UI van TSquote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef Sombreros het volgende:
saampjes als stelletje met mickey/minnie mouse op de foto in disney,
In plaats van je vrienden informeren door 24/7 op facebook te zitten kan je er ook daadwerkelijk naar kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die de Superbowl niet kijkenniks mis mee om m'n vrienden hierover te informeren.
Ach laat 'm joh, om de 2 minuten spel heb je 5 minuten reclamequote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
In plaats van je vrienden informeren door 24/7 op facebook te zitten kan je er ook daadwerkelijk naar kijken.
Dat is te merken dat je de OP niet gelezen hebt ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:57 schreef LompeHork het volgende:
OP niet gelezen, maar TS is een poser, hij volgt het gewoon niet. Ik kijk nu wel de Superbowl, zoals het hoort.
OP nu wel gelezen, ik sta nog steeds achter mijn post. Wat nu? Kom je er wel uit? Snap je het wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:00 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat is te merken dat je de OP niet gelezen hebt ja.
Je post slaat echt als een lul op een drumstel.
ik wil even zeggen dat ik mij ook volledig achter deze post aansluit ok gr gr.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:57 schreef LompeHork het volgende:
OP niet gelezen, maar TS is een poser, hij volgt het gewoon niet. Ik kijk nu wel de Superbowl, zoals het hoort.
Alles aan AF is waardeloos.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef DeensZweet het volgende:
De tussenpauzes zijn echt waardeloos.
Helaas mee eens, net 5 minuten live gekeken, als de superbowl het beste van American Football moet zijn dan is de rest wel heel erg bagger.quote:
Vind ik ook. Ik gaf het net nog een kans, maar ik kan dit echt niet aanzien. Het is een soort rugby zonder structuur, maar wel heel veel show. Sowieso Amerika.quote:
Wat jij zegt is de omgekeerde wereld.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
OP nu wel gelezen, ik sta nog steeds achter mijn post. Wat nu? Kom je er wel uit? Snap je het wel?
Dank je. Denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef KGV het volgende:
[..]
ik wil even zeggen dat ik mij ook volledig achter deze post aansluit ok gr gr.
Waar de neuk heb je het over? Ik volg het omdat ik het een leuke sport vind. Oh wacht, je hebt het over de rest van Nederland.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:09 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Wat jij zegt is de omgekeerde wereld.
De klacht gaat juist over posers.
Nederlandse mensen die zich voordoen als yank en dat met veel ophef melden op sociale media.
Wat nu? Kom je er wel uit? Snap je het wel?
show is baas, je kijkt toch om vermaakt te worden of watquote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik gaf het net nog een kans, maar ik kan dit echt niet aanzien. Het is een soort rugby zonder structuur, maar wel heel veel show. Sowieso Amerika.
beter denk je na voordat je weet met wie je strijdtquote:Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Jij bent een poser.
Kom dan fittie.
3 uur achter het fietsenhok.
Mooi, want ik ben bloedserieus.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank je. Denk ik.
[..]
Waar de neuk heb je het over? Ik volg het omdat ik het een leuke sport vind. Oh wacht, je hebt het over de rest van Nederland.
Nee, ook dan ben je niet grappig.
Arm joch.
waarom zit je op FOK! als je met je matties aan het chillen bent?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef ThaTim het volgende:
Ben ook aan het kijken met paar maten. Wat 'n kutsport
Gaat om reclames.
geen bloed geen cribquote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Mooi, want ik ben bloedserieus.
Wapper dan maar even met je baard, dit helpt niet namelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Mooi, want ik ben bloedserieus.
Ik wil vermaakt worden door het goede spel, niet door gekke dansjes. Ik speel zelf rugby, dus was geïnteresseerd. Het lijkt immers deels op elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
show is baas, je kijkt toch om vermaakt te worden of wat
Ooit gehoord van internet op telefoon?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:14 schreef KGV het volgende:
[..]
waarom zit je op FOK! als je met je matties aan het chillen bent?
Rugby is voor mannenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Ik wil vermaakt worden door het goede spel, niet door gekke dansjes. Ik speel zelf rugby, dus was geïnteresseerd. Het lijkt immers deels op elkaar.
Mijn baard wappert als de cape van super Grover.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wapper dan maar even met je baard, dit helpt niet namelijk.
waarom ga je soberzo op internet als je met je mattis aan het chille bent?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ooit gehoord van internet op telefoon?
Voornamelijk door al die klootjes die de US verheerlijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef Agiath het volgende:
Dammit, ik open facebook en wat zie ik gelijk? Ja hoor, "Klaar voor de Superbowl!!"
WTF? Sinds wanneer wordt er in Nederland superbowl gekeken?
Momenteel ook op de BBC, highlights!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef DeensZweet het volgende:
Nou ja, we hebbenn in ieder geval twee dagen van de Six Nations cup kunnen genieten.
Als je dan dingen uit de US verheerlijkt kijk dan NBA ofzo? Of ga naar de Mac.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:20 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Voornamelijk door al die klootjes die de US verheerlijken.
Is al voorbij, maar ik heb de wedstrijden al gezien, dus dan heeft het weinig zin om ook nog eens de hoogtepunten te bekijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Momenteel ook op de BBC, highlights!
komt omdat je geen vrienden hebtquote:
Dat is precies de juiste definitie van facebook.quote:
Ja schoot me opeens te binnen dat er nog meer verkeerd was aan die naam...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor je edit had je het nog over Eggball, jammer wel.
ja tog beter gewoon kkhard raiden in wow met mn clanmatesquote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het sowieso niet omdat ik er totaal geen interesse in heb.
Homo.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:49 schreef Agiath het volgende:
Heerlijke OP en terechte klacht. Ik kan er niets aan toevoegen
zoek hulpquote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef computerprobleem het volgende:o
Eigenlijk zou de wereld een internationaal verdrag moeten tekenen en mij de bevoegdheid moeten geven om zulk tuig, wannabees, idioten, echt wil zulke dingen zeggen, maar doe maar beter niet, anders krijg ik misschien een ban. IK HAAT ZULKE MENSEN ZO HE!!!
Als ik ze buiten zie of op school, soms word ik dan gewoon meteen boos en krijg ik een kut humeur, ook al was ik daarvoor gewoon blij of zo. Dan wil ik die mensen gewoon pijn doen. Ik wil zo zeg maar op hun huid slaan zodat hun zenuwen pijn signalen sturen naar hun mini hersens en ze pijn lijden.
WAAROM DOEN JULLIE ZO DOM !?!??!?!?
Nou ja, over dat centrum. Daar moeten ze dus zulke mensen heen sturen en dan pakken wij ze aan!
Ik ken de regels ook niet en toch kijk ik, en toch vermaak ik me. Waarom? Sport is emotie. Een finale is nog meer emotie. Een finale in een grote sport is heel veel emotie.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:16 schreef Drinky het volgende:
Gast bij mij op FB, schriel nerdje, Apple fanbiy, sporthater en Starbucks homo weer dat ie helemaal klaar is voor de superbowl. Hij weet niet eens wat de regels van dat spel zijn (wie wel? Het staat om de 2 sec stil)
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:48 schreef RickoKun het volgende:
Zulke mensen moeten ze aan de eierstokken tussen de roltrap binden
Dit soort opmerkingen zijn zo mogelijk nog vermoeienderquote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Bonzai. het volgende:
Terechte klacht, ik vond het leuk voor het mainstream werd
Echt, als ik het zou kunnen doen zou ik gewoon op een Breivik-killingspree gaan om dit soort figuren te ruimen... Dan maar levenslang, heb ik tenminste iets gedaan omdat ik het zelf leuk vind in plaats van omdat ik er interessant mee overkom.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:01 schreef Twiitch het volgende:
Lekker Superbowl Sunday met m'n beker Starbucks en wat sushi, goooooo Giants.
Gepost vanaf mijn iPad.
Mag ik dan Dylan Klebold zijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt, als ik het zou kunnen doen zou ik gewoon op een Breivik-killingspree gaan om dit soort figuren te ruimen... Dan maar levenslang, heb ik tenminste iets gedaan omdat ik het zelf leuk vind in plaats van omdat ik er interessant mee overkom.
Daar zijn de Olympische Spelen toch voorquote:Op maandag 6 februari 2012 09:01 schreef Sombreros het volgende:
Ik ga toch ook niet een of andere curling wedstrijd kijken omdat het de grote finale is, terwijl ik nooit curling kijk. [knip]
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef CSSO het volgende:
Tevens snappen die faggots de regels helemaal niet, lijkt me.
Wie? Maar iedereen is welkom, zolang er maar een gezonde dosis haat jegens dit soort figuren aanwezig isquote:
Één van de jongens van de Columbine High School Massacre.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie? Maar iedereen is welkom, zolang er maar een gezonde dosis haat jegens dit soort figuren aanwezig is
Ah, dat is ook goed hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Één van de jongens van de Columbine High School Massacre.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |