två hinkar för att hämta vatten, två hinkar pumparquote:Op maandag 6 februari 2012 13:46 schreef skunkasaur het volgende:
Holy crap
Ik heb net in het Zweeds (!) water gevraagd bij de buren van de buren die ik nog nooit eerder gezien hebEn het lukte!
![]()
Ik kwoot dit even voor het nageslacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar Lizzy, ik had bij de meet ook constant het idee dat je met mij zat te flirten. Dus je doet het onbewust heel erg!
Ik ben niet ergerlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan niet wachten tot het volgende week gaat dooien. Fietsen door deze kou is echt ergerlijk.
Nee want je bent lief en knuffelbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar Lizzy, ik had bij de meet ook constant het idee dat je met mij zat te flirten. Dus je doet het onbewust heel erg!
echt?!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Echt? Ik dacht juist met mij! Ik dacht dat we bijzonder waren, Lizzy.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Je mag anders wel naast mijn lamp komen liggen.![]()
Maar... ik dacht dat... wij...?quote:
Serieus: neequote:
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wel. We hebben sinds toen een affaire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |