief en knuffelbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar Lizzy, ik had bij de meet ook constant het idee dat je met mij zat te flirten. Dus je doet het onbewust heel erg!
echt?!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Echt? Ik dacht juist met mij! Ik dacht dat we bijzonder waren, Lizzy.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Je mag anders wel naast mijn lamp komen liggen.![]()
Maar... ik dacht dat... wij...?quote:
Serieus: neequote:
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wel. We hebben sinds toen een affaire.
Ook ook ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:34 schreef lezzer het volgende:
Ik las ergens dat Wilders een nationale feestdag wil voor de elfstedentocht?
Ik moest een beetje![]()
Oh envoor DP. Daydream yourself over here, doen we een biertje. En vooruit, eentje met alcohol.
Droommeet op Bali.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:35 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]wat een hossellaar, die skunk! Geef mij les, Skunk!
Daar heb ik ook al over zitten denken. Ik denk namelijk dat het hier buiten 37 graden isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef Blue-eyes het volgende:
Het was hier vanochtend -16°C en binnen +21°C. Dat is gewoon een verschil van 37°C
Het is hier nu -6°C dus dat is 43 graden verschil met jou daarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al over zitten denken. Ik denk namelijk dat het hier buiten 37 graden is
Ja, ik kan nu beter tegen de kou dan toen het net begon met vriezen. Eigenlijk vind ik het best lekker weer nu, zo met dat zonnetje erbijquote:
Die zou ik wel eens willen zienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:33 schreef Blue-eyes het volgende:
Als je je goed aankleedt is het prima te doen, vind ik. Met warme schoenen, dubbele handschoenen, een sjaal en m'n anti-verkrachtingsmuts op houd ik het wel ff uit, hoor
Mutsen staan mij gewoon niet, ze maken me dusdanig onaantrekkelijk dat zelfs een verkrachter er geen brood in zietquote:
Maar ze moet ondertussen toch een kilo of 10 wegen, dan sjouw je je toch rot?quote:Lopend vind ik het wel gaan, op de fiets met mijn fleecehandschoentjes niet. Maar als ik loop sleep ik een kind mee. Dat weiger ik in de buggy te stoppen nu omdat ik dan niet zeker weet of ze warm blijft. Ze zit dus in de draagdoek en dat betekent dan weer dat mijn jas niet helemaal dicht kan...
Da's kutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef LizzyAdam het volgende:
Failliet enzo. Er is een doorstart, maar zonder mij.
Ik had deze over het hoofd gezien.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik vind je een bikkel, stoer dat je dit doet
Echt iets om trots op te zijn.
Zo heb ik ooit iemand horen vertellen dat ze om gemene meneren af te schrikken opzichtig ging neuspeuteren als ze 's nachts alleen naar huis moest lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:37 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Mutsen staan mij gewoon niet, ze maken me dusdanig onaantrekkelijk dat zelfs een verkrachter er geen brood in ziet
9,5. In een draagdoek is het allemaal een stuk minder zwaar omdat ze zo dicht op me vastgeplakt zit. Ik heb haar liever op mijn rug, dan is het minder zwaar dan een rugzak. Daar is het nu alleen wat koud voor, dan kan ik helemaal geen jas meer aan..quote:[..]
Maar ze moet ondertussen toch een kilo of 10 wegen, dan sjouw je je toch rot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat vind ik nou mooi gezegdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef Vanyel het volgende:
En toen bevroren je tranen. Je gezicht brak hopelijk niet?
ik zou het wel erg vinden als die tocht net plaats vindt als wij in het vliegtuig zitten ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben nu al Elfstedentocht-moe. Al dat geouwehoer
quote:
Daar zweven de ballonnetjes uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:26 schreef Blue-eyes het volgende:
Waarom houden die gasten op de foto trouwens allemaal hun broek open? Is dat iets gays
Oh jaquote:
Ik dacht dat ze de confetti probeerden op te vangen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:57 schreef Blue-eyes het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Dottir
Dikke knuffel van tante Blue-eyes
quote:
ik heb mijn zus er wel eens mee "gedreigd"quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Muziekdingen zijn altijd leuk om te geven maar voor de ouders niet altijd leuk om te krijgen.
Volgens mij moet je in dat soort landen je je standaard voor hygiene sowieso verlagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:32 schreef lezzer het volgende:
Er zitten tegenover ons bankje mensen een broodje te eten in een zaakje waar wij eerder een dikke muis voorbij zagen sjouwen
Kun je denk ik beter in WGR posten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Slimmers! Hulp nodig! Weten jullie nog hoe dat zit? We hadden het er laatst ook over met de situatie van lizzy.
Maar als je langere tijd structureel boven je contracturen werkt dan worden je contracturen toch stilzwijgend verhoogd? Weet iemand daar de feitelijke onderbouwing van? En of dat gewoin voor iedereen geldt of dat dat bijvoorbeeld alleen voor bepaalde cao's?
En wat zou de route zijn om hier aanspraak op re maken?
Gelukkig maar. Hopen dat het snel weer over is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou de oudere minder leuke zus kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:12 schreef LizzyAdam het volgende:
Mja. Ergens zie ik het wel. Maar toch niet.
Dat heb ik eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je dan echt om ALLES kunt janken?
Nee toch, dat lijkt me echt vreselijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt veel meer
Lesbosapiens
Ik ging in het vliegtuig naar een docu over Susan Boyle kijken. Na 3 minuten maar weer af gezet want ik zat alweer te gieten hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nee toch, dat lijkt me echt vreselijk.![]()
quote:Ben je weer thuis?
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik huil eigenlijk ook altijd om alles.Maakt niet uit of ik aan het PMSsen ben of niet.
*boks*quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik huil eigenlijk ook altijd om alles.Maakt niet uit of ik aan het PMSsen ben of niet.
Dat heb ik nou elke dag. Welkom in het leven van Bakfiets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Plus de bijbehorende vreetbuien en onstilbaar verlangen naar chocola
Ik zit ook in dat levenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat heb ik nou elke dag. Welkom in het leven van Bakfiets.
Ja, prachtig!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze vind ik ook altijd zo. Terwijl het visueel heel simpel is eigenlijk, maar het "verhaal"
![]()
.
En deze ookquote:
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze vind ik ook altijd zo. Terwijl het visueel heel simpel is eigenlijk, maar het "verhaal"
![]()
.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef LizzyAdam het volgende:
WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt veel meerh̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:08 schreef LizzyAdam het volgende:
Heuy! Ik kan best wel chickies hosselen hoor!
Maar met mn nichtje ja![]()
Je hoopt dat Lizzy met haar nichtje...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:30 schreef lezzer het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt
*klaar zit voor schandaaltje
* lezzer gaat naar bed. We hebben het best lang volgehouden vandaag vinden we
Euhj!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Je hoopt dat Lizzy met haar nichtje...?
Wat. Waar? Ik heb dat gerucht anders nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:39 schreef lezzer het volgende:
Ja, jij werd toch beticht van dat je met dat nichtje dingen deed
Ik heb het gerucht de wereld niet in geholpen hoor
Bovendien, nicht en nicht, vrijt allicht. Hele wijken waar dat allemaal heel normaal is![]()
Am i really that pathetic?quote:
Waar jij woont is echt wel groot. Ik ken heul amsterdam niet, maar wist jouw straat wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Am i really that pathetic?
Doet me denken.. Vanochtend moest ik 20 min. op het pontje wachten en het was koud, dus ik liep het koffiehuisje in (voor het eerst) en bestelde een koffie. Raakte aan de praat met de man achter de bali, die me vroeg of ik nog ver moest fietsen.. Ik zeg 'Centrum Amsterdam' en hij zegt 'Lizzy's straat?' ik kijk hem een beetje bang aan en zeg 'ja.. Hoe weet jij dat?' hij hangt een lul verhaal op over dat hij daar graag Ou willen wonen.
Maar jezus, hoeveel straten telt Centrum Amsterdam? En waar ik woon is echt niet een van de grotere. Creepy much?
Was je nog met je hoofd bij lezzers vakantie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef LizzyAdam het volgende:
Doet me denken.. Vanochtend moest ik 20 min. op het pontje wachten en het was koud, dus ik liep het koffiehuisje in (voor het eerst) en bestelde een koffie. Raakte aan de praat met de man achter de bali, die me vroeg of ik nog ver moest fietsen..
En Lezzer, nee. Mijn nichtje wordt dit jaar 24. Ik ken het gerucht niet, en ik stel het ook niet op prijs. Ik ben lesbisch en ga met mn nichtje naar de bios dus doen we het met elkaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:39 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het gerucht de wereld niet in geholpen hoor
Bovendien, nicht en nicht, vrijt allicht. Hele wijken waar dat allemaal heel normaal is![]()
Straks lekker SVU kijken. Ik heb de hele vakantie Alex/Olivia Fanfic gelezen, dus kom maar op
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was je nog met je hoofd bij lezzers vakantie?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
... bali ... lul_verhaal ... Ou ...
Drie fouten in een verhaal van zo veel regels valt me nog best mee eikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Schat, dat was het nichtje van d'r baas en/of collega. Ze werd er van beschuldigd dat ze met haar aan het flirten was, terwijl dat nichtje getrouwd was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:39 schreef lezzer het volgende:
Oh,quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Schat, dat was het nichtje van d'r baas en/of collega. Ze werd er van beschuldigd dat ze met haar aan het flirten was, terwijl dat nichtje getrouwd was.
Oh, ik was gelukkig niet de enige dan...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat lizzy-straat een werkelijke straat was heel even..
Volgens mij wel ja..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:58 schreef lezzer het volgende:
Hoor ik nou Claudia de Breij zingen onder het spotje van het Ouderenfonds?
Ja, met wel een beetje haast eigenlijk.quote:
:-0 dan ben je zo dicht bij mn huis en laat je dat nieteens weten?!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Gisteravond lekker aan de Prinsengracht gestaan om naar 't schaatsen te kijkenHele tijd met z'n allen hopsen op liedjes over Amsterdam en uiteindelijk kwam zelfs Rene Froger er nog bij kijken.Dus toen ben ik maar weg gegaan.
Ik was met m'n ouders en m'n mobiel was leeg. Ik heb wel aan je gedacht trouwensquote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
:-0 dan ben je zo dicht bij mn huis en laat je dat nieteens weten?!
Op zich ben ik wel een prater, maar ik merk de laatste tijd dat ik kan praten en praten en toch aan het eind van de dag met een gevoel zit wat ik niet beschrijven kan en waar ik niet achter de oorsprong van kan komen ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:18 schreef lezzer het volgende:
Ben je een prater? Of kun je iets met zweverig visualiseren?
Ok, visualiseer (stel je voor dat je dat hebt) een waterleidingbuisje vanuit je stuitchakra (en als je niet weet waar dat zit, dan gewoon vanuit je gat), naar het midden van de aarde. 20cm onder je gat zit een kraantje.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En zweverig visualiseren, geen idee wat dat inhoudt.
quote:
Aant weeralarm, maar inmiddels.zit ik op kantoorquote:
Ben benieuwd wat voor onzin ze over transpersonen gaan ophangen. Hou je me op de hoogte?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik volg nu een genderstudiesvak. Moet nog een beetje wennen aan een feministische golf die over me heen wast.
Ik moet nog een beetje wennen aan het vak. Ik kan een licht gevoel van "vrouwen zijn beter en verdienen meer en zijn het slachtoffer van mannenopressie en we willen mannen overheersen" niet echt van me afgooienquote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef LizzyAdam het volgende:
ja maar er gaat toch ook een hoop over Gender Identity? das toch zegmaar een van de main topics van gender studies?
gender studies is cool.
werlkjgwkmgneworquote:Op maandag 13 februari 2012 10:10 schreef LizzyAdam het volgende:
Speciaal voor Bakkes;
Niet meer mogen roken in de werkplatz
De enige jongens die ik wel lust.
Dat is ghihihigedis.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Kijk!Hehehegedis in een andere setting!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat is ghihihigedis.
Dit is HARHARHARgedis:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |