quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:57 schreef Blue-eyes het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Dottir
Dikke knuffel van tante Blue-eyes
quote:
ik heb mijn zus er wel eens mee "gedreigd"quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Muziekdingen zijn altijd leuk om te geven maar voor de ouders niet altijd leuk om te krijgen.
Volgens mij moet je in dat soort landen je je standaard voor hygiene sowieso verlagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:32 schreef lezzer het volgende:
Er zitten tegenover ons bankje mensen een broodje te eten in een zaakje waar wij eerder een dikke muis voorbij zagen sjouwen
Kun je denk ik beter in WGR posten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Slimmers! Hulp nodig! Weten jullie nog hoe dat zit? We hadden het er laatst ook over met de situatie van lizzy.
Maar als je langere tijd structureel boven je contracturen werkt dan worden je contracturen toch stilzwijgend verhoogd? Weet iemand daar de feitelijke onderbouwing van? En of dat gewoin voor iedereen geldt of dat dat bijvoorbeeld alleen voor bepaalde cao's?
En wat zou de route zijn om hier aanspraak op re maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |